Blond

340 22 0
                                    

Je 10 hodin dopoledne a já se Stell akorát dosnídáváme. Za chvíli příjde Lou, udělat mi ty vlasy.
Crrrrrr. Á už je tady.
,,Já tam dojdu " oznámila jsem Stell. Ta jen přikývla. Došla jsem ke dveřím a otevřela je.
,,Ahoj Lou" pozdravila jsem ji pusou na tvář.
,,Ahoj Dio"
Ustoupila jsem ode dveří, aby mohla vejít dovnitř.
,,A kde máš Luxinku? " myslela jsem že přijde i s ní.
,,Je doma s tátou, nebude s náma cestovat po Evropě, tak si musí zvykat být jen s ním " usmála se.
Došly jsme do pokoje. Holky se taky přivýtaly. Udělala jsem Lou čaj a pak jsme se do toho pustily, teda spíš ona se do toho pustila.

Už to mám nabarvený a jen čekám než si to budu moct jít smýt.
Celou dobu jsme si všechny povídaly.
,,Máš hezký náušnice " pochválila Lou Stelliny náušnice.
,,Děkuju, ty jsou od Nialla" usmála se zářivě Stella. To si snad dělá srandu ne? Jsou spolu asi 3 dny a on už jí koupil náramek, nejakej řetízek a dvoje náušnice. A že to nebylo nic obyčejnýho. Vše to bylo buď že zlata nebo stříbra a skoro nikdy tomu nechyběl nějaký kamínek. To mu to fakt nedochází? Sakra Nialle. Až Lou odejde, musím si o tom se Stell promluvit. Takhle by z něj za chvíli vytáhla všechny peníze.
,,Tak už můžeš" řekla mi Lou a já si to šla smýt.
,,Panebože" koukla jsem se do zrcadla.
Je to nádherný. Jdu za holkama a ty na mě jen zůstanou zírat.
,,Tak co?" zeptám se.
,,Wow" zmůže se pouze Stell.
,,Fakt to k tobě sedí, vypadáš.........nádherně a taky vypadáš o něco starší. Ty si teda i před tím vypadala tak na 18, ale teď bych ti typla klidně i 20 vypadáš fakt úžasně " usmála se zářivě Lou. No nevím jestli vypadám zrovna na 20, ale o něco starší vypadám. Vyfotila jsem se. Zveřejnění proběhne, ale později kvůli Harrymu. Jsem zvědavá co na to řekne. Moc jsem Lou poděkovala a doslova jí vnutila peníze. Ona říkala že si vezme jenom za tu barvu, ale já na tom trvala. Pak odešla i se Stell, která už šla za klukama. Slíbila že jim nic neřekne, tak jsem zvědavá. Šla jsem se obléct. Vzala jsem si světlounce tyrkysové šaty, které mají průhledné břicho a dlouhé rukávy. Vzala jsem potřebné věci a odešla. Už stojím před domem kluků. Zazvoním. Po chvilince mi otevře Harry.
,,Dio?" zeptá se, jako kdyby mě neznal. A pak zase promluví.
,,Ty..............

Hodně krátký díl, o ničem. Omlouvám se jen jsem prostě chtěla něco zveřejnit. Ale doufám že i přes to, se alespoň trochu líbí.

Splněný sen, příběh hvězdyKde žijí příběhy. Začni objevovat