Hoofstuk 2.

512 20 3
                                    

'Ik moet jullie wat vertellen, ik denk niet dat jullie het leuk gaan vinden' die woorden herhalen zich in mijn hoofd.

Carla:
Zoals jullie weten hebben we eigenlijk een teamlid teveel, begint Carla te vertellen. Daarom moet ik verplicht iemand naar een ander team sturen.
Iedereen kijkt Carla schokkend aan. Aangezien Samanta hier net nieuw is, kan ik haar niet ergens anders naar toe  sturen, daarom moet ik iemand anders verplicht wegsturen tot mijn spijt. ' Ho, wie dan?' Vraagt Bram geschokt. Helaas moet ik iemand wegsturen, ik heb er zelf geen inspraak over gehad, ik vind het ook helemaal niet leuk. ' Jo zeg het nou maar Carla!' Zegt Bram.
Jongens ik moet Evert overplaatsen naar Gelderland. 'No, wat? Dit kan echt niet hoor Carla, hij is onze beste rechercheur!' Zegt Bram.
Sorry mensen, ik heb het al besproken met Evert, het duurt nog wel even voordat hij weg gaat. Ik moet weer terug naar mijn kantoor, ga maar door met de zaak.

Fenna:
Evert weg? Evert weg? Hoe kan dit, gooi die Samanta lekker uit ons team. Evert mijn partner waar ik alles mee doe moet gewoon weg. Dit is diep triest.
Ik kijk Evert aan, hij staart voor zich uit. ' Uhm Evert, ga je hier echt mee akkoord? ' Ik zal wel moeten Fenna' ' Hoezo, je kunt er toch tegen in gaan?' ' Maak het nou niet moeilijker Fenna' ' Maar Evert, ik wil niet dat je weggaat!' Een klein glimlachje komt op zijn gezicht. ' Evert kun je even komen?' , hoor ik Carla roepen. En hij is weg.

Evert gaat ons team verlaten, ik weet niet of ik dat aankan...

Wat vinden jullie ervan tot nu toe? Xx

AfscheidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu