Ca de fiecare data intarzie iar,trebuie sa il astept dinnou.E atat de enervant.Ma ridic de pe canapea si ma indrept spre iesirea din studio.In urma mea apare el.
-Pleci asa devreme?
-Devreme?Te astept de o ora!
-Gata,sunt aici,ce vrei sa facem?
-Acum nu mai am timp,ma grabesc sa ajung la ora de canto..
-Ok...
Il sarut rapid si ma indrept spre usa.
-Te iubesc!*striga din spate*
Ies din cladire si dau sa trec strada.Grabita nu observ masina ce venea rapid spre mine.Pentru o fractiune de secunda sunt jos pe asfalt.
Ma trezesc la spital.Aveam tuburi ce ma ajutau sa respir si in vene aveam perfuzii.Mana si piciorul ma dureau groaznic.Deschid ochii incet si il vad langa mine. Era atat de indurerat si din cate am observat,plangea!Vede ca m.am trezit si se uita la mine speriat.
-Esti bine?
Vrand sa spun ceva vocea mea disparuse.
-Spune ceva...
Nu puteam scoate nici un cuvant. JHope se ridica si fuge dupa doctor.Se intoarce odata cu doctorul.Imi da jos "masca" aia de pe fata si imi spune sa deschid gura.Se uita si imi pune la loc masca.Il cheama pe JHope afara sa vorbeasca.
Dupa cateva minute bune de vorbit JHope se intoarce.Se pune pe scaunul de langa pat trist.
Ma uit la el confuza.Isi drege vocea.
-Ma tem ca....
O lacrima ii curge pe obraz.Ii iau mana si ma incrunt usor.
-Doctorul a spus ca nu vei mai putea vorbi,probabil niciodata...
Nu mai pot vorbi?Stai ce?Cum e posibil?Nu voi mai putea vorbi,isi bat joc de mine? Nu,cum?
Dupa 3 zile...
Azi urmeaza sa fiu externata.Imi iau geanta si ies pe usa.JHope vine dupa mine si ma ia de mana.Se uita la mine zambind si urcam in masina.Porneste si ne indreptam spre casa.O parcheaza si eu o iau inainte.Intru in casa si ma pun pe canapea.Ma vede indurerata si vine langa mine.
-Ce s.a intamplat?
Iau carnetelul de pe masa si pixul.
-"Daca nu mai pot vorbi,cum o sa ne intelegem?"
-Oh...sa stii ca pentru mine nu conteaza daca vorbesti sau nu,pentru mine conteaza ca inca esti bine si ca totul e bine acum,treaba cu vocea o sa vedem noi cum facem...
-"Ma bucur ca esti aici cu mine,te iubesc!"
Ma ia in brate si ma strange tare.Nu pot sa cred ca nu ii pot vorbi si spune sentimentele mele pentru el.Il iubesc asa de mult si daca ar pleca as fi foarte devastata.
Sa speram ca a fost pe placul vostru.V-am pupat,byyeeee!!!