"Aleea intunecata unde obisnuiam sa ne intalnim.Mai stii?Iti mai aduci aminte?Iti amintesti cum ne tineam de mana si ne sarutam din cand in cand?Ai uitat tot...m-ai uitat pe mine.Imi pare rau...Acum ai plecat si m-ai lasat singura.Ma doare.Ma doare rau.Nu dorm noaptea,toata lumea se intreaba ce e cu mine...dar ei habar nu au ca sub zambetul ala fals care il afisez mereu se afla cu totul altceva.Inima mea e rupta in mii de bucatele...in fiecare zi incerc sa le pun la loc,o pierdere de timp.Jur ca de cand ai plecat,viata mea e alta...ma simt goala,singura,distrusa."
Inchid laptopul si ma intind,din cand in cand auzindu-se un troscanit din cauza amortelii.Imi arunc laptopul pe fotoliul de langa si ma ridic din pat luandu-mi in picioare papuceii mei pufosi.Cobor scarile si intru in bucatarie,imi iau un pahar cu apa si merg in sufragerie,el,ca de obicei,cu picioarele pe masuta de cafea,doar in niste pantaloni scurti.
-Ti.am zis sa nu mai stai cu picioarele pe masuta de cafea!(ii dau jos picioarele)
-Pai,draguto...tocmai mi.ai deranjat somnul...
-Dormeai?Nu stiam!
Ma apuca cu mainile de solduri si ma trage peste el.
-Ce crezi ca faci?
-Eu?Nimic...
-Da.mi drumul!
-Nu...esti a mea...
-Termina!Ma doare spatele!
-Bine,gata...
-Imi e somn,ma duc sa dorm!
-Vin si eu imediat!
-N.ai sa vezi!Tu dormi pe canapea!
-Iar?
-Aseara ai venit tarziu,pe canapea cu tine!
-Off...
-Noapte buna!
-Taci!
Pai,sa ma prezint,eu sunt ChoAh,am 21 de ani,sunt "o scriitoare fara viitor",cum zicea mama,dar uite unde am ajuns,scriu carti pentru adolescenti...adica...na..m-a pasionat de cand eram mica,dar sa nu lungim vorba prea mult ca va plictisesc,in fine,tipul peste care am dat mai devreme e asa zisul meu iubit,Sungoh,il iubesc,dar uneori e prea de tot,ceea ce ma face sa il iubesc si mai mult,in fine,nu sunt o persoana prea vorbareata,ha,pe cine pacalesc,sunt cea mai vorbareata persoana din lume,nimeni.nu exista mai vorbaret ca mine,sunt regina vorbariei!Ok,gata,m-a luat valul prea mult...
Sa revenim,urmatoarea zi ma trezesc cu el langa mine in pat.Vreau sa il trezesc dar arata asa bine cu razele soarelui pe fata,il las sa doarma si ma dau jos din pat.
-Incerci sa fugi de mine?
-Ce m.ai speriat!Sa nu mai faci asta in viata ta!Stii ca nu imi place sa fiu speriata!
-Scuze,nu am vrut,azi am o surpriza pentru tine...
-Pe bune?Ce fel de surpriza?
-O sa mergem sa ne plimbam!
-Unde?
-Daca e surpriza,e surpriza,ce tot intrebi!?
-Bine,bine...
Dupa ce mi.am facut un dus racoritor,m.am imbracat,Sungoh apare in camera mea...
-Esti gata?
-Dap...
-Ok,sa mergem My lady!
Ma ia de mana si mergem spre masina...
-Tot nu mi.ai zis ce surpriza ai pentru mine...
-O sa vezi!
-Dar ma streseaza!
-Esti foarte draguta cand te stresezi...(ma pupa pe frunte)
Ajungem undeva pe o pajiste verde,departe de oras.
-Wow...
-Stiam ca o sa iti placa...
Razele soarelui ii luminau fata,facandul sa para un inger,era de neimaginat.
-Haide!
Am mers inainte si am ajuns langa un râu.
-Sungoh?
-Da?
-Ce ti.a venit tie sa imi faci o asemenea surpriza?Nu mi.ai mai facut o surpriza de mult timp...
-Pai,Cho...
-...
Se cauta in buzunar si scoate o cutiuta mica,se lasa usor in jos punandu.se in genunchi.
-Cho...imi faci marea onoare de a fi sotia mea?
Bum!Asta a fost capitolul,am revenit si eu asa dupa atata timp,nici nu aveam idee despre ce sa scriu,e ora 12:05 si eu scriu la carti pe wattpad,uitate si tu,in fine,azi melodia pe care am puso pe repeat de mii de ori si o ador din toata inima e melodia "Press your number" de la Taemin,deci o iubesc enorm,in fine,asta a fost si pentru azi,ne vedem data viitoare,G'bye!!♥♥