Harry mě sjel "nenápadně" pohledem.
Sluší ti to řekl a dal mi pusu na tvář.
,,Děkuju, ty taky nevypadáš špatně " Oba jsme se na sebe usmáli. ,,Tak kam jdeme ?" zeptala jsem se. ,,Nech se překvapit " uculil se a já dostala pohled na jeho dolíčky. Vyjeli jsme a mě zazvonil mobil, máma. Koukla jsem se na Harryho tázavým pohledem. On to pochopil a řekl ať to samozřejmě vezmu. Zvedla jsem to. ,,Ahoj mamí" ,,Ahoj zlatíčko, tak jak jste se Stellou dopadly ?" ,,No Stella neprošla" ,,To je mi líto a ty ?" No já.....budu Harryho tanečnice " Když Harry uslyšel své jméno tak se na mě otočil, protože jinak našemu rozhovoru samozřejmě nerozuměl. ,,Páni to je úžasný " řekla zase mamka a pokračovala: A co děláš ? No super týhle otázce jsem se chtěla vyhnout, ale nic mami jen jedu s Harrym Stylesem, kterému je 24 a znám ho pár hodin v 9 večer na večeři. ,, No, nic jen se koukám na telku a Stella je ve sprše " vymyslela jsem si. ,,Aha tak pa já zavolám zítra " Pa mami. Ukončila jsem hovor. Jen k tomu že jsem jí lhala, víte moc často to nedělám, moje mamka je moje kámoška a říkám ji prakticky všechno, ale tohle by asi neskousla, koneckonců já sama nechápu že jsem na to kívla. ,,Dio jsme tady" usmál se na mě Harry. Vystoupili jsme z auta a vešli do restaurace. Restaurace byla krásná a útulná. Harry mě dovedl je stolu a jako gentleman mi samozřejmě pomohl dolů s budou kterou pověsil. Pak mi odsunul židli a zase jí zasunul. Objednali jsme si. Probrali jsme snad všechno co se dalo od věcí ohledně turné až po naše oblíbené barvy. Musím říct že jsem moc ráda že jsem nakonec souhlsila. V Harryho společnosti mi bylo neskutečně dobře. Když jsme dojedli tak bylo 22:30. Tak asi už půjdeme ne ? Zeptal se Harry. ,,Jop" souhlasila jsem. Přišla číšnice a přinesla účet. Já vytáhla peněženku to se, ale Harrymu moc nelíbilo. ,,Dio já tě pozval tak neblázni a schovej to" řekl s úsměvem, ale myslel to vážně. Já za protestovala, ale když jse na mě znovu koukl, tak jsem tu peněženku radši schovala. Zaplatil a vyšly jsme před restauraci. Co kdyby jsme se ještě prošli ? Navrhl Harry. Já souhlasila. Chvíli jsme šli a pak se Harryho ruka přiblížila té moji a uchopil jí. ,,Harry" řekla jsem a podívala se na naše ruce. ,,Co je ?" řekl a taky se koukl na ruce a pak se na mě usmál. Oo ty jeho dolíčky.Tak a další díl je na světě.
Jak se vám líbil ?
ČTEŠ
Splněný sen, příběh hvězdy
FanfictionPříběh o menším turné kapely one direction a o dívce jménem Diana, která má vášeň pro hudbu. A zdá se že jeden z kluků má zájem o ní. Zůstane Diana pouze u tancování ? Nebo je nadaná i jinak?. Zníčí odlet její vztah s klukama, nebo to vše skončí jin...