Hoofstuk 38.

284 22 2
                                    

Een week later;

Ding dong, de bel gaat en Liselotte doet de deur open. 'Hey Bram' 'Hey Lies ben je klaar om weer te werken' 'Ja ik heb er weer zin in' 'Mooi dan kunnen we gelijk vertellen over onze relatie' en ze geven elkaar een kus.

Op het bureau:
'Goedemorgen jongers, hier is ze weer hoor onze eigen Liselotte van Kempen' zegt Bram. 'Ik ben zo blij dat je er weer bent, ik heb je echt gemist!' Zegt Fenna. 'Ik ook, ik heb jullie gemist!' 'Fijn dat je er weer bent Liselotte, we kijken wel even hoe het met je gaat, als er iets is gewoon komen' zegt Carla. 'Zal ik doen Carla, dankje'

'Evert ga je mee een koffie pauze buiten houden? het is toch zo mooi weer' Vraagt Fenna. 'Huh jij met mij, ik dacht dat je nog boos was' 'A nee joh, valt wel mee. Kan gebeuren en we blijven toen collega's en vrienden' 'Fijn, ja ik ga mee'.

Liselotte is weer bezig met onderzoeken als er op de deur wordt geklopt; 'Binnen' roept ze. 'Uhm Lies stoor ik?' 'Nee hoor Bram, kom erin' 'Zullen we zo het gaan vertellen over onze relatie' vraagt Bram. 'Ja we doen het gewoon ik maak dit even af en kom zo'
Een paar minuten later staan Bram en Liselotte in het kantoor van Carla.
'Nou jongens wat is er aan de hand?'
'Nou uhh' begint Liselotte
'We hebben een relatie!' Schreeuwt Bram eruit. 'Wauw ik ben verbaast, maar oke. Wat leuk voor jullie' 'Is het oke Carla?' Vraagt Liselotte. 'Zolang ik er niks van merk op de werkvloer vind ik het prima. Vertellen jullie het al aan de rest al?' Zegt Carla. 'Nee dat houden we nog even geheim' zegt Bram.
'Oke willen jullie iedereen bij elkaar halen, ik moet zo wat meededelen' Vraagt Carla. 'Ja ik doe het wel' zegt Liselotte.

'Daan waar zijn Fenna en Evert?' Vraagt Liselotte 'Die zijn naar buiten gegaan, koffie pauze' 'Wacht maar ik haal ze wel Lies' zegt Bram.

Bram loopt naar buiten en ziet Fenna en Evert knuffelen, 'Yo wtf kom hier Carla wil iets bespreken' zegt Bram. 'Oke we komen er aan' zegt Fenna.

Als iedereen binnen is, komt Carla aanlopen. 'Jongens er is iets wat ik moet vertellen, maar het is spijtig om dit te vertellen..'

AfscheidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu