#21 Wonho Monsta X

668 42 2
                                    

Intru in studio.El era asaltat de miile de fete tipand si intrebandu.l tot felul de intrebari.Cum as putea eu sa concurez cu asta?Uitate la ele cat de frumoase sunt,ce corp de zeite au,iar eu...nu iar placea niciodata o pitica dolofana si palida.Isi ridica privirea la mine si plec.Intru in camera directorului luand cestile goale de cafea.Ies linistita si le duc la bucatarie incepand sa le spal.
-Esti ocupata?
-Tu ce crezi?
-Nu stiu...
-Se pare ca ai fost foarte ocupat in ultimele doua zile....
-Nu am ce face...asta mi-e slujba..
-Dar ce cauti aici?
-Am venit sa vad ce faci...nu am mai vorbit de mult timp...
-Mda...asta mi.e slijba...
Ma intorc cu fata spre el,el sarutandu.ma apasat.Ma lipeste de cel mai apropiat perete luandu.ma de maini ridicandu.le in sus.Continua sa ma sarute,senzatia fiind cea mai placuta din lume.Il indepartez de mine cu putere.
-Lasa.ma!
Plangeam.Plangeam pentru ca imi era frica.Il aveam acum,dar maine v.a fi totul diferit.
-Ce s.a intamplat?
-Nu mai suport!
-Ce se intampla?Esti bine?
Vine la mine si ma ia de obraji mangaindu.ma usor.
-Nu mai pot...am obosit...
-...
-Am obosit sa te tot vad cu ele...sunt geloasa!Stiu!Dar nu mai suport!Intelege.ma si pe mine...
-Te inteleg...
Imi sterge incet lacrimile.
-Gata...
-Nu,nimic nu e gata...cum poti face asta?De ce m.ai ales pe mine?Cum e posibil?
-Ce vrei sa spui?
-Uita.te la ele!Sunt asa frumoase..inalte...au un corp frumos...sunt dragute...iar eu?O servitoare mizerabila care habar nu are ce inseamna frumusete...uitate la mine!(imi scutur sortul)
Se apropie si ma saruta incet.
-Iubire...eu te iubesc...stiai asta?Nu imi pasa de ele...tu esti perfecta pentru mine...asa cum esti...nu am nevoie de ele...nu credeam ca pot iubi pe cineva cum te iubesc pe tine...cu atata iubire....te ador...
Imi ridica capul si se uita in ochii mei.
-Te iubesc...
-Si eu te iubesc...
Bum,asta a fost si celalalt capitol,melodia de data asta este de la Monsta X-Stuck,pe care o super super ador,si inca o data va multumesc pentru cei 1,58 k de cititori,nici nu ma asteptam sa fim asa de multi,va iubesc,ne vedem data viitoare,paa!!★♥♥

K-idols One Shot (RO)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum