'Het spijt me dat ik zolang niks van me heb later horen'
Hoorde ik dat nou goed, Evert Numan die zegt dat hij spijt heeft. Bram en ik staan tegenover hem we zeggen niks. Dan roept Daan ons; 'Komen jullie nog?' 'Ja we komen' roep ik. Ik loop weg maar zie dat Bram niet achter me aan loopt.
Bram:
'Het is misschien een beetje jammer dat je ons genegeerd hebt, maarja laat het maar zitten. Ik vergeef je wel' 'Thanks man' Evert loopt op me af en geeft me een knuffel. 'En Fenna? Is ze nog erg boos?' 'Ja opzich wel, ze vind het niet leuk wat je gedaan hebt' 'En die Daan dan, vind Fenna hem leuk?' 'Haha geen idee, ze kunnen het wel goed met elkaar vinden en gaan soms avonden uit met elkaar' 'Ow echt?' 'Ja maar Evert als je het zelf wilt weten moet je het maar vragen, vraag haar anders een keer mee uit' 'Hoezo?!' 'Nou Evert ik zie duidelijk aan je dat je Fenna leuk vindt' 'Ik vind Fenna helemaal niet leuk, ik heb een vriendin'
'O echt waar? Hoe heet ze?' 'Anna' ' A nice''Bram kom nou, we moeten nog een eind naar huis rijden!' Zegt Fenna. 'Ja ja rustig aan, nou dag Evert tot morgen'
'Fenna ik heb het goed gemaakt met Evert' zegt Bram 'O oke' 'Ben je van plan om het te gaan doen?' 'Nou eigenlijk niet, weetje wat het is Bram. Misschien had je het wel door, maar voordat hij vertrok waren we nogal close en ik had het gevoel dat het wat kon worden tussen ons. Maar toen liet hij me zitten, die klootzak' 'Zoiets dacht ik al wel, maar het is misschien maar beter dat je het niet doet, want hij vertelde zojuist dat hij een vriendin heeft' 'O nou fijn voor hem' zeg ik.
Evert:
Wat ben ik ook dom he, een beetje vertellen dat ik een vriendin heb. Terwijl ik die niet eens heb. Het is fijn dat Bram me vergeven heeft maar nu gaat Fenna dat vast nooit doen als ze het hoort van die zogenaamde vriendin..Weer even een deeltje. Ik denk dat ik volgende week minder post omdat ik proefwerkweek heb, maar zal het proberen! En voor nu wens ik iedereen fijne paasdagen:)