Hoofstuk 10.

348 22 1
                                    

Volgensmij werkt mijn plan tot nu toe prima, ze zeggen bijna niks tegen elkaar, we kunnen nu steeds een stapje verder.

Zo je hebt goed geluisterd kerel, klaar voor nog een andere stap? Ik zou het maar doen, misschien wil je wel van werkpartner ruilen, is dat geen goede!
Liefs, A.

Evert:
Jezus man, weer een berichtje, ga ik al niet ver genoeg?! Wie is dit serieus ik moet dit weten. Het moet iemand van het werk zijn dat kan bijna niet, die Claudia van de administratie misschien, die heeft een hekel aan mij. Of Samanta, die wil altijd zo graag met mij mee, en Fenna zei nog dat ze haar niet vertrouwt. Maar waarom zou ze het doen? Als ze toch weet dat ik weg moet..

Fenna:
Ik ga hem vanaf nu gewoon negeren, hij zit daar maar de hele tijd met zijn mobieltje. Ik dacht dat we een vriendschap hadden opgebouwt maar nee. Ik ga koffie zetten, 'Bram wil je ook? Ik vraag expres niks aan Evert. 'Yo lekker Fen' ik zet koffie voor ons en ga weer zitten. Evert kijkt me aan. Hij dacht zeker dat ik voor hem koffie ga zetten mooi niet. 'Jongens, er is weer een meisje vermoordt, nu is ze gevonden bij de dijk.' Zegt Carla. 'Kom zullen we gaan Bram?' Vraag ik. 'Is good Fenna'

Evert:
Ze heeft het briefje gelezen, dat moet haast wel. Ze vraagt niet of ik koffie wil en gaat nu met Bram naar de zaak. Ik baal zo van mezelf dat ik luister naar degene van die smsjes, ik moet echt gaan ontdekken wie het is. Vanaf nu ga ik Samanta in de gaten houden..

AfscheidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu