Fenna:
De volgende dag kom ik op het bureau aan, gelukkig hoef ik vandaag niet naar Gelderland, maar komen Evert en wat van zijn collega's hier naar toe. Ik pak een kopje koffie als Bram komt aanlopen 'Goedemorgen Bram, koffie?' 'Goedemorgen, ja lekker!' Ik geef Bram koffie en ga zitten aan mijn bureau.
Dan komt Evert aanlopen;
'Ben je alleen?' Vraagt Bram
'Ja ze hebben waarschijnlijk een doorbraak in de zaak. Dus moest ik alleen hier naar toe' zegt Evert.
'En wie is de moordenaar dan?' Vraagt Fenna
'Het schijnt dat het een doorgedraaide oude buschauffeur is, daarom lagen ze ook in de bus' zegt Evert.
'En weten we ook al zijn naam?' Vraagt Menno
'Nope nog niks bekend' zegt EvertDan komt Liselotte aanlopen:
'Jongens ik heb met Gelderland overlegt en er zijn een paar mogelijke daders, ze worden hier naar toe gebracht straks voor onder vraging'
'Lekker bezig Lies!' Zegt Bram.
'Thanks Bram, ow hallo Evert'
'Hoi Liselotte' zegt Evert.Liselotte loopt weer terug naar het kamertje en Bram loopt achter haar aan, Menno gaat naar Carla's kantoor en ik blijf achter met Evert.
Er is een doodse stilte totdat Evert opeens begint te praten; 'Fenna kun je me alsjeblieft vergeven dat ik nooit meer wat heb laten horen' Ik kijk hem aan, 'ik weet het niet Evert, ik heb je zovaak nog gebeld en de rest ook trouwens. Ik voelde me een beetje in de steek gelaten' 'Maar kunnen we niet opnieuw beginnen dan?' 'Nee Evert, vergeven kan ik wel, maar vergeten kan ik nooit!' En ik loop weg.
Bram komt weer terug lopen en loopt naar Evert. 'Ey waar is Fenna?' 'Ja uhm ik heb niet zeg maar een soort van sorry gezegd, maar ik denk niet dat het goed komt tussen ons' 'Balen man!' 'Maar nu ff over jou, hoe was het net met Lies?' 'Wat hoe was het?' 'Ach man je houd mij niet voor de gek. Je vindt haar al leuk sinds dat ze hier werkt' 'Helemaal niet!' Evert kijkt Bram aan, 'Oke dan misschien een beetje'
Dan komt Daan aanlopen, 'Goedemorgen jongens, waar is Fenna?' 'Uhm ze liep net daar naar toe' zegt Bram. 'Hier ben ik!' En Fenna komt aanlopen 'Hey Fen, ik had misschien een leuk ideetje we kunnen eerst wat gaan eten en daarna lekker een filmpje pakken ofzo?' 'Ja leuk idee, morgen doen?' 'Ja doen we!' Zegt Daan
Fenna en Daan lopen samen weg'Yo Bram ik dacht dat je zei dat ze vrienden waren?' Zegt Evert 'Ja dat dacht ik ook, tenminste dat hebben ze altijd tegen ons gezegt'