Deschid ochii incet fiind orbita de lumina soarelui intrand prin jaluzele.Ma intind incet si ma uit in drepta mea unde dormea mica veverita.Ii dau parul de pe ochi si il sarut pe frunte.Dau sa ma ridic dar ma apuca de brat si ma trage inapoi in pat strangandu-ma in brate.
-Unde crezi ca pleci?(suga)
Doamne,ii ador vocea ragusita de dimineata.E asa sexi si imi face pielea de gaina.Si parul lui verde ciufulit il face asa de adorabil.Inca nu imi vine sa cred ca e al meu.Ador diminetile cu el,e atat de linistitor sa stiu ca e cu mine si ca ma iubeste.E atat de placut si de ireal in acelasi timp.
-Vroiam sa merg sa iti fac cafeaua.
-Lasa cafeaua.Vreau sa mai stai cu mine.
-Bine.
Ma saruta in crestetul capului,apoi pe frunte,in jos pe nas,apoi ma saruta tandru pe buze.Se uita la mine si isi musca buza de jos.
-Nu ai idee cat de mult te iubesc.
-Si eu te iubesc,Min Yoongi.
Zambeste dulce apoi ma strange tare in brate.
-Ce facem azi?
-Pai...nu stiu.Ma gandeam sa luam pranzul la restaurant apoi sa ne plimbam prin Seoul...ce zici?
-Plimbare?Presa e peste tot si stii ce ti-am zis.
-Stiu,stiu.
-Exact.Stii ca te iubesc si nu vreau sa te pierd.
-Stiu.Si eu te iubesc.
-Imi dai un pupic?
-Ce?
-Un pupic.Dulce.Te rog~
-Nu.
-De ce?😟
-Pentru ca nu vreau.
-Vrei sa il fur?
-Fura-l.
Se apleaca si ma saruta pasional.Usa se deschide.
-Aloo~~~
Ne ridicam amandoi capetele si ne uitam spre usa.
-Nu stii sa bati?(suga)
-Nu.Poate ma inveti tu.HaNi,a sunat un nene si a spus ca vrea sa fi la munca in 30 de minute.(jimin)
-Bine.
-Poti sa pleci acum.(suga)
-Oricum plecam.(jimin)
Jimin iese.
-Ce ma enerveaza fractu'.(suga)
-Ce vrei sa ii fac?In plus ca ar trebui sa te obijnuiesti cu el,o sa fiti cumnati asa ca...
-Stiu.Si tot nu imi vine sa cred ca o sa avem nunta intr-o luna.
-Stiu.Si ma bucur asa tare. ^^
-Si eu.
Ramane ganditor cu o fata perversa.
-Iar te gandesti la copii?
-Ce vrei sa fac?Ti-am spus ca vreau un baiat,nu?
-Da.Mi-ai spus.
-Si cand il facem?
-Ce.Vrei acum?
-Ce are?
Il imping si ma ridic luandu-mi halatul pe mine.
-In visele tale,Min Yoongi.
Cut.Sper ca ti-a placut capitolul AgustD_93_Suga .Si voua,desigur.Daca mai vreti capitole,sunt aici.Va stau la dispozitie.Stiu ca sfarsitul nu prea il citesc toti asa ca...mna.Daca aveti intrebari despre mine sau orice fel de intrebari,lasati-le in comentarii si o sa va raspund sincer la toate sau facem un capitol separat.Cum vreti.Eu v-am lasat.Va multumesc inca odata pentru 7.6k si ne vedem data viitoare.Paaaa~💗💝💘💞💞💖💜💟💋💋💓💓💖❤💕💕💖💖💜💟💞💝💗💜Apropo,ati ascultat "Come back home" de la BTS?O ador.Deci e atat de faina.Si maine e comeback de la Exo.Si BTS in august.Si altele.DOAMNE!!TO MUCH FOR US!!