Tadyto je první díl, ve kterým se vyskytne pohled někoho jinýho než Diany. Jinak bych vám chtěla poděkovat za přečtení. Ale mohli byjste více komentovat a volit.
Chtěla bych znát vaše názory. Přeju příjemné čtení.Harryho pohled
Vzbudil jsem se, kvůli slunečním paprskům. Moc dlouho jsem nespal.
Povídali jsme si s Diou asi do 1 a teď je 8. Mluvili jsme o všem možném a řekli jsme si naše největší tajemství.
Například jsem se dozvěděl o tom že chtela jít na uměleckou školu, ale rodiče ji nepustili ani ke zkouškám.
Že prý není dost dobrá. Což je kravina. Ona má prostě prirozenej talent. Zpívá tak že by se mohla rovnat nejslavnějším zpěvačkám. A o tanci ani nemluvě. Já sem se jí zase svěřil jak to doopravdy bylo s těma "mejma holkama", že to byli jen výmysly. Naštěstí mě pochopila a vyptávala se na nejrůznější věci co se týče slávy. Právě teď leží moje princezna vedle mě. Ale zároveň je na mě natisklá. Včera večer jsem se ji svěřil se svými city. Byl jsem za to rád. Potřebovala to slyšet, je tak nejistá a opravdu na to není zvyklá. Neuvědomuje si, jak je krásná, že by mohla mít kohokoliv na koho si ukáže. A její hlas by mohl vyprodávat stadiony. Možná právě to se mi na ní líbí. To že není nějaká namyšlená fiflena. Koukám na ní. Je tak krásná, když spí. Mám takový štěstí. Musím ji políbit. Ale ne co když ji to vzbudí.
Nejde to vydržet, já opravdu musím.
Pritisknu mé rty na ty její a jemě ji políbim. Otevře oči a zářivě se na mě usměje.Diany pohled
Jeho rty se dotkly těch mých. Otevřela jsem oči a zářivě se na něj usmála.
,,Dobré ráno" řekla jsem.
,,S tebou nádherné ráno " usmál se.
Opět mě políbil. Po chvíli jsem šla do koupelny. Vypláchla jsem si pusu ústní vodou. Neměla jsem sebou kartáč na vlasy a hřebeny které tady měli kluci bych si vlasy neučesala. Ležela tam gumička, usoudila jsem že bude Harryho a udělala jsem si culík.
Vlezla jsem zpátky do Harryho pokoje. Harry tam už nebyl. Převlékla jsem se do oblečení co jsem měla včera a sešla jsem dolů do kuchyně.
Praštila mě krásná vůně palačinek.
Vešla jsem do kuchyně, kde už všichni seděli u stolu. ,,Dobrý ráno " usmála jsem se.
,,Dobrý " usmáli se ostatní.
Sedla jsem si na židli vedle Harryho.
,,Jo, pučila jsem si tvoji gumičku. Snad ti to nevadí " řekla jsem Harrymu.
,,Jasně že ne "
Snědla jsem dvě palačinky s nutelou.
Zkoušku jsme měli ve 3. Takže jsme se s klukama dohodly že strávíme den u nich. Šly jsme se domů převlíct a udělat ranní hygienu. Stella si vzala bílé šaty s tlustými ramínky, které na sobě měli červené třešně a k tomu úzký, červený pásek. Já si vzala fialové šaty se třpitkami, bez ramínek. A přes to kožešinové, bílé rukávy s krátkým rukávem.
Asi v 10 jsme dorazily ke klukům.
Zula jsem se a jak na zavolání mi zavrněl telefon. Došlo mi že jsem se na něj od včerejšího večera nepodívala. Měla jsem vyplý zvonění, takže mi ani nechodili žádný oznámení. Ale hovor mi vybroval. Zjistila jsem že to je mamka a vzala jsem si ti k Harrymu do pokoje.
,,Ahoj mami "
,,Ahoj. Proč si mi neřekla že tomu Harrymu je 24?"
,,No já.......... A jak to vlastně víš "
,,Počkej tys to ještě neviděla? "
,,Co?"
,, Je toho plnej internet a Facebook "
,,To ani nevím "
,,Tak se na to koukni a o tom věku si ještě promluvíme, tak ahoj"
,,ahoj"
Típla jsem hovor a viděla že mám................... 70 oznámení?
Co to jako je? Rozkliknu oznámení z Twitteru. ElenPrincess vás začala sledovat. GabrielaParis vás začala sledovat. Takových tam bylo ještě dalších asi 40 oznámení. Co to sakra má být? Rozklikla jsem Facebook.
Bylo tam upozornění že Stella přidala fotky ze včerejška. Bylo tam několik komentářů. Pak mi taky spousta lidí psalo v chatu, jestli je pravda že chodím s Harrym a že úžasně zpívám.
Projížděla jsem Facebookem a hned na mě vyskočil titulek. Harry Styles(24), zpěvák z britsko-irského boybandu One direction, má novou přítelkyni je jí............ Byla u toho fotka mě a Harryho. Rozklikla jsem abych si přečetla víc..........Diana Purplová (15) z České republiky. Svůj vztah oznámili včera večer v TV show. Ten věk je zarážející. Takový věkový rozdíl. Harry Styles světoznámý lamač srdcí si našel o devět let mladší přítelkini. Je to jen další z mnoha úletů a nebo našel konečně tu pravou? Včera také veřejně přiznal že Dianu miluje. To ještě nikdy veřejně neřekl. Diana přijela na konkurz tanečnice na turné One direction. Uspěla. Ale tanec není jediné v čem vyniká. Včera nám v TV show zazpívala. A tahle dívka má talentu na rozdávání. Koukněte se na Video. Až budeme mít další informace, určitě se ozveme. Podobných titulků jsem našla ještě několik. U většiny řešili hlavně náš věk. Byla jsem zaražená. Věděla jsem že to asi nezůstane jen tak, ale tohle? Přečetla jsem si i komentáře. Některé faninky mě nesnášely. Ale většina mě měla ráda a psaly že jsme spolu krásní a že nám to přejou, že krásně zpívám a tak.
Sešla jsem dolů za ostatníma. Pořád jsem byla značně vykolejená.
Držela jsem telefon v ruce a měla jsem zmatený výraz.
,,Co se stalo?" zeptal se Liam.
,,Už jste byli na internetu? "
,,Ne" odpověděli jednohlasně.
všichni vytáhli telefon a začali prolézat internet a sociální sítě. Já si sedla na gauč mezi Harryho a Stellu.
asi pěti minut byly všechny pohledy na mě.
,,Našli jste to?" zeptala jsem se.
,,Vážně se ptáš?, vždit je toho plnej internet" zasmál se Niall.
,,A četla jsi ty komentáře?" zeptal se Liam a začal číst. ,,Ten zpěv je božskej., Moc jim to spolů sluší., Tu písničku si pouštím pořád dokola." a ještě pár dalších. Byly tam asi 2 negativní na téma že se chci jen přiživit na Harryho slávě.
,,30 tisíc" vykřikl Loui
,,Co?" nechápala jsem
,,30 tisíc shlédnutí na YouTube." upřesnil.
Všichni na mě radostně skočili a začali mě objímat.
,,Tak co si dáte k obědu? " změnila jsem téma, když ze mě slezli.
,,Objednáme něco?" navrhl Niall.
,,Tak to ani náhodou, dneska vařím já " oznámila jsem.
,,Tak fajn " usmál se Niall
Chvilku se dohadovalo co uvařím.
Nakonec vyhráli špagety. Alespoň se nemusím s něčím patlat. Bylo zapotřebí, ale dojít do krámu.
Klukům by to trvalo dlouho, kvůli fanynkám. Kluci nám vnucovali peníze, ale já je prostě nevzala. Oni za nás platili celý týden. Tak co.Takže jsme šli já se Stellou.Krám nebyl nějak blízko. Ale zároveň nebyl tak daleko, aby jsme musely jet autobusem, takže jsme šly pěšky. Šly jsme kolem nějakého stánku s novinami. Samozřejmě že jsem já s Harrym byla na titulní straně. Jedny jsem si koupila. Řešili náš věkový rozdíl. Co je komu sakra do toho. Šly jsme a povídaly si. Nemohli mi, ale uniknout pohledy některých lidí. Už jsme byly skoro u krámu, když za námi přišly 3 dívky, asi v našem věku. ,,Ahoj. Nejsi ty Diana Purplová? " zeptala se hnědovláska se širokým úsměvem.
,,Ano jsem" odpověděla jsem jí.
,,Páni. Zpíváš úžasně. Pořád poslouchám tu tvoji písničku. A myslím že vám to s Harrym moc sluší " promluvila teď černovláska s výraznýma očima.
,,Děkuju moc, a jak se jmenujete?"
Slova se ujmula vysoká blondýnka.
,,Já jsem Penelope, tohle je Britny" ukázala ne hnědovlasku. ,,A tohle je Chloe" ukázala tentokrát na černovlasku.
,,Moc mě těší. Tohle je moje nejlepší kamarádka Stella "
Holky si vyměnily úsměvy a pak promluvila zase Britny.
,,Vyfotíš se s náma prosím? "
,,Jasně "
Podala mi telefon a já nás vyfotila.
,,Děkujeme moc "
,,To je to nejmenší "
Vešly jsme do krámu a nakoupily vše potřebné. Cestou zpátky nás zastavila ještě jedna 4 člená skupinka. Byly tam dvě dívky a dva kluci. Opět jsem se s nima vyfotila, ale přišlo i na autogram. Nevěděla jsem jak se podepsat. Jelikož mám dlouhý příjmení, kvůli příponě -ová, kterou v Česku máme, rozhodla jsem se pro podpis Diana P. a srďíčko. Rozloučili jsme se, a pokračovali do domu kluků. ,,Chápeš, že jsi právě dala svůj první autogram? A další 3. A vyfotila jsi se se 7 lidmama? " promluvila po chvíli Stella.
,,Jasně že chápu. Jsem strašně vyjukaná. Proč myslíš že jsem celou dobu zticha? " zasmály jsme se.
,,Moje kámoška je slavná " řekla Stella
,,Nejsem."
,,Ale jsi, a jednou budeš mega slavná "
,,To si nemyslím "
,,Já to, ale vím. Vydáš první singl, pak desku a budeš mít turné po celém světě. Bude tě znát každý člověk i zvíře. " zasmála se.
,,Tak sní dál "
,,Ale já........"
,,Už to nereš jo?"
Stella jen přikývla. Zbytek cesty probíhal v tichosti. Kluci nám půjčili klíče, takže Stella odemkla a vlezli jsme dovnitř. Pozdravili jsme se a já se dala do vaření. Harry byl v kuchyni se mnou, Liam a Louis se v obýváku koukali na film a Stella byla s Niallem u něj v pokoji a koukali na nějaký videa. Harry na mě chvíli koukal.
Když už jsem promíchávala vše dohromady, Harry mě zezadu objal.
Když jsem mu nevěnovala pozornost, rozhodl se, si jí prostě vynutit. Začal mi pokládat polibky na můj krk.
Strašně si mi to líbilo, až mi z toho naskocila husí kůže. Ale dělala jsem jakoby nic. Harry si asi všiml mé husiny a došlo mu že ho pouze ignoruju. ,,Jak chceš " řekl. Ale s polibky na krk nepřestal. Najednou jemně skousl. ,,Harolde " vyjekla jsem.
Nebolelo to, ale bylo mi jasné co mi tam zůstane za dáreček. Harry se pobaveně smál. Vrazila jsem mu do ruky vařečku a přeběhla do předsíně, kde jsem se koukla do zrcadla. A byl tam. ,,Já tě zabiju " zakřičela jsem.
,,Taky tě miluju " smál se.
Jakoby modřina na břichu nestačila.
Rozpustila jsem si vlasy. Naštěstí to zakryli. ,,Co se stalo? " zeptal se Liam.
,,Ale nic" zasmála jsem se.
Vrátila jsem se do kuchyně. Harry už nandaval na talíř. Vrátila jsem mu gumičku a rozhodla se že dojdu ostatní zavolat. Řekla jsem to klukům dóle a pak vyrazila k Niallovu pokoji.
Zaklepala jsem. Nikdo neodpověděl, tak asi čekají až vejdu. Otevřela jsem dveře a nakoukla do místnosti.
Naskitl se mi pohled na Stellu a Nialla, kteří se na okraji postele líbali.
Notak, Niall ne. Co když mu udělá to samý co jejím bývalim klukům. Nebyla jsem z toho vůbec nadšená, ale nezbylo mi nic jiného než doufat že mu neublíží. Odkašlala jsem si.
Oba dva se od sebe odtáhli. Dělala jsem jakoby nic. ,,Dole je oběd" řekla jsem jednoduše. Sešla jsem dolů a sedla si vedle Harryho. Hned po mě přišli i Niall se Stellou a drželi se za ruce. Všichni na ně koukali, až na mě.
,,Uniklo nám něco? " zeptal se Liam.
,,No jsme teď spolu " řekl Niall, rozpačitě. Všichni jim řekli že jim to moc přejou. Včetně mě, ale ode mě to bohužel nebylo tak upřímný. Né že bych jim to nepřála, to vůbec, chtěla jsem pro oba to nejlepší. Jen nechci aby mu Stella ublížila, na to jsem ho měla moc ráda. Pustili jsme se do jídla. ,,Jo Dio, chci ti poblahopřát k prvnímu autogramu" usmál se na mě široce Niall. Musela mu to Stell říct. Nikdo kromě nás tří o tom nevěděl.
,,Děkuju " úsměv jsem mu opětovala
,,Tys dala první autogram?" zeptal se Harry.
,,Jo když jsme šly nakoupit, potkaly jsme cestou, několik fanoušků a chtěli se vyfotit a podepsat " všichni teď blahopřali mě. Vlasy mi padali do obličeje tak jsem je automaticky hodila do zadu.
,,Páni " zasmál se Loui.
,,Co je?" nechápala jsem.
,,Ten tě prokous až na kost " zasmál se spolu s ostatními. A teď mi to došlo.
,,Sakra " hodila jsem si vlasy spátky.
Chvíli si ze mě a Harryho ještě utahovali. Když jsme dojedli akorát mi zazvonil mobil. Byla to zase mamka a byl to video hovor. Vzala jsem si to opět k Harrymu.
Zvedla jsem to, mamka tam, ale nebyla sama. Byly tam ještě dvě mamčiny kamarádky.
,,Ahoj" pozdravila jsem je.
,,Ahojky, tak jak se máš? " zeptala se jedna.
,,Dobře. Moc si to tady užívám. A že neuhádnete co ?"
,,Co?" zopakovala.
,,Dneska jsem potkala pár fanoušků, vyfotila jsem se s nima, a dala jsem první autogram "
,,Páni to je úžasný "
,,Tak není divu s tvým talentem "
,,A co děláš?" zeptala se teď mamka
,,No právě jsme se Stell u kluků, teď jsme doobedvali. Asi za dvě hodiny jdeme na zkoušku, tam budeme až do večera a pak si asi budeme doma pomalu balit"
Takhle jsme si ještě pár minut povídaly. Pak jsme přerušily videohovor a bavila jsem se už jen s mamkou.
,,Takže k tomu věku " začala mamka
A já věděla že tohle nebude nic jednoduchýho.
,,Vůbec se mi to nelíbí, uvědomuješ si doufám že mu je 24? Neříkám že je na tebe starej a musím přiznat že vám to spolu opravdu sluší, ale je dospělej a má určitý potřeby a tobě je teprve 15, prostě jen nechci aby ti ublížil, nebo aby jsi ty neudělala něco čeho budeš později litovat."
,,Neboj mami. Harry mě chápe, dokonce jsme se o tom bavili a řekl mi že by mi neublížil"
,,A seš si jistá že to s tebou myslí vážně? Co když si z tebe dělá jen legraci. Přeci jenom je to slavný zpěvák a ty seš úplně obyčejná holka, není na tobě nic zajímavýho, nic co by ostatní neměly. On je zvyklej na modelky a né na obyčejný holky." zvýšila hlas.
Steklo mi pár slz. Už chápete proč jsem tak nejistá? Tohle jsem poslouchala celý svůj dosavadní život.
Nejsi hezká, zpíváš dobře, ale nic extra to není. Jediny v čem mě kdy pochválila byl tanec. Jasně vím že mě má ráda. A jediný co chce je aby mi nikdo neublížil. Ale to mě jednou nemůže povzbudit?
,,Mami neboj. Je to moje věc. Harry je hodnej kluk. Ty ho neznáš, to já. A i kdyby nám to nevyšlo. Ale já jsem teď šťastná. Poprvý za celej svůj život se cítím být milovaná, cítím se dobře. Co to povídám cítím se nádherně. A to jen díky Harrymu. Proč mě nemůžeš jednou podpořit?" začali mi téct další slzy. ,,V čem tě mám jako podporovat? Prostě se mi neíbí. Koukni kolik má na sobě tetování. Je to jen další namyšlená hvězdička, která ví že může mít kohokoliv. "
,,A ty ho znáš? Víš jak se chová, když jsme spolu? Prosím, věř mi. Neudělám nic o čem nebudu přesvědčena že to chci. A když mi ublíží? Tak to tak mělo bejt. Už nejsem malá a potrebuju udelat pár chyb. To k životu prostě patří. A popravdě si myslím že Harry, chyba rozhodně neni. Za dva měsíce stejně budu zase doma a s ním už se v životě neuvidím. Tak není co řešit "
,,No dobře věřím ti a promin že jsem tak vyjela jen prostě....ty si moje malá holčička, já už musím. Miluju tě. Tak pa " ,,Já tebe, pa" zavěsila jsem a rozbrečela se. Možná pro to že jsem se pohádala s mamkou. Možná pro to že sem si uvědomila, že za dva měsíce tohle všechno skončí. A nebo, nejspíš kvůli obojímu.Tak tohle je extra dlouhá kapitola.
Má 2540 slov. Pořád to prodlužuju co?:D
Chtěla jsem psát dál, ale nakonec jsem se rozhodla že to stopnu.
To co jsem psala na začátku myslím vážně. Chci slyšet vaše názory.
Co byjste řekli, kdyby jsme udělali ask postav a mě? Chtely byjste?
Musely byjste se, ale zapojit jinak to dělat nebudu.
ČTEŠ
Splněný sen, příběh hvězdy
FanfictionPříběh o menším turné kapely one direction a o dívce jménem Diana, která má vášeň pro hudbu. A zdá se že jeden z kluků má zájem o ní. Zůstane Diana pouze u tancování ? Nebo je nadaná i jinak?. Zníčí odlet její vztah s klukama, nebo to vše skončí jin...