#15 Mark Got7

787 53 0
                                    

Simt o mana pe umar si tresar.
-Oh,scuze,cred ca te.am speriat.
-Aegoo,nu,doar eram cu gandul in alta parte.
-Unni,trebuie sa iti iei odata si odata mintea de la el,a plecat.
-Stiu,unni,dar nu pot,nu pot sa nu ma gandesc la el,parca e perforat aici,in inima.
-Haide,sa iti luam o inghetata, poate iti mai trece!
-Nu vreau inghetata!
-Ba vrei!
-Ba nu!
-Ba da!Haide!
-Ok...
Mergem spre masina de inghetata si ne luam cate una. Unni a mea se uita peste umarul meu facand ochii cat mingile de fotbal.
-Ce,ce e?
Dau sa ma intorc si ma opreste.
-Ce?Nimic,haide la film!
-Nu,ce se petrece?
-Nu te uita,doar,haide!
-De ce?Ce e?
-Ok...
Ma intorc si in vad.Statea cu bratele pe o bara privind marea.
-Oh...
-Ti.am spus sa nu te intorci!
Inghetata imi cade din mana si fug cat ma tin picioarele.Ma opresc,nu stiu cum am ajuns,in locul lui secret,care devenise al nostru.Ma pun pe una din pietrele ce erau prin jur.Imi pun castile in urechi si incep sa fredonez usor melodia,lacrimile cazand usor pe fata mea.Simt ceva foarte aproape.Buzele mele se lipesc de alte buze atat de cunoscute.Deschid ochii si il vad.Ochii lui luciosi si parul lui ciufulit absolut minunat.
-De ce cand nu sunt langa tine ma face sa inebunesc?
-....
-Imi pare rau!
Imi pune mainile pe obraji si ma trage spre el dandu.mi un alt sarut,doar ca asta fiind mult mai ala Mark.
-Te iubesc!
Il iau in brate si il strang tare.Ma ridic de pe piatra aia ce mi.a amortit fundul si mi.a luat mana intra lui intr.un pumn perfect.
Asta a fost capitolul,dap,nu stiu daca v.a placut sau nu,foarte scurt,dar am avut si simularile,si mult de invatat la chimie(luauar....),da,melodia de data asta e,daca tot e Got7, e de la Got7 If You Do , cam asta a fost,eu v.am pupat,da,tot venind vorba de pupat,ca asa,ca de Dragobete,deci,v.am pupat(ca pe mine nu m.a pupat nimeni azi),byeee!!!!

K-idols One Shot (RO)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum