#4 I.M.-Monsta X

1.7K 78 1
                                    

O dimineata ca oarecare,o zi plictisitoare intr-o viata plictisitoare.M.am trezit orbita de soarele arzator al verii.M.am ridicat din pat somnoroasa.Am deschis usa camerei usor.Se auzeau sunete de jos.Mama si tata vorbeau iar se fratele meu geaman ce a plecat acum doua saptamani sa se inroleze in armata. Niciodata nu si-a dorit sa plece acolo,dar mama si tata au insistat nebuneste.Eu si el suntem extrem de apropiati,mi-a parut extrem de rau cand a plecat.
Cobor scarile uriase ale casei.Imi ignor parintii care sa speram ca nu m-au observat.Iau un pahar si imi pun niste lapte.Menajera se apropie de mine.
-Buna dimineata !*spun voioasa*
Menajera imi e ca o mama,imi petrec cel mai mult timp cu ea,parintii mei nu obisnuiesc sa stea pe acasa cine stie ce,vin pentru 2 saptamani si pleaca pentru 2 ani,da.Nu sunt apropiata de parintii mei cum sunt alti prieteni de-ai mei,nu,eu imi vad de treaba mea si ei de-a lor,nu ma bag in oala lor.
Menajera spune trista printre lacrimile ce deabia acum le observ.
-Buna dimineata,domnisoara..
-Haya,ce s-a intamplat?De ce plagi?*spun ingrijorata*
-Parintii tai m-au concediat...
-Cum?De ce?
-Nu...
Pleaca cu capul in jos stergandu-si lacrimile.Nervoasa las paharul pe blat si intru in sufragerie.
-Cum ati putut sa faceti asa ceva?
-Ce s-a intamplat draga?*spune mama*
-Nu ma lua cu draga!
-Scumpo!
-E mai rau decat draga!
-Ce s-a intamplat?*tata*
-De ce ati concediato pe Haya?
-Draga,Haya e cea mai groaznica menajera posibila!*spune mama*
-Tata?
-Scuze scumpo,a fost decizia mamei!
-Mama!Cat de cruda poti fi?
-Suri!*tata*
-Ajunge,m-am saturat,sunteti cei mai rai parinti posibili,nu va mai suport!
Urc scarile rapid in camera mea si scot valiza.Indes in ea cateva haine si leptopul.Ma schimb rapid de pijamale si ies pe usa.Mama si tata se uitau incruntati la mine.Nu spun nimic si ies pe usa.Chem un taxi.Ii spun unde sa ma duca si porneste. Masina se opreste in fata blocului.
Cobor din masina si soferul imi scoate bagajul din porbagaj.Ii platesc si intru in bloc.Bat la usa si fata lui familiara ma intampina cu drag.
-Suri?
-Hei,deranjez?
-Nu,intra!Ce se intampla?
-M-am certat cu parintii...
-Iar?
-Dap...
-Stii,poti sta aici cat vrei,pentru mine nu e nici o problema...
Vine spre mine si ma ia pe sus,ma saruta flamand si intram in dormitorul lui.Ma tranteste pe pat si imi rupe hainele.In momentul ala am uitat de tot,de fratele meu care era chinuit si de toate dramele cu parintii,el ma face sa uit de tot,de toate,il iubesc.

K-idols One Shot (RO)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum