Eram in pat,stateam sprijinita cu capul pe umarul lui.
-Jae...
-Da?
-Te.ai gandit vreodata la viitor?La o posibila familie sau la ce vei face dupa cariera de muzician?
-Nu,sa stii ca nu...tu ai facut-o?
-Da...si am ramas pierduta in lumea aia...
-Ce vrei sa spui?
-Adica...de cand eram mica,ma imaginam pe scena,apoi casatorindu.ma si avand copii,si apoi copii mei sa aiba copii,si sa imi vad nepotii stand in brate la sotul meu povestindu.le cum era cand era pe scena...
-Dar de unde stiai tu ca o sa te casatoresti cu un muzician?
-Nu,nu stiam...ce vrei de la un copil de 10 ani,ha?
*rade*
-Da,da,ai dreptate...dar...ce ai zice sa mai personalizam putin povestea ta...
-Cum?
-Pai...sa fie...tu,devenind idol,iar eu casatorindu.ma cu tine,avand copii si o familie minunata...apoi cand copii nostri vor creste,vom avea drame cu ei de adolescenti si...
*ma bufneste rasul*
-De ce razi?
-Nimic,doar continua...
-Ok...si...dupa ce ajung la varsta potrivita sa se casatoreasca si sa fie la casa lor,si o sa avem nepoti,pe care o sa ii tin in brate povestindu.le cat de frumos era pe scena,pe jumate desbracat cantand Mirotic,ah?Ce zici?
*incepem amandoi sa radem*
-Ok,ok...dar fara ultima parte,sa nu le dam copiilor impresia ca bunicul lor a fost un cantaret pervers,ok?
-Pai asa e...
-Stiu...dar macar sa ii lasam sa mai creasca putin...bine?*rad*
*se apropie de mine si ma saruta*
-Bine...
-Auzi?
-Mh...
-Dar...daca toate astea nu o sa se intample?
*se incrunta si se uita la mine confuz*
-Ce vrei sa spui?
-Adica...nu stiu...daca nu vom ramane impreuna pana la sfarsit?
-Hei...uita-te in ochii mei,daca nu te.as iubi,as mai fi aici cu tine?Eu nu voi renunta la tine toata viata mea,o sa ajung bunic,poate cu pielea care atarna si morocanos,dar stiu ca tu vei fi bunicuta,care face mereu placintute pentru sotul ei morocanos...*smile*
*ii zambesc inapoi si ma saruta*
-Te iubesc...
-Si eu te iubesc,Jaejoong...
-Deci...am rezolvat-o cu bunica si bunicu,da?
-Da,da...
-Bine...dar mi-am provocat singur foame...
-Mancam mai incolo...
-Dar eu vreau acum...
-Bine,bine...acum?
-Da...
-Nu primesti pana nu imi dai un pupic...
*ma pupa rapid*
-Nu asa...asa ma pupa tipu de la gradinita!
-Ce tip de la gradinita?
-Ma duc sa iti aduc de mancare...
-Stai!Ce tip de la gradinita?
Plec.
-Iaa!!!
Un alt capitol,pe asta il aveam scris de mai demult si mi.a placut mult asa ca m.am hotarat sa il postez,vreau sa imi spuneti cu vi s.a parut,ce ziceti sa ne amintim de trecut cu melodia Mirotic de la TVXQ,mie imi place melodia asta la maxim,i.as da repeat vesnic,in fine,ne vedem data viitoare,bye!!!