,,A proč jste tady vlastně tak brzo?, vždit je asi půl 3" optala jsem se. ,,No měli jsme se tady sejit s naším pěveckým poradcem" dostala jsem odpověď od Liama.To už nás, ale přerušil mužský hlas. ,,Ahoj kluci, tak začneme" objevil se ve dveřích černovlasý muž kterému bylo tak kolem 35let. ,,Ahoj Paule " pozdravili kluci zborově. ,,Dobrý den" pozdravila jsem já. Slova jse ujmul Harry: ,,Dio tohle je náš pěveckej poradce Paul, Paule tohle je moje holka Diana. S Paulem jsme si podali ruku což znamenalo že si budeme tykat. ,,Tak já půjdu, abych vás nerušila " řekla jsem ,,Ne klidně tady zůstaň " řekl mi Paul. Já si tedy sedla na židly. Kluci zazpívali asi 3 písničky. ,,Paule, víš že Dia bude na koncertech zpívat duet s Harrym? " zeptal se Niall. ,,Nevim, to je ale super " usmál se Paul. ,,Tak nám spolu něco zazpivejte a já vám poradim " Chtěla jsem říct že ne, ale to už mi Niall vrazil mikrofon do ruky a mě nezbylo nic jinýho než zpívat. ,,Dio máš krásný hlas, ale dávej si větší pozor na dýchání " ,,Dobře, děkuju " Pak už jsme šli na pódium trénovat choreografii. Nacvičili jsme asi dvě písničky. Manažer nakonec souhlasil s tím mým duetem s Harrym. Akorát musíme složit nějakou písničku. Ale myslím že kluci by ho stejně přemluvili. ,,Takže, zítra se sejdeme v 8 ráno tady a pojedeme celej den, teď běžte " řekl manažer nakonec. S klukama jsme si ještě chvíli povídali a zjistila jsem že Stella nepřišla, protože se chtěla podivat po Londýně. A pak mi to došlo a zeptala jsem se Nialla. ,,Jak to vlastně včera večer dopadlo? " ,,Nijak, prostě sme šli na večeři a pak každý domů, ale vy jste prý měli veselou noc" zašklebil se. ,,Jak to mysliš ?" ,,No Harry u tebe spal tak předpokládám že.......no víš co myslím " ,,Ne Nialle nespali jsme spolu " zareagoval Harry. Všichni jsme se začali smát a pak už mě jen kluci vyhodili domů s tím že mě ráno vyzvednou v půl osmý. Šla jsem spát asi v 10. Ráno mě budík vzbudil v půl 7. Šla jsem se osprchovat a vykonat raní hygienu. Vyfénovala jsem si vlasy a šla se oblíct. Vzala jsem si oblečení ve kterém budu trénovat abych se nemusela převlíkat. Takže jsem si oblíkla černé džegíny a bílé tílko s límečkem. Vlasy jsem si stáhla do culíku. Do tašky jsem si dala pití, boty a věci do kterejch se převlíknu potom. Což byly modré úzké džíny a červená košile. Hodila jsem do sebe něco málo k jídlu. Rozhodla jsem se že na kluky počkám venku. Čekala jsem tam asi 5 min. A pak přijeli kluci. Nastoupila jsem a jeli jsme. ,,Ahoj kluci " ,,Ahoj " odpověděli jednohlasně a dali jsme si pusu.,,Nevíte jestli dnes příjde Stella ?" zeptala jsem se. ,,Jo příjde odpoledne, včera jsem s ní mluvil " odpověděl mi Niall. ,,Tak jak se ti beze mě spalo ?" zeptal se Harry. ,,Měla jsem tam víc místa " snažila jsem se abych vypadala vážně. Když jsem, ale viděla Harryho "uražený" výraz neudržela jsem se a všichni jsme opět propadli v hlasitý záchvat smíchu. Na místě jsme vystoupili a šli jsme na pódium. Až teď mi došlo že já a Stella jsme jediný odsud koho kluci zdravěj pusou na tvář. Jakože jasně že teď chodim s Harrym ale oni mi dali pusu už na konkurzu. To sem je tak zaujala nebo co ? Z přemýšlení mě vytrhl mužský hlas ktery patřil manažerovi. ,,Takže dobré ráno všem, jen vám chci říct jak to teď bude nastávající dny probíhat. Dnes byjsme měli nacvičit zbytek písniček, zbývají nám asi 4. Když se nám to povede tak budete mít zítra volno, když to nestihneme sejdeme se zítra ještě na pár hodin. V neděli tady budete v 9 ráno a tak 2krát nebo 3krát si sjedeme úplně celý vystoupení i s oblečením efekty a zpěvem. Což znamená Harry a Dio že do neděle musíte napsat tu písničku jinak nemůžete v pondělí vystupovat. Nějaké dotazy ? Kdyby vás cokoliv během dneška ještě napadlo tak se mě nebojte zeptat. Za 5 min. začínáme." Možná si říkáte že to je nějak málo písniček když teď máme nacvičený 3 a dnes ještě 4 což je sedm a to je docela málo. Samozřejmě ne ve všech písničkách se tancuje. V některých kluci při zpívání prostě blbnou jak už je u nich zvykem a taky mají asi 10 min na komunikaci s fanoušky. ,,Dio?" ,,Ano Harry?" ,,Víš mi zítra jdeme večer do jedné TV show na rozhovor tak mě napadlo jestli by jsi tam nechtěla jít s náma a držet nám v zákulisí palce." ,,Já nevim " ,,Ale notak kvůli nám, kluci tě tam taky chtěj" ,,No tak jo" Pak už jsme začali trénovat. Asi ve dvě přišla Stella ale moc času na povídání jsme neměly, tak jsme se dohodly že až tady skočíme půjde ke mě.Bylo 7 večer a my to vše stihli takze máme zítra volno. Byla jsem hotová. Šla jsem do šatny a už tam nikdo nebyl. Převlékla jsem se. Pak tam přišla Olívie. ,,Řekni mi něco, spala si s ním? " začala nepříjemě. ,,Co?". ,,No spala jsi s Harrym? " ,,To není tvoje věc, ale nespala ". ,,Lžes ty kurvo". ,,Nenadávej mi a nelzu". ,,Já vím že u tebe spal" ,,To spal ale nedělali jsme to co si myslíš, a i kdyby tobě to může bejt úplně jedno protože já jsem Harryho holka ne ty" Přistoupila ke mě blíž. ,,Drž se od něj dal a rozejdi se s ním jinak....... " ,,Jinak co ?". Schytala jsem facku, a kopanec kolenem do právé části žeber. Těsně než jsem dopadla na zem, jsem slyšela nějaký hlas jak křičí ,,Diano " Pak už jsem neslyšela vůbec nic.
Tady je jeden z delších dílu.
Snad se líbí.
ČTEŠ
Splněný sen, příběh hvězdy
FanfictionPříběh o menším turné kapely one direction a o dívce jménem Diana, která má vášeň pro hudbu. A zdá se že jeden z kluků má zájem o ní. Zůstane Diana pouze u tancování ? Nebo je nadaná i jinak?. Zníčí odlet její vztah s klukama, nebo to vše skončí jin...