M.am oprit din alergat.Ma uit in jur si tocmai constatasem ca m.am ratacit.Imi scot castile in care se auzea melodia mea preferata.Ma pun pe banca langa care ma oprisem si incerc sa sun pe cineva.Primul contact ce imi apare il apelez fara sa mai citesc pe cine am sunat.
-Alo?
Auzindu.i vocea am ramas stana de piatra.Tocmai realizasem pe cine am sunat.Era el,omul care m.a facut sa zambesc cand eram trista,tipul care te trezea dimineata cu un sarut,care iti aducea micul dejun la pat si atunci cand iti era frig te invelea cu o patura calduroasa,te lua in brate si te saruta usor pe frunte. Era tipul ala,era Myungsoo.
-Alo?E cineva acolo?
Revin la realitate si ii inchid.Ma pun pe banca si inspir adanc aer in piept.Stau pe banca aia vreo 30 de minute si o masina neagra cu geamuri fumurii se opreste in fata mea.Usa din partea soferului se deschide si el coboara din masina.
-Hei,esti bine?
-Da....eu doar....cred ca m.am pierdut...
-Cum ai reusit?*rade*
-E treaba ta?
-Nu....
-Ok!Atunci pleaca!
-Ok....o sa plec...
Se intoarce spre masina.
-Nu,stai!
-Ce e ?
-Nu pleca !!
-Dar ai spus sa plec !
-Stiu....dar acum nu vreau sa mai pleci!
-De ce ?
-Imi este frica!Nu pleca!
Vine spre mine si imi zambeste in coltul gurii.
Stateam pe banca cu capul rezemat de umarul lui uitandu.ne la stele.
-O vezi pe aia?
-Unde?
-Chiar acolo!Straluceste puternic!
-Da,o vad !
-Eu i.am dat numele tau,in fiecare seara de cand ai plecat am iesit pe balcon si priveam acea stea...
Un zambet bleg se arata pe fata mea.
-Stii,eu vorbeam cu luna...
-Ce?Ce vorbeai cu ea?
-Ii spuneam cat de mult imi lipsesti,cat de mult imi placea cand iti pregateam micul dejun si ma sarutai de buna dimineata, asta ii spuneam!
-Serios?
-Da!
-Si tu imi lipsesti,sa stii!Extrem de mult!
Dintr.o data o ploaie puternica isi facu aparitia in momentul ala perfect.Myungsoo se apropie de mine usor.Am ramas stana de piatra.O parte din mine spunea:"Saruta.l,saruta.l" si cealalta parte imi spunea: "Fugi,doar fugi!".Pana am hotarat eu buzele mele au facut contact cu ale lui.
Asta a fost capitolul,data viitoare o sa fie Woohyun, scuzati lipsa de inspiratie si toate repetitiile.Dupa cum ati observat,sau nu,am sters anuntul,pur si simplu nu am gandit inainte sa il postez,si nu am pus nici fetele cum trebuiau,asa ca....l.am sters,si la fiecare capitol o sa pun o piesa pe repeat,azi am avut melodia 2NE1-Come back home,pur si simplu e atat de geniala piesa asta,absolut geniala.Si,v.am pupat,byeee!!!