Dilema

793 38 0
                                    

Notak co se stalo ? Zeptal se mě. Jen to že moje kámoška neprošla. Řekla jsem ještě se slzami v očích a pak jsem dodala ,,Můžu jít za ní nebo mě na něco potřebujete ?" Ehm no měli byjsme se domluvit na formalitach, ale víš co ? Večer se mnou pujdes na večeři a já ti to všechno povim Co ty na to ? Zeptal se mě. Harry já nevím jestli to je dobrej nápad. ,,Jasně že je" já mám jenom dobrý nápady řekl a uculil se. ,,Tím si právě nejsem jistá " špitla jsem si pro sebe. Co si říkala ? Zeptal se e okamžitě. Ale nic, jen že to nepude. Ale mohl by jsi mi to poslat zprávou ? Jo jasně tak mi dej svý číslo řekl a podal mi mobil. Já naťukala své číslo a odešla. Stellu jsem nikde nenašla takže jsem usoudila že bude na hotelu a vydala jsem tam. Vešla jsem do pokoje a vidím Stellu jak kouká na telku na nějakou komedii a směje se. Stello ? Vykulím na ní oči. Co je zlato ? Řekne s úsměvem. ,,Nic já jen že jsem kvůli tobě brečela a ty jsi úplně v pohodě. " odpověděla jsem jí. ,,Jó tohle " vyjekla a pokračovala: Já jsem s tím nepočítala, jsem ráda že jsem se s klukama potkala a že si můžu užít dalších 6 dní v Anglii. Aha řekla jsem pořád zaraženě. V tom mi pípnul mobil. Odemknu ho a zjistím že je 8 hodin večer. Kdo mi píše ? Řeknu si pro sebe. Aha Harry. V SaloMS od Harryho stálo: Ahojky Dio tak zítra je volno a ve středu se dopolko stěhuješ do nového a odpoledne bude zkouška čas se ještě upřesní. Jak je kámošce ? A nerozmyslela jsi si to s tou večeří ? Posílam pusu :* Harry.
Achjo řekla jsem nahlas. Co se stalo ? Zeptala se mě Stella. ,,Harry mi napsal" odpověděla jsem. Fakt a co ? Ptala se zase. Přečetla jsem jí zprávu. A proč achjo vždit tě pozval Harry Styles prokrista pána, ten Harry který zpívá ve skupině Oné direction a skoro všechny holky po něm šílej, a je to taky on o kterém jsi před odletem sem pořád mluvila. Pořád nechápala. Hale Stell já ti teď řeknu věc, kterou bych asi nikomu neřekla. Stella přikývla jako že mě poslouchá. Tak jsem zpustila: Hale já vím že jsem do něj byla zblázněná, ale co jsem tu něčo se změnilo. Hale pořád se mi líbí, ale začínám věřit tomu čemu jsem nikdy nevěřila a to je to že je to děvkař. Vždit se podívej známe se jak dlouho ? 9 hodin ? A už mě zve na rande ? Navíc když je tak slavnej že je téměř jistý že nás někdo vyfoti a zítra budeme na titulní straně novin. A na druhou stranu si říkám že už je dospělý a co když to myslí fakt kamarádsky a já si budu něco domýšlet a pak až zjistím že chce být kamarád tak budu akorát zlomená a já prostě nevim. Jsem zmatená tak jako nikdy v životě. Stella na mě chvíli jen koukala a mě začínali slzet oči. Po chvíli se Stella asi odhodlala a řekla: Já tě chápu že seš zmatená, koneckonců se jedná o prvního kluka ke kterému něco cítíš a neříkej že ne protože já to poznám. A jestli se takhle nechceš trápit celou dobu co budeš tady, měla by jsi s ním jít a zjistit jak to má. Nato jsem ale já ještě dodala: A co ten věk ? Mě je 15 a jemu 24. Navíc za dva měsíce se vracim domů. Stella zase pohotově reagovala: Věk je jen číslo navíc co si budeme namluvat Harry se chová jak 17 letej. A právě proto že máš jen dva měsíce by jsi si ho měla co nejvíce užít.

A je tu další díl.
Líbí se vám jaký to nabírá směr ?
Já sama jsem zvědavá jak tohleto dopadne :D ne kecám samozřejmě to mám trochu promyšlený.

Splněný sen, příběh hvězdyKde žijí příběhy. Začni objevovat