Cobor lent din masina.Tocurile mele se auzeau asurzitor pe asfaltul incins de caldura molesitoare a soarelui.Purtam o rochie neagra mulata ce imi avantaja formele.Parul meu lung si drept se lasa usor peste umeri.Palaria si ochelarii de soare dadeau un aer misterios tinutei.
Merg incet spre portile uriase de fier ce se deschid incet scotand un scartait groaznic.Merg pe alee pana in fata casei unde bat incet in usa.Un tip inalt imbracat in frac imi deschide incet usa.
-Poftiti.
Imi dau jos ochelarii si intru in casa.Ca de obicei.30 ce tipi masivi inconjurau canapeaua de piele unde statea el.
-Ai venit.
Isi ridica capul si se uita la mine cu ochii lui superbi care putea cuceri orice fata.Merg si ii las valiza pe masa din fata lui.Ii face semn unuia dintre "monstrii" sa ii dea valiza.Se uita la ea apoi o deschide.
-De unde ai astia?
-De unde crezi?Habar nu ai cat de usor mi-a fost sa spun "banii sau moartea".
-Vulpita mea vicleana.
-Sunt,nu-i asa?
Le face semn matahalelor sa iasa.Merg spre el si imi dau palaria jos.Ma pun in bratele lui si ma saruta incet pe gat.
-Stii ce ma gandeam?(eu)
-Ce?
-Ce zici de o vacanta?Sa ne mai dezmortim si noi.Sa fim doar noi doi...singuri...
-Suna bine.
-Pe bune?
-Da.Orice pentru tine.
Ma saruta tandru apoi usa se deschide.
-Mai,mai,mai.
Ma ridic repede si imi asez rochia.
-Asa ai ajuns?
Un tip batran,in baston,elegant,cu mii de inele pe degete isi facu aparitia.
-Buna tata.
-Ce ai de gand sa faci?Afara e o nebunie infernala si tu iti faci de cap cu parasuta asta ieftina?
-Tata,vezi cum vorbesti.
-M.am saturat de atitudinea ta.
Scoate un pistol si il indreapta spre JiYong.
-Tata...c-ce vrei sa faci cu ala?
-Ce trebuia sa fac de mult mult timp.
Apasa pe tragaci si glontul se infige in pieptul lui JiYong.
-Nuuu!!!!!
Merg repede la el.
-Nu ma parasi,te rog...
-Ai grija de tine...o sa te iubesc mereu,sa nu ma uiti,da?
-Niciodata...
The end.E cam scurt dar nu prea am avut idei.Sper ca ti-a placut
MinaLupu si voua,normal.Daca mai vreti capitole,is aici.Si...ne vedem data viitoare...Good...bye...❤💜💜💕💝💖💟💙💚💝💕💕💓💓❤💕💛💛💛💘💘💗💞💕💜💕