1.června(po asi 2 a půl týdne)
Nemůžu tomu uvěřit, dnes je tomu měsíc, co jsem přiletěla do Londýna. Měsíc tomu co jsem poznala čtyři nejlepší kluky na světě. Měsíc tomu co jsem získala tuhle úžasnou "práci". Měsíc jsem řešená v televizi a hlavně na internetu. Měsíc, kdy deně vídam fanoušky kluků. Ale hlavně je to měsíc ode dne kdy jsem poznala muže, kterého miluju, a který právě spí vedle mě v jednom z Luxusních Pařížských hotelů. Jsme totiž právě v Paříži, kde máme dnes večer koncert. Užíváme si to, protože se nestává, že byjsme každou noc spali v hotelu. Většinou spíme v letadle, autě nebo autobuse, záleží v čem právě cestujeme. Do hotelů se chodíme akorát sprchovat. Zní to divně, ale při takhle nábytem programu, opravdu nemáme čas se někde zdržovat. Než budu vstávat, povím vám co se za ty 3 týdny stalo. Seznámila jsem jse se Sofií, přítelkini Liama, která za námi přiletěla do Irska a byla tam s námi asi 3 dny, spolu s Eleanor, to je přítelkyně Louiho. Obě jsou moc milé, a hned jsme si padly do oka. Ani jeden pár to nemá nejjednodušší, jelikož obě holky mají vlastní kariéru a také hodně cestují. Co se týče Stelly tak už je to v pohodě. Dokážeme se spolu normálně bavit, tedy alespoň když jsou u toho ostatní, nejsme žádné velké kamarádky, ale jak říkám jsme schopné se spolu normálně bavit, stejně tak to je i mezi ní a Niallem. Ona je teď hodně s tou Alex, já totiž většinou jsem spíš s klukama než s tanečníkama. Jo a pamatujete co mi Simon navrhl? Ta smlouva mi pořád vrtá v hlavě, nikdo o tom, ale stále neví. O nahrání té písně s Harrym jsem už mamce řekla, nebyla zrovna natšená, když jsem ji ale slíbila že to vše zkončí do září, nakonec souhlasila. Musím přiznat že se mi po domovu trochu stýská, ale na druhou stranu bych se nejraději nevracela. Ale vím že představa že nevidím rodinu třeba půl roku je děsná. Ať je moje mamka jaká koliv, pořád je to moje mamka a já jsem ji za spoustu věcí vděčná. A nakonec věc, která vás asi nejvíce zajímá, já a Harry. Jsme samozřejmě pořád spolu, což je asi logický, když máme dnes výročí. Ve směs je to mezi námi pořád stejné. Akorát ho miluju den ode dne víc. Nemáme teď moc soukromí, ale i přes to jsme občas zabraní pouze jeden do druhého. Většina faninek mě má ráda, takže je to super. Najdou se, ale i takové které mě rády nemají, neřeší je. Už se těším až mu dnes dám svůj dárek, je to kryt na jeho iPhone na kterým je naše společná fotka. Doufám že se mu bude líbit. Ale netušíte jak bylo těžké vymyslet co dát klukovi, který si může koupit vše? Tadyto mi trvalo docela dlouho vymyslet. Máme štěstí v Paříži budeme až do zítra, takže se v klidu vyspím, mám pokoj s Harrym. Přiletěli jsme asi před 5ti hodinami. Tak fajn už bych mohla vstávat, koncert je sice až večer, ale já nechci celý den proležet. Otočím se na druhý bok a rukou zašmátram. Měl by tady být Harry, jak jsem si celou dobu myslela, ale není tu, zjistím když otevřu oči. Harry nikde. Posadím se a zjistím že není nikde v celém pokoji, jediný co vidím je...........kytice modrých růží na nočním stolku u mojí strany. No ne to je snad vtip, to je nádhera. Ty jsou mě nejoblíbenější. Normálně mám nejradši fialovou barvu, ale u růží vede modrá a Harry to moc dobře ví.Kde, ale Harry je? Asi šel na snídani. Natáhnu se pro kytici a všimnu si že je u ní papírek se vzkazem: Krásné výročí lásko. Tady máš takovou maličkost. Šel jsem něco zařídit, počkej na mě na pokoji ;) Miluju tě.
Tvůj Harry♥
Já ho tak moc miluju, to snad ani není možný, celých 16 let jsem na kluky kašlala. Měla jsem několik nápadníků, ale já vždy čekala na toho prince na bílém koni, zároveň jsem, ale věděla že nic takovýho není, to jsem se ale spletla. Harry je můj princ. Tak fajn mohla bych vstávat. Vstanu a ustelu postel, když akorát přecházím ke kufru, otevřou se dveře a v nich stojí Harry, můj Harry. Dveře zavře a než stihne cokoliv říct skočím mu kolem krku. On obmotá svoje vypracované paže kolem mých boků.
,,Moc děkuju za tu kytku, je opravdu nádherná " řeknu mu a lehce se od něj odtáhnu, abych se mu podívala do jeho krásných očí.
,,To nic není. Znám i nádhernější věci " ukázal mi své dolíčky.
,,Jako třeba?"
,,Ty, pro mě jsi to nejkrásnější na celým světě, nepotřebuju nic, jen tebe, miluju tě "
,,Taky tě miluju Harry, ani nevíš jak moc."
,,Ale vím" uchechtl se a já ho bouchla jemně pěstí do ramene.
,,Ale notak sweetheart " naklonil se ke mě a tyto slova mi pošeptal do ucha, při tom se ho svými rty dotýkal. Po zádech mi přejel mráz. Jak je možný že na mě jeho dotyky působí takhle? Dal mi polibek pod ucho a dělal mi z něj cestičku po krku až k mým ústům, kde se zase na nějakou dobu zastavil.Harryho pohled
Líbí se mi jak na ni moje doteky působí. Nemůžu uvěřit že už jsme spolu celý měsíc. Každá chvika s ní je jediněčná a úžasná. Ten měsíc uběhl strašně rychle, ale zároveň mám pocit, jakoby jsme se znali už od narození. K dnešnímu víročí mám pro ní samozřejmě dárek, neprozradím vám, ale jaký.
,,Tak lásko, teď se obleč a půjdeme s ostatními na snídani, pak se půjdeme kochat Paříží. Po koncertě si tě unesu a uděláme si hezkej večer v městě zamilovaných, tak co ty na to?" zdělil jsem jí co budeme dnes dělat. Není to ale úplně pravda, ještě mám připravené jedno překvapení.Pohled Diany
Dozvěděla jsem se co má dnes v plánu, tedy alespoň okrajově. Už se těším na večer, zase budeme jen my dva. Teda já mám kluky hrozně moc ráda, klidně bych řekla že je i miluju, ale pouze jako bráchy nebo nejlepší kamarády, ale s Harrym jsme v poslední době opravdu neměli moc soukromí, leda tak když jsme spali na hotelu, to jsme si ale lehli a okamžitě usnuli. Tak fajn jdu se oblíct.
,,Harry, tak já se jdu oblíct pak rychle skočím do koupelny a můžeme jít "
,,Tak já zatím dojdu za kluky, tak až budeš přijť k nim do pokoje " Souhlasila jsem a on odešel ke klukům. Přešla jsem ke svému kufru a vyndala si čisté spodní prádlo, do kterého jsem se převlékla z věcí na spaní, které se skládalo z Harryho černého trička a mých kalhotek. Pak jsem si oblékla modro- růžové šaty s gepardím vzorem. Do pasu jsem si dala tmavě modrý pásek. Nakonec jsem si vzala džínkvou bundičku a na ruce si navlékla pár barevných nárámků. Skočila jsem do koupelny kde jsem si vyčistila zuby a učesala vlasy, které jsem nechala volně splývat. Obula jsem si růžové nízké konversky a vyrazila za kluky.Harryho pohled
,,Ahoj" pozdravil jsem Liama, který mi otevřel dveře od jejich pokoje, který byl hned vedle toho mého s Dianou. Pak jsem vešel dovnitř a pozdravil i ostatní.
,,Kde je Dia?" zeptal se mě Niall.
,,Oblíká se, pak půjdem teda na snídani jak jsme se domlouvali" vysvětlil jsem jim proč tady není.
,,Jo a už jsi vyzvedl ten dárek?" opatl se tentokrát Louis.
,,Jo, byl jsem pro něj po tom co jsme se domlouvali co budeme dělat. Dia ještě spala, tak jsem toho využil." usmál jsem se. Jsem na sebe fakt hrdý za to co jsem vybral. Na druhou stranu jsem byl ale hodně nervozní, co když se jí nebude líbit. Nejsme spolu tak dlouho a co když to na ní bude moc? Způsob jakým jí ho chci dát, by na ní mohl být taky možná trochu moc, ale já doufám že bude šťastná. Sakra jsem tak nervózní, já jí tak moc miluju a vím že ona mě taky, i přes to jsem, ale fakt nervózní, že se jí nebude líbit.
,,A ukázeš nám ho?" zeptal se netrpělivě Niall. Musel jsem se opět pousmát. Vyndal jsem z kapsy sametovou krabičku ze které jsem vyndal šperk z bílého zlata. Vím že má radši stříbro než zlato, a to díky barvě. Chtěl jsem něco extra takže jsem zvolil tohle.
,,Páni, to je krásný " rozplívali se nad tím kluci.
,,Uděláme to teda tak jak jsme se domluvili?" přišla otázka od Liama.
,,Jo" přitakal jsem.Je tu další díl. Tak co myslíte že pro ní Harry má? Děkuju za přečtení.
ČTEŠ
Splněný sen, příběh hvězdy
FanfictionPříběh o menším turné kapely one direction a o dívce jménem Diana, která má vášeň pro hudbu. A zdá se že jeden z kluků má zájem o ní. Zůstane Diana pouze u tancování ? Nebo je nadaná i jinak?. Zníčí odlet její vztah s klukama, nebo to vše skončí jin...