Intru in casa.Locul era aproape gol.Baietii nu erau.Urc la etaj si aud un zgomot din camera lui Zico.Intru incet si il vad adunand cioburile de la vaza ce tocmai se sparse.
-Esti ok?Te.ai taiat?
-Nu,sunt bine...
Aduna cioburile de pe jos si le pune in cosul de gunoi.
-Si...baietii sunt acasa?
-Nu...suntem doar noi doi...singuri...
-Ok,eu ma duc sa fac un dus...
-Bi...ne...
Intru in camera si imi las geanta pe pat.Ma duc in baie si dau drumul la apa,ma intorc in camera si ma trezesc cu Zico in camera.
-Tu...ce cauti aici?
-Pai...ma gandeam ca daca suntem tot singuri...de ce sa nu facem ceva mai...distractiv...
Se apropie de mine si ma ia in brate incepand sa ma sarute.Incep sa ma zbat si sa tip sa ma lase in pace.
-Lasa.ma!Ai inebunit?
U-kwon apare si il izbeste de perete.
-Ce s.a intamplat cu tine!!?Esti nebun!!?
Zico iese nervos,eu ma pun pe pat incercand sa ma opresc din plans.Vine langa mine si ma ia in brate.
-Totul e bine...gata...a trecut...
-Nu....
-Hei...hei...uitate la mine...nu il voi lasa sa iti faca rau niciodata,iti promit...nimeni nu se va atinge de tine niciodata...iti jur...
Cam asta a fost capitolul,sper ca v.a placut tuturor...scurt,stiu,dar o sa incerc sa le fac mai scurte si mai multe...asa ca ne vedem data viitoare...si...melodia de data asta este de la Hyuna si Le -BlackList...melodia asta e de vreo 2 ani si ceva,dar mie imi place la nebunie,jur...daca nu ati ascultato pana acum v.o recomand...ne vedem data viitoare,paa!!!