Polibek ?

562 32 0
                                    

Pořád se na mě koukal a asi čekal na odpověď kterou taky dostal: Já jen, co když nás někdo uvidí ? ,,Neboj nikdo tady není" ujistil mě a nepouštěl mou ruku. ,,Harry já nechci být zítra na titulních stránkách s nadpisem: Další úlet Harryho Stylese, na kráse moc nedostala " ,,Co to povídáš? " Řekl a jeho ruce se ocitly na mém pase a já byla otočená směrem k němu. A v tom pokračoval: Vždit jseš krásná, ne to je slabý slovo ty seš nádherná. Navíc si jedna z hodně mála lidí, kterým věřím, i přes to že tě znám pár hodin. Pořád se na mě usmíval a já stála jak opařená. ,,Harry já........." podívala jsem se mu do těch jeho krásných smaragdových očí a přemýšlela co mu řeknu. ,,........To nejde" dokončila jsem to. Harry se ke mě začal pomalu přibližovat. Já sem začala zhluboka dýchat a přemýšlela jsem co dělat hlava mi říkala ať to nedopustím, ale já si nemohla pomoct něco jsem k němu prostě cítila. A už navíc bylo pozdě, byl asi centimetr ode mě, ale všimla jsem si že se na mě tázavě podíval a já mu naznačila že jo. Docela mě překvapilo že se zeptal i když jen očně to mi potvdrilo že ke mě fakt něco cítí. Ruce jsem si položila na jeho ramena a on ty jeho přemýstil na moje záda a přitáhl si mě k sobě, pak už jen spojil naše rty.
Líbal tak jemě, tak krásně. Asi po dvou minutách jsem se odtáhla. A pokračovali jsme v cestě. Harry se rozhodl že mě doprovodí do hotelu a pak půjde domů. Cestou jsme si ještě povídali a šli ruku v ruce. Mě, ale furt něco vrtalo hlavou až jsem se nakonec musela zeptat. ,,Harry proč já ?" ,,Co proč ty? " nechápal. ,,Proč sis vybral mě? Jako tanečnici ? " zeptala jsem se přesněji a pak jsem dodala: Jestli proto že sem se ti líbila tak je to nefér, já bych s tebou šla i tak. Harry reagoval: Kvůli tomu jak tancuješ si dokonalá a kdyby to tak nebylo tak mi tě kluci nepovolí. Zaculil se na mě. Já mu úsměv opětovala. ,,A kluci vědí že si se mnou ? " zeptala jsem se. ,,Jo vědí" zase se usmál. A co říkali ? ,,Že nám to přejou" ,,Tak a jsme tu" řekl Harry. A byla to pravda, stáli jsme před mým hotelem. Já ho chtěla pustit, ale když jsem to zkusila přitáhl si mě ještě blíž. ,,Dobrou zlato " řekl a dal mi krátký polibek. ,,Dobrou a děkuju, jo a napiš mi až dorazíš domů ať nemám strach " řekla jsem a on pokynul hlavou na souhlas. Vešla jsem do hotelu a ve výtahu se koukla na mobil 23:10 to není tak strašný řeknu si pro sebe.

Ahojky je tu další díl.
Líbí se vám jak to dopadlo ?
Ale nebojte Harry ještě nemá tak úplně vyhráno :D

Splněný sen, příběh hvězdyKde žijí příběhy. Začni objevovat