Opresc masina in fata curtii.Ies din masina si trantesc usa in urma mea.O incui si ma indrept spre poarta.Tocurile mele negre se auzeau pe asfaltul ud de ploaie.Usile mari din fier se deschid.Un scarțait puternic se aude.Ma indrept spre casa si bat in usa.Clanta se misca si il vad.Parul lui blond ciufulit si ochii negri m.au "intampinat" confuzi.
-Cho?
-Minhyuk...
-Intra!Ce faci aici?
-Te ascult!
-Cho,nu e real ce ti.a spus!
-Nu?Sigur?
-Cho...
-Ai adus.o aici,nu?Ai urcat.o la etaj nu?
Urc scarile nervoasa.
-Cho...
Intru in camera lui.
-Ai luat.o in brate,nu?Ai lipit.o de perete,nu?Ai pus.o in pat,nu?Ai dezbracat.o,nu?Ai saruta.o nu?Raspunde!
Ma indrept spre el si tip. Lacrimile imi inundau fata.Ma strange in brate dar il resping dand cu pumnii in umerii lui.Ma prinde de incheieturi.
-Cho...ajunge!
-Ajunge?Cum sa ajunga?Eu ti.am dat inima mea,iubirea mea,tot ce aveam,si tu ce faci?Te culci cu sora mea?
-Cho,nu am facut asta!Defapt nu stiu...
-Cum nu sti?
-Eram beat!Nu stiu nimic!Nu imi mai amintesc nimic!Jur!
-Nu mai stii nimic?Pe bune?
-Cho...iti jur!
Ma pun pe podea si imi strang picioarele in maini.Vine spre mine si se pune jos.Ma in brate si ma strange tare.
-Cho?
-Ce?
-Imi pare rau!
-Esti iertat....
Urmatoarea zi....
Cobor scarile.Mama si sora mea erau la masa.Trec pe langa ele ingnorandu-le.
-Ce e cu atitudinea asta?Cho!
Tipa mama la mine.
-E vreo problema?
-Cum poti sa ne ignori asa?
-Pur si simplu, nu a fost greu!
-Nesimtito!
-Cum m.ai facut?
-Esti o nesimtita!Treci imediat in camera ta!
-Nu vreau!
-Cho,in camera,acum!
Tata intra pe usa din fata.
-Ce se intampla aici?
-Fica ta e o nesimtita!
-Cum?Cho,imi poti explica asta?
-Nu e nevoie!
Ma intorc cu spatele si urc scarile spre camera mea.Imi iau geanta si jacheta.Ma intorc in camera de zi unde ma asteptau cele doua scorpii si tata.Il imbratisez pe tata si le transmit celor doi demoni o privire fulgeratoare.Ma uit spre persoana ce ar trebui sa imi fie mama si ies dand ochii peste cap.Urc in masina si accelerez pana la refuz.Ajung in fata casei lui.Bat la usa si imi deschide.Nu spune nimic si ma ia de mana.Ma lipeste de un perete si ma saruta tandru.Imi arunc pantofii din picioare.Imi desface rochia la spate scapand de ea repede.Scap si eu de tricoul lui si il arunc pe jos lasand la iveala corpul lui palid dar foarte bine definit.Imi incolacest picioarele in jurul corpului lui.Ma urca sus la etaj pune pe pat si incepe sa ma sarute usor pe corp. Ne scufundam in cearsafurile lui moi si calde.
-Cho?
-Da?
Se ridica si se uita la mine cu ochii aia ai lui negri si luciosi spunand.
-Vrei sa imi ramai alaturi toata viata?
Scoate din noptiera o cutiuta mica,rosie.
-Vrei sa fii sotia mea?
-Min...eu....accept!
-Serios?
-Da!Vreau sa fiu sotia ta!
Imi pune inelul pe deget si eu il imbratisez strans.Nu pot sa cred ca voi fi mireasa.Ma si imaginez in rochie,la altar,cu buchetul de flori spunand juramintele.V-a fi perfect.
Stiu,scurt,lipsa de inspiratie,mai deloc as putea zice.Eu totusi sper ca v.a placut,a, si inainte sa plec am sa va las un video mai jos,cred ca unii din voi il stiti,dar mie una imi place extrem de mult,acum va las,v.am pupat,byeee!!