Hoofdstuk 35

350 18 1
                                    

2 dagen verder:
Liselotte is nog steeds niet wakker geworden, waardoor Bram niet weg te halen is bij Liselotte. De relatie tusssen Fenna en Evert gaat niet echt beter, ondanks Evert er alles aan doet.

Het is weer een middag op het bureau als Evert een kopje koffie aanbiedt aan Fenna. Evert vervangt Liselotte totdat ze weer kan werken, tenminste als ze ooit weer kan werken.

'Nee ik hoef niet Evert' zegt Fenna.
'Oke dan' en Evert loopt naar het apparaat. 'Wil jij Menno?' 'Nee bedankt Evert'

Dan komt Carla aanlopen; 'Menno ik kan je nu wel even spreken, heb je tijd?'  'Ja is goed, ik kom eraan' en hij loopt weg.  'Wat is dit nou weer, waarom doet iedereen hier altijd zo stiekem' zegt Fenna. 'Nou dat valt ook nog wel mee, al iets gehoord van Lies?' Vraagt Evert. 'Nee nog niet, ik ga er straks wel even naartoe'

In het ziekenhuis:
'Dokter gaat het nog lang duren voordat ze wakker wordt?' Vraagt Bram. 'Sorry meneer, daar kan ik geen uitspraak over doen. Dat wordt afwachten.
'Lies kom op, wordt wakker we hebben je allemaal nodig, Fenna je beste vriendin heeft je nodig, maar vooral ik. Ik kan niet zonder je, ik hou zoveel van je. Eerst dacht ik dat we alleen vriendschappelijk goed klikte maar er is meer dan dat, ik voel het aan alles. Alsjeblieft wordt wakker Lies!'
Bram wacht nog een tijdje, maar er komt geen reactie, hij besluit drinken te halen, hij loopt naar de deur, als hij een zacht stemmetje hoort: 'Bram, ik hou van je!' Bram rent naar haar toe, 'Lies je bent wakker!'

Op het bureau:
'Hey Evert moet je kijken, dit zou wel eens wat te maken kunnen hebben met die inbraak van laatst.' Evert komt eraan lopen; 'Ja inderdaad, kijk is verder' dan gaat Fenna's mobiel af; 'Het is Bram!' 'Neem snel op!' Zegt Evert.

'Hey Bram'
'Fenna Fenna, ze is wakker geworden!'
'Omg serieus, echt waar?!'
'Jahaaa, ik lieg toch niet!'
'Oke ik kom er zo aan!'
'Jaa doeeg tot zo'

'Evert, Liselotte is wakker geworden' 'Meen je die, wat geweldig' Fenna springt naar Evert en geeft hem een knuffel, ze kijken elkaar een paar seconden in de ogen aan.
'Ow sorry, ik ben misschien iets te enthousiast!' Zegt Fenna. 'Ik ga naar Liselotte, ga je mee?' Vraagt Fenna. 'Ga jij maar eerst, anders wordt het te druk'
'Oke is goed, dan kunnen we ook geen ruzie maken. Ik ga doei' zegt Fenna

Serieus? Dan kunnen we ook geen ruzie maken. Ze doet zo raar, de ene keer is ze super lief en de andere keer weer bot. Ik heb het echt verpest....

Vanaf nu ga ik 1x in de week een verhaaldeel posten, het wordt waarschijnlijk iedere vrijdag. Ik wens iedereen een fijne vakantie🎉

AfscheidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu