#37 Suga BTS (12+)

914 49 12
                                    

Acest capitol este pentru yoongi_sg si desigur,pentru voi toti.M-am straduit sa nu fie nici prea prea pervers dar nici...stiti voi.Stiu sa fac si 18+,daca vreti ceva,spuneti-mi😉.Si desigur,capitole de genul,eu fac cate vreti.Daca v-a placut si vreti,is aici lume!Vorbiti cu mine ca nu musc!Citire placuta😂😂💞💞💗
Ma ridic din pat,merg spre fereastra dormitorului si ma uit la vremea groaznica de afara.
-Mamă,Seoul nu a avut in viata lui o seara asa furtunoasa ca asta.E asa frig.
Plec de la geam si ies din camera mergand in bucatarie.Imi pun niste apa la fiert pentru o cafea.Simt doua maini ce imi ating talia apoi un sarut dulce pe gat.
-Ce tot faci?
-Ce crezi ca fac?
Ma intoarce cu fata la el si ma lipeste de blat.
-Suga...pe bune...
Continua sa ma sarute.Imi placea ce facea,si stia.Dar nu ma las eu asa usor.Ma ridica cu fundul pe blat dandu-mi jos bluza.Se pune intre picioarele mele plimbamdu-si mainile pe corpul meu.Ii sar in brate si urcam la etaj.Impinge usa cu piciorul dand-o de perete.Ma tranteste pe pat si se urca deasupra mea saruntandu-ma.Imi musca buza de jos apoi ma saruta dinnou.Eram lipita de el.Era cel mai frumos mod de a-mi petrece o seara furtunoasa de vineri.Imi da jos pantalonii ramanand doar in lenjerie.Scap si de hainele lui ramand in boxeri.Imi umplea corpul cu saruturile lui dulci.Il imping si ma pun pe el sarutandu-l pe abdomen apoi pe gat pana la buze unde il sarut fierbinte.Afara era atat de frig,dar langa el ma simteam atat de bine,era atat de cald si comod.
~~~~~~
Stateam sub patura pufoasa imbratisandu-l.El se juca incet cu o suvita din parul meu.Ma uit la el si ma saruta pe frunte.
-Ce e?Pari tulburat.
-Sunt bine.
-Nu pare.Ce ai?
-Ma gandeam la concertul ce maine.
-Da.Deabia astept sa te vad.Nu o sa fiu acolo,dar o sa va vad la tv.Sunt asa bucuroasa pentru voi.
-As fi vrut sa fii acolo.
-Stii ca nu pot.
-Stiu.
Ma urc pe el si il mangai incet pe abdomen.
-Relaxeaza-te putin.Te rog.
Ma aplec si il sarut tandru.Ma uit la el si ma trage spre el sarutandu-ma dinnou.Se urca incet deasupra mea si ma saruta pe gat de cateva ori lasandu-mi semne.
The end.Cam asta a fost.O lipsa de inspiratie.Cum am mai spus,m-am straduit sa iasa ceva bun...sper ca a iesit.Sper ca v-a placut si ne vedem data viitoare.Bye bye❤💕💛💜💜💞💗💗💗💓💓💟💖💖💟💘💝💚💙💙Si de asemenea multumesc pentru 8k!!!O sa vina un nou capitol curand.O sa fac ceva special!!💞

K-idols One Shot (RO)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum