We zijn een paar dagen verder en Liselotte is weer naar huis, en Bram zorgt voor haar.
Op het bureau:
'Morgen jongens' zegt Daan. 'Morgen' zegt Evert. 'Hey Daan, hoe is ie?' Vraagt Fenna. 'Goed, ik heb een ideetje laten we vanavond uiteten gaan omdat het laatst niet door kon gaan vanwege lies' zegt Daan. 'Ja ik vind het prima, afspreken 7 uur weer bij Hollywood?' Vraagt Fenna. 'Helemaal prima' zegt Daan. 'Oke ik ga naar een verhoor met Menno' zegt Fenna.'Evert nu is het jou kans' zegt Daan. 'Huh wat?' Vraagt Evert. 'Nou ik ga niet uiteten, maar jij gaat samen met Fenna!' 'Waarom ik?' 'Nou ik zie heus wel dat jullie elkaar leuk vinden, misschien dat er zo een opening weer tussen jullie komt' 'Ik weet het niet Daan, ik denk dat ze jou leuk vindt' 'Nee echt niet Evert, wij zijn beste vrienden meer niet, doe het nou maar, vanavond dan bij Hollywood, je weet de tijd'
'Nou tot vanavond Daan, wordt gezellig' zegt Fenna. 'Ja tot straks, heb er zin in!' Zegt Daan.
Evert:
Ik ben echt heel zenuwachtig voor vanavond, hoe zal ze reageren. Straks gaat ze weg, of verpest ik de vriendschap van Daan en haar. Ik loop nog even langs de bloemist en haal wat rozen. Dan loop ik naar het restaurant.Fenna:
Ik heb echt zin in vanavond, eindelijk weer een avondje ontspanning, met mijn beste vriend. Ik trek mijn jas aan en stap in de auto opweg naar het restaurant. 'Uhm er is gereserveerd op de naam van Peeters' zegt Fenna. 'Ja loopt u maar mee' ik loop achter de man aan, 'Hier is uw tafel''Ho wacht Evert, wat doe jij hier, ik zou met Daan gaan!!' 'Fenna luister ik kan het uitleggen' 'Nee Evert ik ga naar huis' 'Fenna luister alsjeblieft!'