Diana zpívá

416 25 5
                                    

Najedla jsem se, připravila si tašku a dojela jsem autobusem do haly kde jsme trénovali a kde se také odehraje první koncert. U recepce jsem musela ukázat průkazku aby mě pustili dovnitř. Bylo asi půl druhé. Šla jsem do šatny kde jsem se převlékla do modrých džegín, tyrkysoveho tílka a bílé průhledné košile. Šla jsem na pódium. Vypadalo to tady ještě větší než předtím. Dvou patrové pódium dělalo své, ale hala se sedadlama byla opravdu neskutečná. Pustila jsem si na telefonu hudbu a začala trénovat, asi po půl hodině jsem si řekla že si dám pauzu a půjdu se tady porozhlédnout. Nejdřív jsem našla maskernu, na ní nic zajímavého nebylo, pak jsem vstoupila do místnosti, u které jsem si úplně nebyla jistá k čemu slouží. Zavřela jsem dveře a vlezla dovnitř.
Byla to bílá místnost, v rohu stál velký pult do kterého se dávají CD a na tom byli položené 4 mikrofony. Došlo mi že to asi bude nějaká zkušebna. Chtěla jsem odejít, ale nakonec jsem se rozhodla že si zazpívám, už dlouho jsem to nedělala. Našla jsem nějaké CD kluků na kterém byli nahrávky hudby. Pustila jsem si Long way down a začala jsem zpívat. Zavřela jsem oči a na nic jsem nemyslela jen jsem se unášela v textu a hudbě. ,,Wohooou" ozvalo se ode dveří spolu s hlasitým zastleskánim. Úplně jsem naskočila jak jsem se lekla. Když jsem se otočila stáli tam kluci. A doprdele zaznělo mi v hlavě. ,, Promiňte já už jdu " řekla jsem a mířila ke dveřím a doufala jsem že mě nechaj odejít. To sem se ale mýlila. Oni stáli ve dveřích a i když jsem byla úplně u nich oni neuhli. ,,Pustite mě ?" ,,Ne" dostala jsem ode všech jednohlasnou odpověď. Zacouvala jsem a oni vešli do místnosti. ,,Zpivaš úžasně" promluvil Luis. Já jen nevericně koukala. A ostatní se k němu přidali. ,,Bylo to dokonalý " řekl Harry. Všichni se usmívali. ,,Jak dlouho jste tu byli?" ,,Asi od druhý věty " zasmál se Niall. ,,A to myslíte vážně že se vám to líbilo?" musela jsem se zeptat. ,,Děláš si srandu? Ty nevíš jak úžasně zpivaš? "řekl Liam ,,Nevím protože tak nezpívám" ,,Nedohaduj se s náma, myslím že o tom už něco málo výjme " zasmál se Niall. Já se zasmála taky. ,,Zazpívej nám ještě něco " prosil Luis a všichni na mě udělali psí oči. ,,Ne" řekla jsem. ,,Tak se mnou " řekl Harry. ,,Harry zbláznil si se? ,ani s tebou " ,,Já se, ale neptal " Podal mi mikrofon, sám si jeden vzal a pustil Histori. Začal zpívat pak jsme se vystřídali a zpívala jsem já. Koukala jsem mu do očí. On se pak přidal ke mě a chytl mě za ruku. Jak jsme tam tak stáli a zpívali, drželi se za ruce, koukali sobě do očí. Jakoby jsme tam byli jen mi dva. Písnička zkončila. Kluci opět zatleskali a já se začala lehce červenat. Niall prolomil ticho. ,,Kluci napadlo vás to co mě ?" zeptal se Luise a Liama. Ti přikývli a Luis řekl ,,Budete na koncertech zpívat duet. ,,C-c-cože?" vypadlo že mě. ,,To nejde kluci, to nezvládnu " řekla jsem jim. ,,Ale zvládneš, proč by ne?" zeptal se Luis. ,,Protože i doma se bojím aby mě někdo neslyšel když skládám nebo si zpivam, a to bych měla vstupovat před tisícovkami lidí? Tak to asi těžko " ,,To zvládneš, budeme tam spolu " usmál se Harry. ,,Kluci to fakt nejde " ,,Dio, proč skládáš? " zeptal se Harry. ,,Protože mě to baví, vždicky jsem chtěla být zpěvačkou, která si zakládá vlastní písničky, to bych ale nejdřív musela umět zpívat " ,,Tak za prvý ty zpívat umýš a nechápu proč si myslíš že ne a za druhý my ti můžeme pomoct tvůj sen splnit" řekl Niall. Všichni na mě upřeli svůj zrak. ,,Vám se to řekne, ale uvědomte si že né kazdej má takovou odvahu jako vy" usmála jsem se. ,,Tak dost, prostě budeš zpívat a je to." rozhodl Liam .
Když viděl že otevírám pusu rychle mě přerušil:,,A nepokoušej se omlouvat Purplová " ,,Ano pane " řekla jsem a všichni jsme dostali totální záchvat smíchu.

Splněný sen, příběh hvězdyKde žijí příběhy. Začni objevovat