Nastoupili jsme do auta, které jako první odvezlo mě a Harryho do "mého" bytu. ,,Tak si to užíjte a moc nezlobte " mrkla jsem na Stellu a Nialla. Já s Harrym jsme vystoupili a rychle zamířili k budově. Naštěstí jsme nikoho ani venku ani ve vnitř nepotkali. Vešli jsme do bytu. ,,Dáš si něco k pití ?" Harry přkývl hlavou a já šla nalivat. ,,Tak si to sjedeme od začátku ". ,,Jo to bude asi nejlepší" ,,Otočka, krok a konec " řekla jsem poslední věci a vypla hudbu. ,,Děkuju moc Dio" usmál se na mě Harry a objal mě. Já se jen usmála a šla si sednout. Harry přišel ke mě a začali jsme si povídat. ,,Proč jste vlastně tohle vymysleli ?" začala jsem já. ,,Co myslíš? " ,,No to tancování, nic podobného jste nikdy nedělali ". ,,Chtěli jsme se po pauze vrátit trošku jinak" já jen přikývla jako že rozumím. ,,Harry ukaž mi tvoje tetování. Harry si sundal triko a já začala zkoumat jeho tetování. Nikdy jsem je moc nemusela, vždy jsem chtěla jen jedno tetování a to bylo srdíčko na prst. Jeho tetování se mi, ale moc líbila. Harry si oblékl tričko a já koukla na hodiny 22:00. ,,Páni já už budu muset jít" řekl Harry smutně. Já začala přemýšlet Mám mu to říct, co když to je blbej nápad nakonec to že mě vypadlo samo. ,,Nechceš tady přespat ?". Harry na mě jen vyvalil oči jak kdyby nevěřil co jsem řekla. Já to, ale uvedla na správnou míru: ,,Nehledej v tom nic, no.......víš jak to myslím." ,,Dio jasně že v tom nic nehledám je ti 15 a předpokládám že jsi pana " Koukl na mě tázavým pohledem. ,,Jo jasně že jsem" ,,Neboj já bych NIKDY neudělal nic co by jsi nechtěla " Přistoupil ke mě a objal mě tak pevně a zároveň jemně jak to uměl jen on. ,,Takže tady zůstaneš?" zeptala jsem se. Harry jen přikývl a já se odtáhla s tím že jdu do sprchy. Pak tam šel i on a já nám alespoň namazala rohlíky se vším možným. Vlezla jsem si do postele a pustila telku, talíř s jídlem jsem položila vedle sebe a čekala na Harryho. Když přišel neměl na sobě tričko. Lehl si vedle mě a já tím pádem dala talíř na sebe. Koukali jsme se na telku a jedli. Když jsme dojedli přitulila jsem se k Harrymu a on si začal hrát s mými vlasy. Začala jsem pomalu zavírat oči, Harry si toho asi všiml takže vypnul telku. ,,Co děláš? " zeptala jsem se.
,,No jdeme spát" zasmál se. Já se otočila na bok tak abych ležela k Harrymu zády. ,,Co si jako myslíš že děláš ?" začal on. ,,Jdu spát? " ,,A to jako nedostanu pusu na dobrou noc ?". Otočila jsem se a své rty pritiskla na jeho tvář. Když jsem se odtáhla a lehla si na záda, Harry promluvil. ,,Co to bylo za pusu?" ,,Normální kamarádská" řekla jsem a dusila v sobě smích, aby to nepznal. ,,Ale my jsme víc než kamarádi " řekl a spojil naše rty. Nebránila jsem se. Po chvíli se odtáhl, přitiskl se mě do obětí, já mu zabořila hlavu do hrudi a ušli jsme.Tenhle díl je zase jeden z těch o něco kratších. Budu to nějak střídat. Ale i přes to doufám že se líbí.
ČTEŠ
Splněný sen, příběh hvězdy
FanficPříběh o menším turné kapely one direction a o dívce jménem Diana, která má vášeň pro hudbu. A zdá se že jeden z kluků má zájem o ní. Zůstane Diana pouze u tancování ? Nebo je nadaná i jinak?. Zníčí odlet její vztah s klukama, nebo to vše skončí jin...