Fenna:
Fenna is aan het werk als Evert uit het kantoor van Fenna komt. ' En wat zei Carla?' ' O, gewoon wat dingetjes over mijn vertrek' ' Wanneer ga je' ' Ik heb hier nog z'n vier weken en dan ga ik naar Gelderland' ' Evert, waarom doe je er zo nonchalant over, je moet hier weg eh' ' Nou Fenna, gewoon omdat het niet anders kan ja, zeur niet zo!' ' Ja maar Evert, ik zou het hier niet bij laten!' ' Maar ik ben jou niet Fenna'Ik zie Evert weg lopen richting de kluisjes, een beetje opgefokt is hij. Ik loop hem achterna.
'Evert, sorry het spijt me ik moet niet zo aandringen' 'Het is al goed Fenna' ' Nee maar Evert, ik ga je hier echt missen, ik bedoel onze band is eindelijk goed en dan gaat het weer kapot' 'Fenna ik vind dit ook niet leuk, ik snap ook echt niet dat ze die Samanta er niet gewoon uitgooien ze past niet echt goed in ons team' 'Nee, maarja dat dachten jullie van mij ook niet' ik zie dat Evert moet lachen. 'Dat klopt, maar jij deed ook echt alles wat niet mocht' 'Nee ik deed alles wat jullie niet durfden' We moeten beide lachen. 'Hey, maar Fenna ik ga jou ook echt missen, hopelijk kunnen we nog contact houden' komt er wat verlegen uit. 'Tuurlijk Evert' 'Fijn, zullen we wat gaan drinken? We zijn toch klaar met het werk' 'Ja, lekker Evert. Ik pak mijn spullen even' 'Oke, ik loop alvast, tot zo'
Ik pak mijn spullen uit mijn kluisje. Een Evert die contact met mij wil houden en zelfs verlegen wordt. Zou hij misschien.. Nee Fenna doe normaal dat is niet waar.