-Esti aici?!
Striga de la parter.
-Sunt sus!!
Il aud cum urca scarile.Usa se deschide si intra in camera.
-Hei...
-Buna...
Ma saruta rapid,parea grabit si agitat.
-S.a intamplat ceva?
-In ultimul timp s.au intamplat o groaza...
-Ce vrei sa spui?
-Iubito...am ceva sa iti spun...
-Spune...te ascult...
Ma pun pe pat,el ramanand in picioare.
-Dar vreau sa ma asculti foarte atent...
-Da...
Se pune in pat langa mine.
-Ne cunoastem de o groaza de timp...
-Vrei sa ne despartim?
-Ce?Nu...
-Atunci...
-Te iubesc enorm...esti totul pentru mine si intotdeauna vei fi...doar ca am crescut...suntem adulti de acum...si vreau sa te privesc altfel...deci...
Se ridica in picioare.Ma ia de mana si ma ridica.Ingenuncheaza in fata mea.
-Vrei...sa fii sotia mea?
-JongIn...eu...
-Stiu ca e luat in scurt...ca nu am mai vorbit de asta pana acum..dar,eu chiar...
-Da!!
-Ce?
-Da!Ma marit cu tine!
Imi pune inelul pe deget si ma strange tare in brate urmat de un sarut.
Lunile au trecut.Ziua nuntii se apropia cu nebunie.Stateam in fata oglinzii uitandu.ma la rochia alba cu dantela pe care o purtam.Aratam...matura...nu mi-am imaginat niciodata cum o sa fie ziua in care voi pasi imbracata in frumoasa rochie alba spre altar,si uitama aici.In fata oglinzii intr-o rochie superba.Si mai ciudat e ca ma simt minunat.Atat de minunat.
Buna!!Asta a fost...ultimul capitol de la aceasta carte.Sper ca v.a placut prezenta mea pe tot parcursul acestei carti.Eu am incheiat..ma bucur ca m.ati sustinut pe tot parcusul acestei carti.Normal ca nu o sa inchei aici.Am inceput deja sa lucrez la alta carte.E ceva mai special.Nu dau spoilere.Ne vedem cand o postez asa ca fiti pe faza.Eu v.am pupat...aici am incheiat,eu am fost May...ne vedem la viitoarea mea lucrare.Pana atunci...pa!!!(^^)/('-﹏-';)