Rande

433 21 0
                                    

Se Stell jsme se prostřídaly ve sprše a u fénu. Obě jsme se připravovali na rande. Jsem ve spodním prádle, když mi zrovna přijde SMS od Harryho.
Být tebou vezmu si sluneční brýle :D
Je večer takže slunce nesvítí, to asi kvůli fanouškům. Koneckonců jsme teď s Harrym v hodně časopisech a na internetu. Naťukala jsem rychlou odpověď a šla se oblíct. Zvolila jsem volnější styl, který se skládal ze šedivého trička s krátkým rukávem, které mi padalo z jednoho ramene a byl na něm takovým divným, černým písmem nápis Rock'n'Rol, který byl na hrudníku. K tomu vínovou sukni do půlky stehen. Do které jsem tričko volně zastrčila. Celé jsem to podtrhla černým, úzkým páskem na kterém bylo několik malých cvočků a černým tlustým náramkem.
,,Tak ahoj" řekla mi Stella, která už odcházela. Měla na sobě světlounce růžové šaty na tenkých ramínkách.
,,Ahoj, užijte si to"
,,Vy taky" poté odešla.
Neměla jsem hlad takže jsem se rozhodla že se najim až příjdu. Šla jsem se namalovat. Nanesla jsem lehký make-up. Poté pouze řasenku a růžový lesk na rty. Zkusila jsem zakrýt cucflek korektorem, ale moc se mi to nepovedlo. Ale alespoň trochu se to zakrylo.Nakonec jsem si nakudrnatila vlasy a nechala je rozpuštěné. Měla jsem asi 15 min. Tak jsem chvíli brouzdala na internetu. Přibilo dalších asi 300 lidí, kteří mě začali sledovat na Twitteru. Byla jsem naprosto v šoku. Jak je něco takovýho sakra možný? A na YouTube už nebylo 30 tisíc shlédnutí, ale něco kolem 250 tisíc. Tak to je na mě moc. Musím přiznat že mám samozřejmě radost, ale jsem překvapená a to strašně. Zbývalo asi pět minut. Vzala jsem si taštičku v podobné barvě jako byla sukně a hodila do ní klíče, mobil a peněženku. Z poličky jsem si vzala své sluneční brýle a na nohy nazula černé kotníčkové konversky. Zamkla jsem byt a sjela dolů výtahem. Přes skleněné dveře jsem už viděla Harryho, stojícího venku s rukama za zády. Vyšla jsem ven a zamířila k němu. ,,Ahoj " pozdravila jsem a dala mu malý polibek. ,,Ahoj, sluší ti to" ,,Děkuju, ty taky vypadáš dobře" zasmáli jsme se.
,,Na. To je pro tebe " řekl s úsměvem a zpoza zad mi podal kytici červených růží. Bylo jich tam 7. Úsměv se mi rozšířil. ,,Jedna růže rovná se jeden den kdy jsem do tebe zamilovaný, vlastně máme týdenní výročí " zaculil se teď Harry a přišel mi........nervózní?
,,Děkuju strašně moc. Jsou nádherný. " vrhla jsem se mu kolem krku. ,,Ale, víš že nemám ráda, když za mě utrácíš." koukala jsem se teď už zase na něj. ,, Já za tebe, ale utrácím moc rád " ,,Cítím se trapně, že pro tebe nic nemám " řekla jsem popravdě.
,,Tohle taky nic není a já od tebe chci jen jednu věc " poklepal si prstem na pusu. Vlepila jsem mu malý polibek, když jsem se, ale chtěla odtáhnout, nepustil mě. Naopak si mě přitáhl ještě blíž k sobě. Po chvíli jsme se nakonec odtáhli. A zamířili k Harryho autu. Jako gentleman mi otevřel dveře a opět je za mnou zavřel. Kytici jsem položila na zadní sedadlo. Harry si sedl na místo řidiče. A já byla na sedadle spolujezdce. Zapli jsme si pásy a vyrazili. ,,Kam vlastně jedeme?" zeptala jsem se.
,,Do jednoho kina v centru, je to sice nebezpečný, protože nás může kdokoliv poznat, ale to kino je prostě něčím zajímavý " zasmáli jsme se.
Zrovna jsme stáli na červený a Harry zapl rádio. K mému překvapení hráli One thing. Nečekala jsem že budou hrát zrovna jednu z jejich prvních písní. ,,Oni jí ještě znaj?" zasmál se a já spolu s ním. Začali jsme zpívat.Jeli jsme ještě asi 15 minut, než Harry zaparkoval před velkým nákupním centrem. Myslela jsem že to je pouze v centru Londýna, ne i v nákupním centru. ,,Tak jsme tu" věnoval mi zářivý úsměv, který jsem mu opětovala. Nasadila jsem si sluneční brýle. A Harry udělal to samý. Když jsem, ale chtěla vystoupit, stáhl si mě zpátky k sobě a políbil mě. Jak já miluju ty jeho rty. Nakonec vystoupil, oběhl auto a otevřel mi dveře, které za mnou opět zavřel. Dálkově zamknul auto, a jeho ruka vyhledala tu mou a propletla naše prsty. Snažili jsme se být nenápadní a taky se nám to povedlo, než jsme vlezli dovnitř. Vyjeli jsme do 3 patra, kde bylo kino.
,,Jde to dobře " usmála jsem se na něj.
Harry jen s úsměvem přikývl, koneckonců jeho hlas zná celý svět, takže je možná lepší, když je sticha.
Najednou jsem si všimla party lidí, kterým bylo tak kolem 18. A bylo jich tam asi 7. 4 dívky a tři chlapci, stáli před Starbucks, které bylo skoro vedle kina. Bála jsem se že zrovna tihle by mohli Harryho poznat. Podívala jsem se na něj a hlavou nenápadně naznačila na partičku. Harry to pochopil a řekl že to zvládneme. Pomalu jsme se k nim blížili a čím jsme byli blíž tím víc jsem mačkala Harrymu ruku. Očividně si nás všimla brunetka, která k nám byla nejblíže. Začala něco šeptat ostatním a najednou na nás koukali všichni. ,,A sakra " řekla jsem Harrymu. Pořád jsme byli v dostatečný vzdálenosti, aby mě neslyšeli. Harry si mě k sobě otočil.
,,Neboj není se čeho bát. Když si nás všimnou jen oni je to v pohodě ano? Jsou to fanoušci, to k tomu prostě patří " usmál se. ,,Já vím Harry jen..............." ,,Jen co?". ,,Bojím se. Co když mě zrovna tihle nebudou mít rádi? " ,,Když jim budeš vadit, tak nebudou mít ani mě. Ale neboj, nebuď tak nejistá, lidem se líbíš, hm?" Jen jsem přikývla. Harry si mě přitáhl blíž k sobě a políbil mě. Takhle na veřejnosti. Bylo mi, ale úplně jedno kolik lidí nás může vidět. Odtáhla jsem se a věnovala mu široký úsměv, který mi opětoval. Opět jsme si propletli prsty a pokračovali v cestě. Partička z nás pořád nespouštěla oči. Ještě že jsem měla sluneční brýle, takže nepoznali kam se koukám. Protože jsem pozorovala jen je. Brunetka k nám přiběhla, když nás dělilo pár kroků a spustila.
,,Vy jste" zpustila celkem nahlas takže jsme si s Harrym dali prst na pusu a udělali šššššš. ,,Harry Styles a Diana Purplová " zašeptala teď už. Já a Harry jsme jen přikývli. ,,Mohli byjste se s námi vyfotit? " zeptala se mile.
,,Samozřejmě " řekli jsme najednou s Harrym. A brunetka se spolu s námi zasmála. Došli jsme ke zbytku skupinky. ,,Ahoj" pozdravila jsem je s úsměvem. ,,Jak se máte? " usmál se teď Harry. Všichni na nás jen koukali s otevřenou pusou. ,,Lidi" řekla brunetka. Všichni jakoby se probudili s tranzu. ,,Ahoj, jo máme se dobře a vy?" promluvil kluk, kterému mohlo být tak jako mě. ,,Skvěle " usmál se Harry. ,,A co tady děláte? Teda jestli to můžu vědět" lehce se začervenala černovláska. Myslím že se jí Harry líbil. ,,Jdeme do kina " ukázala jsem na kino. ,,Tak mi nebudeme rušit, ale vyfotíte se s námi prosím? " řekla druhá černovláska, která vypadala úplně stejně, jako ta vedle ní. ,,Nerušíte a vyfotime se moc rádi. " usmál se Harry. ,,Vy jste dvojčata? " ukázala jsem na dvě černovlásky. ,,Jo jsme " řekli najednou a všichni jsme se zasmáli. S Harrym jsme si sundali sluneční brýle a přišli jsme blíže k nim. Udělali jsme jednu společnou fotku. A pak jsem se ještě já i Harry vyfotili s každým zvlášť. Všichni byli moc milí. Nasadili jsme si opět brýle. Všichni nám poděkovali a na rozloučenou jsme se se všema obejmuli. Jedná blondýnka nemohla málem dýchat, když ji Harry obejmul.
Opět jsme si propletli ruce a pokračovali směr kino.
,,Tak na co pudem?" zeptal se Harry a nespouštěl oči z monitoru na kterém běželo co dávají. ,,Nějaká komedie? " navrhla jsem. Harry jen přikývl a dal sledoval obrazovku. ,,Tak něco vyber a já dojdu pro popcorn a Colu." ,,Dobře, tady máš " otevřel peněženku a chtěl mi dát peníze. ,,Tak na to okamžitě zapomeň " zasmála jsem se.
,,Ale....." ,,Ale nic" ,,Tak dobře " souhlasil nakonec. Došla jsem k pultu s různýma pochoutkama. Sundala jsem si brýle, protože je to neslušný, mluvit s někým v místnosti a mít sluneční brýle. ,,Dobrý večer" pozdravila jsem. ,,Dobrý, tak co to bude?" byl to kluk tak kolem 22 let. Byl usměvavý a milý. ,,Dva střední popcorny a dvě střední Coly, prosím "
,,Hned to bude " zářivě se na mě usmál. Úsměv jsem mu oplatila. ,,Tak tady to je " ,,Děkuju podala jsem mu peníze. Chtěl mi vrátit. ,,To nechte " usmála jsem se. ,,Děkuji a přeji hezký večer " ,,Děkuju " Přešla jsem k Harrymu, který si to ode mě převzal a dal mi vstupenky. Přešli jsme k pánovi který nám vstupenky natrhl a pokračovali jsme do sálu číslo 9. Ani Harry na sobě už taky neměl brýle. Tady nebyli potřeba. Po chvíli jsme došli do sálu. Seděli jsme až úplně nahoře. Moc lidí tady nebylo. Když jsme našli sedadla posadili jsme se.
,,Kdy to začíná? " zeptala jsem se.
Harry se koukl na svůj iPhone.
,,Za 10 minut"
,,A o čem to má vlastně být?
,,O nějakým páru, který si dělá naschvály"
,,To by mohlo bejt vtipný "
,,Já bych mohl vyprávět vtipný hisorky ze vztahů "
,,Tak mi něco řekni "
,,No dobře. Tak třeba jednou jsem chodil s holkou. Je to už dlouho, bylo to asi půl roku po vzniku One direction. A chtěl jsem udělat něco romantickýho. Bydlela v domě, u jednoho mostu. Já ten most obložil celej svíčkama, který jsem zapálil a napsal ji ať přijde. A ona mi odepsala že nikam nejde, že je už tma" (tohle jsem si nevymyslela, opravdu se to Harrymu stalo) musela jsem se zasmát. ,,To nemyslíš vážně. Že ne ?" ,,Bohužel jo" zasmál se i on.
,,No tak jsem je všechny sfoukl, sezbíral do tašky a cestou domů jsem je vyhodil." musela jsem se pořád smát. Samozřejmě ne nijak nahlas, aby nás ostatní v kině neslyšeli.
,,A co ty?" zeptal se mě.
,,No já sem občas šla jen s někým ven. Ale nikdy to nic vážného nebylo. No a jednou jsem měla jít podruhý s jedním klukem na rande. Měli jsme se sejít ve Starbucks. Měl asi 15 min. zpoždění, tak jsem se mu rozhodla napsat. Odepsal mi že se omlouvá, že mu to úplně vypadlo z hlavy a že nepřijde, protože hledá Freda.
Řekla jsem si že se jim asi zatoulala kočka, tak jsem to nechala být.
Druhý den ve škole jsem se ho ptala jestli Freda našli. A on mi odpověděl že jo. Že ho máma dala prát a on o tom nevěděl. Říkala jsem si, proč by dávala prát kočku. Tak jsem se ho zeptala kdo to vlastně je. Tak si představ, že nepřišel na rande jen kvůli tomu, že nemohl najít svýho plyšovýho medvídka " teď se začal smát Harry. ,,To je vůl, nechat takovou dokonalou holku jako jsi ty, jen kvůli medvídkovi. " řekl když se přestal smát. Film začal, opřela jsem si hlavu o Harryho rameno. Při filmu jsme se fakt nasmáli. Stojíme před kinem, opět s brýlemi na očích.
,,Harry vadilo by ti kdybych skočila koupit nějaký věci na snídani? Chtěla bych udělat palačinky, ale nemáme na to se Stell věci. Klidně běž počkat do auta " ,,Jasně že nevadilo, ale mám lepší nápad. Ty si skoč nakoupit a já nám zatím skočím do Starbucks pro kafe A až se vrátiš pojedeme. Co ty na to?" ,,Jo to je lepší nápad " ,,Fajn a co si dáš? " ,,Eee. Karamelový latté" ,,Dobře" dal mi krátký polibek a já sjela o patro níž do krámu. Rychle jsem nakoupila vše potřebné na těsto. A nějakou marmeládu a nuttelu.
Dneska dělali palačinky kluci. Tak je zítra pozvu, jestli budou chtít. Zaplatila jsem nákup a vyjela za Harrym zpátky nahoru. Podal mi kafe a vyrazili jsme ruku v ruce ven z nákupáku a vlezli do auta. Harry vyjel, zatímco já ještě pila svoje kafe. Jeho ruka spočinula na mém stehně.
Když se mě dotkl, projel mnou příjemný, elektrický proud.  Dojeli jsme před budovou, kde jsem měla byt. Natáhla jsem se na zadní sedadlo pro kytici. Harry mezitím oběhl auto a otevřel mi dveře. ,,Prosím slečno "
,,Děkuji" Harry zavřel dveře. Skočila jsem vyhodit vypitý kelímek a vrátila se zpět k Harrymu. Tašku jsem měla danou přes zápěstí a v té samé ruce jsem držela kytici.
,,Bylo to moc hezký, děkuju Harry " upřímně jsem se na něj usmála.
,,Nemusíš děkovat" lehce se uculil.
,,Ale já chci abys věděl jak moc to pro mě znamená "
,,Ale já to vím " zasmál se.
,,Ccccc" jen jako jsem se urazila.
Harry se zasmál. ,,Pojď sem " přitáhl si mě do polibku. Musela jsem se usmát. ,,Miluju tě " řekla jsem, když jsme se odtáhli. ,,Taky tě miluju " usmál se.  Vytáhl telefon a nastavil tam přední kameru. Za pas si mě přitáhl úplně k sobě. ,,Řekni sýr "
Usmála jsem se a Harry to vyfotil.
,,Jo. Málem bych zapomněla. Vyřid klukům, že jestli chcete čekám vás zejtra v 9 na snídani. Budou ty palačinky. "
,,Určitě dorazime "
,,Tak pa"
,,Pa" ještě si mě přitáhl pro krátký polibek a pak už jsem jen došla domů.
Stella ještě doma nebyla. Zula jsem si boty, tašku s nákupem i moji kabelčičku jsem zatím položila na stůl a šla nalít vodu do vázy, kterou jsem tu našla, do ní jsem dala růže a postavila to na skříňku vedle televize.
Potom jsem vyndala nákup a šla jsem se odlíčit. Vlasy jsem si stáhla do culíku a převlékla jsem se do bílého tílka se stříbrnými kamínky a fialových kratásků. To už jsem měla na spaní. Jeste jsem se koukla na Twitter. Harry přidal fotku a označil mě u ní. Byla to fotka z dnešního večera a byl u ní nadpis. To ona je důvod proč se usmívám a proč jsem šťastný jako ještě nikdy. Dnes jsme strávili úžasný večer a já si ho fakt užil. Moc tě miluju. Ten je sladkej. Bylo tam u Toko několik set komentářů. Rozhodla jsem se tam taky napsat. Dnešek byl fakt úžasnej. To je s tebou, ale každá vteřina. Taky tě moc miluju. Šla jsem si udělat ovesnou kaši.  Je 11 hodin a já už si nandavám kaši na talíř, když slyším klíče v zámku. ,,Ahoj" zvolala
,,Ahoj, tak jak jste si to užili? " už stála v pokoji. ,,Bylo to úžasný a koukej co mi Niall koupil " natáhla ke mě ruku na které se jí třpitil stříbrný náramek. A je to tady, jsou spolu jak dlouho? Dva dny? Maximálně a už ji koupil něco takovýho? Bojím se že ho využije stejně jako ostatní.
,,Páni to je krásný " Ještě ji nic neřeknu. Nikdy jsem se jí do toho nepletla, tak proč mi to teď tak vadí? Asi proto že mám Nialla fakt ráda. Samozřejmě jako kamaráda. A prostě nechci aby mu někdo ublížil.

,,Viď? Líbilo se mi to a Niallovi stačilo málo k tomu aby mi to koupil. A co vy?" chvíli jsem ji výpravěla o našem rande. Pak jsme se chvíli koukaly na telku a šli jsme spát. Stihla jsem ji ještě říct že ráno přijdou kluci. A pak jsem ještě pořád přemýšlela o ní a Niallovi, až jsem z toho usla.

Další část je na světě.

Splněný sen, příběh hvězdyKde žijí příběhy. Začni objevovat