Poslední zkouška

394 23 0
                                    

Nebyl to žádný vele pláč. Steklo mi několik slz. Šla jsem do koupelny a opláchla si obličej. Následně jsem seběhla dolů za ostatními. Neřeknu jim o tom co jsem s mamkou řešila. A stejně jsme to podle mě nedořešily. Řekla to jen protože se semnou nechtěla hádat. Kluci učili Stell kroky z písničky What a makes you beautiful.Jsou to opravdu strašní tanečníci. Ale hodně se zlepšili. Mám ji ráda. Při Harryho sóle, celé jeviště zhasne a svítí se jen na nás dva. Kouká mi do očí a přitáhne si mě třeba za pas nebo mě pohladí po tváři a tak. V téhle části jsme inprovizovali. V choreografiích jsme inprovizovali víckrát. Bylo to fajn, už jen trénovat. Kluci samozřejmě zpívali Zeinova sóla. V každé písničce to byl někdo jiný. Nemůžu se dočkat až to dneska sjedeme, jako kdyby už to bylo před publikem. A sem zvědavá co nám oblečou. Mělo by to být oblečení ušité na míru. Všichni jsme byli naměření už při první zkoušce. Stellu, ale měřili až ten večer, co jsem byla v nemocnici. Připojila jsem se tedy k nim. Zvládli jsme Stellu doučit vše potřebné. Byla sranda. V půl 3 jsme nasedli do auta. Cestou bylo ticho, protože jsme načerpávali síly.
Akorát jsem přemýšlela jaký to bude bez Olívie. Vědí ostatní co se stalo? Navíc jsem byla trochu nervózní, protože jsme dnes měli poprvé ukázat ten duet. Auto zastavilo. Bez jakýchkoliv potíží jsme vlezli do budovy. Když jsme vyšli na pódium, se všemi jsme se pozdravili. Bylo to tady takový víc v pohodě když tady nebyla Olívie. Manažer nám vysvětlil jak to dnes bude probíhat. Nejdřív si mají tanečnice a tanečnici jít vyzkoušejte všechno oblečeni. Potom půjdou kluci. Pak zazpívame s Harrym ten duet a nakonec to sjedeme celé dvakrát. Taky nám řekl proč Olívie odešla a že místo ní bude Stella. S ostatními tanečníky jsme přešli do šaten, kde už na nás na věšácích čekalo připravené oblečení. Stály u toho Zia s Annou. To byly naše návrhářky. Všichni měli dvoje oblečení. Jedno na vystoupení a druhé na děkovačku, kde jsme se klaněli. Jen já a Harry jsme měli troje oblečení, protože na náš duet jsme se převlékali. Na tancování jsem měla krémové šaty nad kolena, s krátkým rukávem, na kterých byla černá srdíčka, jedno vedle druhého. A k tomu opravdu tlustý červený pásek s mašlí uprostřed. Na nohou jsem měla červené kotníčkové tenisky na klínku. Stella měla legíny s gepardím vzorem a k tomu takový růžový kabátek, pod kterým měla oranžové tričko. Na můj duet jsem měla oblečení, které mi vyrazilo dech. Byly to úplé mini šaty ve stříbrné barvě, které na sobě měly jakoby krátké třásně v několika řadách po celé jejich dýlce a ve stejné barvě. K tomu bílá, krátká bundička, které z rukávů vysely třásně. A na nohy tentokrát stříbrné, kotníčkové tenisky na klínku. Bylo to lehce do rockového stylu, ale mě se to sakra líbilo. Pak už zbyly jen šaty na děkovačku. Jestli mi tamty šaty vyrazili dech, tak pro tyhle bych umřela. (Nevim jak bych je popsala, takže fotku máte v médiích) Stell měla taky úžasný šaty. Byly bez ramínek v růžové barvě. Sahaly do půlky stehen a sukni měli lehce nadýchanou. Na hrudníku měli našité kamínky. Byly opravdu hezké. Zia s Annou se snažily, každému z nás udělat šaty podle našeho vlastního stylu. Všichni jsme byli spokojení. Vystřídali jsme se s klukama. Mezitím jsme si my tanečníci začali povídat. Bylo to fajn. Bylo nás tam 15 a bavili jsme se všichni dohromady. Asi po 20 minutách se k nám přidali i kluci. Holky už nebyly tak zmalovaný jako poprvý. Skvěle jsme si všichni pokecali a myslím že se z nás stala fakt dobrá parta. Pak přišel manažer a přišel čas aby, jsme zazpívali ten duet. Harry si asi všimnul mého vystrašeného výrazu.
,,Neboj to bude dobrý " usmál se na mě a já jen přikývla.
Všichni na nás koukali a my začali zpívat. Tak jsem se ztratila v Harryho očích, že jsem úplně zapomněla na ty ostatní, co nás pozorovali. Manažerovi se to moc líbilo, takže bylo rozhodnuto. Duet bude. Měli jsme při něm improvizovat. Zbytek zkoušky probíhal dobře. Dvakrát jsme to jeli celý, jak bylo slíbeno. Na konci si nás ještě manažer všechny svolal na podium. ,,Takže mládeži, odvedli jsme opravdu dobrou práci a já osobně z toho mám velkou radost. Zvládli jsme to ikdyz jsme měli určité potíže. Zítra začíná koncert v 7 večer.
Vy tady budete ve 2 odpoledne, protože nevíme jak dlouho bude trvat vás všechny upravit, takže je lepší mít více času. Taky byjste měli vědět že tu zítra bude několik novinářů a budou se vás určitě na něco ptát, nebo vás budou prostě jen natáčet. Jinak do středy zůstanete v bytech, protože bude stačit, když budete dojíždět. Samozřejmě pro vás přijedou auta. Do konce týdne budeme ve velké Británii, ale budeme cestovat společně v autech. Pak strávíme týden ve Skotsku a následně i v Irsku. Poté přeletime do Španělska a ztrávíme dva týdny v Evropě. Pak bude týden volna, budete moc být klidně doma s rodinou, ale byty vám budou přístupné. Poslední týden budeme opět v Anglii, v nejbližším okolí Londýna. Tak se dobře vyspěte a já se na vás těším zítra. " rozloučili jsme se. Bylo půl 8 a já s Harrym jsme už seděli v autě a čekali na ostatní. Já měla hlavu na jeho rameni a panovalo mezi námi ticho, ale takové to příjemné. Navíc jsme byli oba unavení. ,,Lásko? " zeptal se Harry.
Při tom oslovení jsem se musela usmát.
,,Ano?"
,,Nezajdem dneska třeba do kina? "
,,Tak jo. A víš co dávaj? " zvedla jsem hlavu z jeho ramene koukala na něj.
,,Ne. Ale já se stejně budu koukat jen na tebe" usmál se.
,,Harry" zasmála jsem se.
,,No co?, jen říkám pravdu" zasmál se teď on a přitiskl jeho rty na ty mé. Musela jsem se usmát do polibků.
,,Ale noták" uslyšela jsem hlas za mnou. Liamův hlas. Který doprovázel smích.
,,Co je?" zeptal se Harry.
,,Asi před dvěma minutama se ocucácávali tihle dva " ukázal na Stell s Niallem. ,,A teď vy"
,,Budeš si muset zvyknout " zasmál se Harry. Dojeli jsme před dům a Harry mi ještě řekl že mě vyzvedne v půl 9.
Se Stell jsme se rozloučili s klukama a zamířily domů, ještě jsem se stihla dozvědět, že Stell ma s Niallem taky rande. Naštěstí nejdou taky do kina, ale na večeři.

Tady to je díl prakticky o ničem.
Ale doufám že i tak se, alespoň trochu líbil.

Splněný sen, příběh hvězdyKde žijí příběhy. Začni objevovat