(deci uitati-va la dulceata aia mica de sus,omg!💞)VOUA VA VINE SA CREDETI???INEBUNESC!!SUNTEM 4 MII!!
Nu am fost asa fericita niciodata.Sunt atat atat de fericita.Datorita voua.Deci va iubesc enorm.4,14mii.Niciodata nu am avut atata bucurie in mine.Nu stiu cum sa va multumesc.Nu stiu.Ce as putea sa fac sa va multumesc.V-ar placea alt capitol?Mh?Da?Nu?Il fac?Bine,il fac.
*Ies din camera de hotel si merg pe hol.Era foarte liniste,si in inima mea la fel.Ajung la lift si urc,apas pe butonul "⬇" si usile se inchid.Ding!Eram atat de ranita incat nici picioarele nu vroiau sa se miste.Corpul imi era bine.Dar inima mea spunea contrariul.Cearcanele de sub ochii mei atarnau de la oboseala.Fata mea palida de la atata plans.Eram distrusa.Stiam asta.Eram constienta de tot ce se intamplase,dar preferam sa tin in mine totul.
Ies din lift si o vad stand in fata usii de la intrare rezemata de usa.
-Oh,scumpo...
Vine spre mine si ma ia in brate strans.Ii simteam atat de mult lipsa.Macar ea sa fie aici,daca el nu.
-Cum esti?
Nu spun nimic.Dau din umeri.
-Luam niste aer?
Ma ia de brat si iesim din hotel,o luam inainte pe strada.
-Vrei sa mananci ceva?Sunt sigura ca nu ai mancat de o groaza de timp.
-Nu vreau.
-May,asculta-ma.
Ma ia de umeri si ma intoarce spre ea.
-De ce esti asa?Inteleg ca te doare.Dar nu face asta.Te ranesti singura.A plecat.Ma doare sa iti spun dar trebuie sa ma intelegi.Te iubesc si iti vreau binele.Crede-ma.
-Stiu,NaNa.
-Si?Ce ai de gand sa faci?Iti spun chestiile astea pentru ca tin la tine.Pentru ca te iubesc.
-Stiu.
-Ok.Acum haide sa mancam.
Dau din cap si intram intr-un magazin.
-Luam niste snakes-uri?
-Da.
-Ok.
Mergem la casa si platim,ne punem pe mancat.
-Chiar sunt bune.
-Mhm.
Ma opresc.
-Ce e?
Se uita la mine.Ma privea.Era cu prietenul lui.Trece pe langa mine privind indiferent inainte.
-May?Esti bine?(Nana)
Stateam privind in gol.
-Yah!!
Nana striga dupa ei si merge spre el alergand.Il prinde de gulerul de la geaca si il strange tare.
-Cine te crezi??Ah??De ce faci asta??Tu nu te gandesti la ea deloc??Pe tine nu te doare??
-Ma doare mai rau decat crezi tu.Crezi ca doar ea sufera?
Ii da drumul incet.Ma duc langa Nana.
-Haide sa mergem.
O iau pe Nana de mana si o trag dupa mine.
-May!
-Mergi.
-Ma doare!!Mana mea!!
Ma opresc si ii dau drumul.
-Scuze.Nu am vrut.
-E ok.Doamne ce se petrece cu tine?
-Nimic.Doar hai acasa.
-Nu merg nicaieri pana nu imi spui ce ai!
-Nu am nimic!!Ti.am spus ca sunt bine!!
-Nu tipa la mine!
-Scuze...
Mergem la hotel.
-Sigur esti bine?
-Da,o sa fiu.
-Bine.Te sun cand ajung acasa.
-Ok.
Intru in hotel si urc in lift.Ajung in fata usii si descui.Intru inauntru si intru in sufragerie.
-Tu ce cauti aici?
-Am venit sa vorbim.
-Acum tu vrei sa vorbim nu?
-May,imi pare rau.
-Iti pare rau?Nu ti se pare ca e cam tarziu?
-May...asculta-ma.
-Poate nu vreau.
-May,inca te iubesc.
-Zau?Cum as putea sa te cred.
-May,te rog.
-Zelo,mi-a ajuns.Nu mai suport.
-Te rog...
Se apropie de mine si imi ia fata in mainile sale.
-Te iubesc.
Isi lipeste fruntea de a mea.
-Chiar o fac.
-Zelo...
-Saruta-ma si taci.
Isi lipeste buzele brutal de ale mele si ma saruta pasional.*
The End.Ne vedem la 5mii.😂😂😂Va iubesc.Byyee!!!💞💕