Hoofstuk 15.

373 21 5
                                    

'Jongens, ik heb kunnen achterhalen via DNA wie de moordenaar is van de meisjes. Het is Casper de Jong' zegt Liselotte 'Is dat niet die man, die paar maanden geleden nog vrijgelaten is?' zegt Fenna. 'Ja klopt, hij is vrijgelaten in een zaak wegens onvoldoende bewijs' 'Waar kunnen we hem vinden?' Vraagt Evert. 'Ik kan geen huidige woonplaats vinden van hem, maar weet het adres van zijn ouders' zegt Liselotte. 'Wat is die?' vraagt Bram 'Koestraat 12' 'Oke, Fenna en Evert jullie gaan er naar toe, en proberen er achter te komen waar hij is' zegt Carla.

Casper je hangt, ze weten dat je de moordenaar bent! Ze gaan nu naar je ouders toe, zorg dat je hier niet bent. En wis dit berichtje!

''Fenna we moeten blijven doen of het niet helemaal goed tussen ons gaat, dat is denk het beste voor de veiligheid' zegt Evert. 'Is goed Evert, we gaan gewoon terug naar een paar jaar geleden, toen deden we altijd zo tegen elkaar' zegt Fenna. 'Is dit het adres Evert?' 'Ja we zijn er'

'Goedemorgen, ik ben Fenna Kremer en dit is mijn collega Evert Numan, kunnen wij u even wat vragen stellen over uw zoon Casper de Jong?' 'Ja hoor, kom maar binnen' zegt een klein vrouwtje 'Weet u waar Casper zich op dit moment bevindt?' Vraagt Evert. 'Nou nee sinds dat hij vrijgelaten is kwam hij zijn spullen halen, daarna heb ik hem nooit meer gezien' zegt het vrouwtje. 'Weet u waar hij naar toe ging, of naar wie?' vraagt Fenna. 'Hij had het een paar keer over een vrouw, maar of hij er naar toe ging, geen idee' 'Heeft u er niet naar gevraagd?' vraagt Evert. 'Hij wilde niks meer met ons te maken hebben' 'Waarom niet?' vraagt Fenna. 'Ik vond het niet verantwoord dat hij vrijgelaten is, hij tot de gekste dingen in staat. Maar waarom zijn jullie eigenlijk hier?' 'Er zijn drie moorden gepleegd, op een lichaam is DNA van uw zoon gevonden, en mogelijk is het dat hij de andere ook vermoord heeft' zegt Evert. 'Nee, dat meent u niet?' 'Sorry mevrouw' zegt Evert. 'Weet u misschien nog de naam van die vrouw?' vraagt Fenna. 'Uhm het was iets met een S, moment hoor even denken' 'Geen probleem we wachten' zegt Evert. 'Ja ik weet het weer, hij had het over Samanta'

Evert en ik kijken elkaar gelijk aan. Samanta is dat degene die we denken dat het is...

AfscheidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu