Prvni zkouška

431 27 2
                                    

Auto zastavilo a my vystoupili. Stáli jsme před velikánskou, moderní budovou. Harry mě opět vzal za ruku, ale tašku už jsem mu nedala. Byli tam novináři a faninky. Nás 6 obklíčilo asi 5 velkých chlapů a snažili se nás prorvat davem. Nakonec se jim to povedlo a my stáli uvnitř budovy a čekali jsme na někoho kdo nám řekne co máme dělat. Ticho prolomil Niall: Stell musím ti něco říct, abys tady mohla být musíš hrát mojí holku. ,,Aha, jo jasně, tak proto si mě včera když jsme šli z auta chytnul za ruku, a teď taky" řekla mu Stella. ,,No víš......nervózně se podrbal na zátylku........to nebylo kvůli tomu. Oba se na sebe usmáli a pak jsme uslyšeli mužský hlas. ,,Zdravím takže kluci vy běžte na pódium a......" otočil se na mě,, Ty si Diana že ?" ,,Ano" ,,Tak jestli se potrebujes převlíct jdi do šatny a jinak taky na pódium " ,,Potřebovala bych se převléct " ,,Tak vlez do támhletech dveří a jdi chodbou než narazíš na růžové dveře, to je dívčí šatna, ale rychle prosím " já jen přikývla a šla jsem se převlíct. Akorát jsem stihla zpozorovat že Stella šla s klukama. Udělala jsem vše jak mi manažer řekl a došla jsem do šatny. Nebyla nijak velká bylo tam asi 20 skříněk a dvě lavičky. Přešla jsem ke skříňce 7 odemkla ji, převlékla a věci které jsem si svlikla a tašku jsem si dala do skříňky, kterou jsem poté zamkla a s pitím, mobilem a kličkama od skříňky šla na pódium, které jsem našla podle značek. Vyšla jsem a úplně jsem zírala na tu obrovitánskou místnost. Pódium bylo taky velikánské. Najednou mi někdo zezadu dal ruce na oči. ,,Kdo jsem" ,,Harry" zasmála jsem se. ,,Jo jsem to já, tak jak se ti to líbí ?" zeptal se a obejmul mě zezadu. ,,Je to nádherný " vydechla jsem. ,,Né tak jako ty" řekl a dal mi malou pusu na krk. Zatřásla jsem sebou protože jsem to nečekala. ,,Harry, všichni na nás koukaj " ,,Tak ať" řekl otočil si mě k sobě čelem a políbil mě. Všichni na nás zirali takže jsem si to ani nedokázala užít. ,,Asi po půl minutě jsem se odtáhla a sešla sem z pódia za Stellou která seděla pod pódiem na židly. Dala jsem jí klíče, pití a mobil aby mi to hlídala. Ona mi zašeptala: Kdyby si viděla Olívii jak mohla prasknout když vás s Harrym viděla. Škodolibě jsme se zasmály. Vylezla jsem zpět na pódium až teď jsem si všimla jak jsou některé zmalované a sexy oblečené. Nejvíc samozřejmě Olívie. Kluci stáli v kolečku a holky se okolo nich tak "nenápadně" točili. Jediná Eli a Sam byly stranou tak jsem šla za nima. Cestou mě ale chytla něčí ruka. Byl to Luis. ,,Kam si jako myslíš že jdeš ?" ,,Za holkama " ,,Ne, pojď si s námi povídat " stáhl mě k nim do kolečka.
A zavolal i na Stellu, která k nám pak přišla. Harry mi dal ruku kolem pasu a přitáhl si mě k sobě. Ikdyž měl sílu tak mě kupodivu zatím nerozmačkal. Co sem si všimla tak Niall udělal to samé se Stellou. ,,Ti dva budou spolu" pošeptal mi do ucha tak abych to slyšela jen já. ,,Taky si myslím,ale Stell za pár dní odjíždí " pošeptala jsem mu. Zmrazila jsem se při představě že bych s Harrym neměla být když za chvíli budu odlítat. Tuhle myšlenku jsem neměla vůbec ráda. ,,Co se děje lásko?" Harry si asi všiml mého výrazu, já mu to ale říkat nechtěla, třeba spolu za měsíc ani nebudeme. Na jednu stranu jsem si přála, aby jsme se pohádali a nemuseli se smutně loučit. Ale co to melu už teď pro mě Harry znamená víc nez většina lidí. ,,Tak začneme " slyšeli jsme manažerův hlas. Harry mě pustil a seřadili jsme se do řady. ,,Začneme písničkou What a feeling takže postavení bude takovéhle. Liam s tanečnicí budou v levo na straně. Niall s tanečnicí budou v levo ve prostřed, Harry s Dianou budou v pravo uprostřed a Luis s tanečnicí budou v pravo na straně. Stoupli jsme si tak jak řekl a začali jsme trénovat. Když jsme skončili bylo 8 večer. Byl to docela záhul, ale stojí to zato. Když jsem vyšla že šatny stáli tam kluci se Stellou. ,,Nezajdem někam?" zeptal se Niall. ,,Já ne jsem nějaká unavená a zítra bude dlouhý den" odpověděla jsem. Niall jen smutně pokročil rameny. ,,Dio víš já doufal že by si mi pomohla s těma krokama a že by jsme šli k tobě " promluvil Harry. ,,Aha no tak na chvíli můžem" Harry se radostně usmál. Niall mezitím zjistil že ani kluci s ním nepůjdou a otočil se na Stellu: prosím zachraň mě. Řekl a udělal na ní psí oči. ,,No tak jo" řekla a zasmála se. Niall ji objal.

Tak tady je další díl.
Líbí ?

Splněný sen, příběh hvězdyKde žijí příběhy. Začni objevovat