Fenna:
Gister was een hele mooie avond, ik heb echt genoten. En Evert volgensmij ook wel, ik had nooit verwacht dat hij mij zou kussen. Meende hij wat hij zei over het prins op het witte paard.Ik loop naar mijn bureau, Evert is er nog niet. Carla begint vast de bespreking:
Vanochtend vroeg kregen we een melding dat er een meisje in het bos gevonden is, en niet veel later is er nog een meisje gevonden iets verderop. Jullie gaan er zo naartoe om te kijken of er een verband is. 'Moest haast wel denk ik' zegt Bram. 'Fenna en Liselotte gaan jullie samen, en Menno jij gaat met Bram mee omdat Evert er nog niet is'
Ik zit samen met Liselotte in de auto, Liselotte vraagt ineens; 'Hoe was het gisteravond met Evert dan?' 'Ja, dat was heel gezellig' 'Ja en?' 'Oke, Lies je moet echt je mond hierover houden.' 'Sure, maar wat is er?' 'Hij zoende me' 'Aw echt waar zo lief' 'Hij zei zoiets van: Misschien is je prins op het witte paard wel dichterbij dan je denkt' 'Fenna, dat is zo lief, waar is hij nu?' 'Geen idee'
We komen aan in het bos:
'Een blond meisje, met blauwe ogen' zegt Liselotte. 'Heeft ze een ID bij zich?' Vraagt Fenna. 'Nee, maar wel een mobieltje, daar kijk is straks wel naar'
'Kijk Fenna, Evert komt eraan je prins' 'Liselotte je houdt je mond' 'Ja, ik ga wel verder. Praat jij hem maar bij.'
'Goedemorgen Evert' 'Goedemorgen' Ik wil hem net over de zaak vertellen als hij zegt; 'Wat hebben we voor zaak Lies?' 'Er zijn twee moorden gepleegd, hier verder op een. Allebei meisjes, hier hebben we nog niet veel misschien bij Menno en Bram wel' 'Oke ga ik daar wel even kijken'
'Zag je dat Lies, hij negeert me gewoon net alsof ik niet besta' 'Ja, hij deed wel een beetje vreemd'Eenmaal weer aangekomen op het bureau:
Oke dus er zijn twee meisjes vermoord, rond hetzelfde tijdstip. En ze lijken sprekend op elkaar; Blond haar en blauwe ogen. Kan haast geen toeval zijn toch? Zegt Bram 'Ik ga er van uit dat het met elkaar te maken heeft, ik ga de mobiels van die meiden even checken' zegt Liselotte. Ze loopt weg.Fenna:
Ik zie Evert naar de kluisjes lopen, en binnen een paar minuten is hij weer terug. 'Alles goed Evert?' 'Ja' weer doet hij bot, gister was die nog zo lief. Ik loop even naar mijn kluisje om wat te pakken, er valt een briefje uit;Hey Fenna,
Wat er gisteravond gebeurt is, het was een fout van me. Het is ook maar beter dat we vanaf nu zakelijk met elkaar omgaan.
Evert.Ik ga weer terug naar mijn bureau, wat een klootzak is het toch ook. Hij is dus echt niet mijn prins op het witte paard.