'Fenna ga alsjeblieft zitten' zegt Evert.
'Oke goed heel even' zegt Fenna.
'Oke ik moet je iets vertellen, het was de planning om met Daan te gaan, maar volgens hem lijkt dit hem een goed idee om mij te sturen'
'Ga je Daan nou de schuld geven?'
'Nee nee echt niet, hij vindt dat er weer een opening moet komen voor ons, omdat..' 'Omdat wat?' 'Ik hou van jou Fenna, en ik weet dat jij ook van mij houdt!' 'Niet Evert, hou op' 'Fenna het is de waarheid, ik hou al van je sinds de eerste dag dat ik je zag en jij ook van mij' ' Evert je doet arrogant! Je weet helemaal niet van wie ik hou'
Fenna wilt opstaan, maar Evert pak haar beet. 'Fenna ik hou van je, en we kunnen iets moois opbouwen en gelukkig zijn, denk er tenminste overna' Fenna kijkt hem boos aan en loopt weg.Fenna pakt haar telefoon en belt Daan,
'Met Daan'
'Ja bedankt he Daan, nu is mijn avond verpest' ' Fenna hij houdt van je en jij van hem' 'Waarom vertelt iedereen nou altijd wat ik moet doen, ik ben verdomme een volwassen vrouw' 'Fenna denk nou eens na, je kan gelukkig zijn met Evert, nog je hele toekomst pak die kans en laat hem niet schieten' 'Ja doei Daan' en Fenna hangt op.Zou Daan gelijk hebben, Evert is lief en ik voel me goed bij hem. Maar een relatie met hem? Straks verlaat hij me weer..
Op het bureau:
'Carla ik ga het zo doen, ik voel me er goed bij!' 'Maar weet je zeker dat je hier geen spijt van krijgt' 'Ik heb lang genoeg dit gedaan, het is tijd voor afstand. Mijn beslissing staat vast!' 'Oke als je er zeker van bent, dan gaan we het regelen'Hoi hoi, dit was weer een deeltje. Langzaam gaan we naar het einde toe werken, zou het goed komen met Fenna & Evert. En met wie praat Carla?
En als je een leuk verhaal wilt lezen, neem een kijkje op het profiel van lies_02 ze schrijft 'Gepest door liefde' 🙌🏻