Intru in agentie.Salut politicos fiecare om mai "mare" decat mine.Fiind inca un stagiar,nu sunt chiar atat de respectata de ceilalti.
-Domnisoara! Domnisoara
,asteptati!
Ma intorc cu spatele si vad o tipa scunda cu parul prins intr.un coc facand o pleaciune.
-Buna ziua,ma numesc Choi Min si sunt noua dumneavoastra asistenta...de acum inainte sunt la dispozitia dumneavoastra...
-Asistenta?Dar...
-Va rog sa ma urmati...
Mergem pe coridor.
-Vreau sa va anunt ca azi aveti intalnire cu trupa NCT pentru colaborare,si...
-Stati...colaborare?O sa debutez?
-Da...saptamana viitoare,domnisoara...
-Ok...cum ai zis ca te cheama?
-Choi Min,dra...
-Min...simpatic nume...
-Va multumesc...aveti intalnire la ora 11 cu membrii trupei apoi repetitii cu coregraful si profesorul de canto...
-Ok...unde mergem acum?
-Sa vorbim cu directorul...
-Ok,haide...
Am stat in biroul ala 3 ore vorbind de debut si toate bazaconiile.In final ies impreuna cu Min din birou.
-Dra,trebuie sa va grabiti,in 10 minute incep repetitiile pentru debutul dumneavoastra...
-Sigur...ce sala e?
-124,etajul 5...
-Ah...bine...
-Unde ne intalnim dupa?
-Langa sala mea veche de repetitii...
-Ok...
Alerg spre lift si urc la etajul 5.Caut camera 124,pe nicaieri.Caut si caut pana dau de ea.Intru timida.Baietii se ridica,coregraful fiind in incapere.
-Ah...bine ai venit...baieti,ea e fata cu care veti colabora...dra,ei sunt NCT...
-Ma bucur sa va cunosc..(eu)
-Si noi...suntem incantati sa lucram cu o fata asa dimpayica ca tine...(Taeyong)
-Ah...fii serios...
-Lasama sa ma prezint...eu sunt Taeyong,ei sunt:Jaehyun,Yuta, Mark,WinWin...si unde e chinezu?La vazut cineva pe chinezu?
-Nu....nu e aici...(Jaehyun)
-E la repetitii cu NCT Dream...(Mark)
-Cine e chinezu?(eu)
-E un coleg de.al nostru,o sa il cunosti...e un tip de treaba,dar vorbeste cam mult...
-Ah...
-Copii sa incepem coregrafia...haideti...
Am inceput sa facem o mica incalzire,coregraful ne.a aratat pasii...nu stiu ce a fost cu mine,tiata reptitia m.am uitat doar la tipul cret si inalt,cred ca Yuta...are o nationalitate straina...nu cred ca e corean...poate japonez sau ceva...in fine,e chiar dragut,adica,fata de restul,el avea ceva special ce m.a surprins asa...mi-a captat atentia cumva...
Cred ca asta e cel mai prost capitol facut de mine toata viata mea...nu stiu daca voua va place sau nu...imi pare rau pentru dezamagire dar nu m.am gandit niciodata cum ar fi Yuta,sau ce ar face el...nu stiu,imi pare rau ca v.am dezamagit...sper totusi sa cititi si capitolul urmator...
Song: Block B Bastarz -Make it rain❤❤
Ador Block B...nu ma judecati,ok?😊😝