-Scumpo!!
-In camera,mama!
Intra in camera cu o cutiuta mica,lunguiața.
-Ce e asta?
-Uite...
O deschid.
-Un bilet de avion?
-Uita.te la destinatie...
-Seoul...South...Korea....mama!!Nu cred!!Esti cea mai tare!!
O iau in brate strangand.o tare.
-Haide...gata...făți bagajele,maine la prima ora ai avionul...
-Ok!
Deci nu am fost asa fericita niciodata!Nu imi vine sa cred ca il voi vedea pe Yoongi din nou...imi e atat de dor de el!
~~Dimineata urmatoare~~
Ma trezesc rapid sarind din pat,ma ridic si intru in baie,imi fac un dus rapid si ma imbrac cu hainele pe care le-am ales aseara.Putin machiaj,doua pufuri de parfum si sunt gata,cobor la parter unde mama si sora mea ma asteptau.
-Sa ai drum bun!
-Multumesc mult...
Mama imi inmaneaza un card de credit.
-Ce fac cu asta?
-Un mic cadou...
-Pentru?
-Te gandeai ca o sa pleci cu buzunarul gol?
-Nu...dar...
-Taci si ia-l!
-Ok...
Le imbratisez pe amandoua si urc in taxi-ul ce il chemasem de 5 minute.Ii spun destinatia si pornim.Nu imi venea sa cred ca o sa il revad...ca totul va fi perfect,am stat departe unul de altul 3 ani si durerea pe care am suportato mi.a fost de ajuns.Deabia astept sa il strang din nou in brate,sa il simt aproape,sa fie cu mine nu doar conectati printr-o retea de proasta calitate.Urc in avion ii imi pornesc playlist-ul.Am ajuns mai repede de cat imi imaginam,dupa ce mi.am luat bagajele si am iesit din aeroport,m.am indreptat spre casa lui.Am ajuns in fata casei.Sun la usa.O tipa roscata in sosete si o camasa alba imi raspunde.
-Buna...cu ce te pot ajuta?
-Tu cine esti?
-Mai degraba cine esti tu...??
-Iubire,cine e?(Yoongi dinauntru)
-O tipa...
-Ce vrea?
-Ce vrei?(catre mine)
-Nimic...mersi...
Plec si ies din curte.Sun un taxi si astept.Urc si ii spun soferului sa ma duca la cel mai apropiat hotel.Zis si facut.Ajungem in fata unui hotel destul de mare.Ii multumesc si ii platesc drumul.Intru si cer o camera.Dupa ce m.am instalat,m.am apucat sa imi despachetez bagajele.Privesc telefonul si vad ca ecranul se aprinde si se stinge semn ca am un apel.Il iau si vad ca era de la el.
-Buna,iubirea mea...
-Buna...
-Ce faci?
-Bine...
-Unde esti?
-Pai...nu stiu...
-Cum adica?
-Am plecat de acasa sa vad o persoana...si cand am ajuns ceva m.a facut sa renunt...
-Ah...cunosc acea persoana?
-Depinde daca te cunosti pe tine..
-Ce?
-Sunt in Seoul,Yoongi...
-Pe bune?Deabia astept sa te vad!Unde esti?vin la tine acum!
-Nu mai e nevoie,am fost eu la tine deja...
-Ce?Cand?
-Cand am ajuns...am batut la usa si mi.a raspuns o tipa roscata in camasa...
-....
-Ce?Ai ramas fara cuvinte?
-Tu erai?
-Da...eu eram...stii ce?Sa nu ma mai suni niciodata...cum ai putut sa faci asa ceva?Stii cat de mult doare?Ma doare enorm...te urasc!
Ii inchis aruncand telefonul de perete facandu.se bucati.Lacrimile incep sa curga, pierzandu.mi cumpătul...nu stiam ce sa fac,sa ma intorc acasa?Sa raman aici?Nu stiu!!Inebunesc...
Asta a fost capitolul,sper ca v.a placut,am mai ziso,dar va multumesc pentru ca imi cititi carte,vad ca din ce in ce suntem tot mai multi,va iubesc enorm,va multumesc din toata inima,ne vedem data viitoare,melodia de data asta este de la KNK-Knock,v.am pupat...bye!!
SA NU UIT!!LASATI IN COMMENTS NOI IDOLI DESPRE CARE ATI VREA SA SCRIU!!