PŘEČTĚTE SI DOLE MOJE PSANÍ, JE TO DŮLEŽITÉ!!!!!
O dva roky později
,,Dneska je velkej den" Usmála se na mě El, když jsme spolu se Sophií a Demi, která se mimochodem dala dohromady s Nialle, seděly na mojí a Harryho posteli, v bungalovu Harry táty. Ano, dodrželi jsme slib že se sem jednou vrátíme. Jsme tady čtyři páry. Já a Harry. Liam a Soph Paynovi, ano Liam se rozhoupal a požádal jí o ruku a už dokonce byla i svatba. Louis a Eleanor, kteří se před asi třemi měsíci zasnoubili, spolu čekají miminko, El už je ve druhém měsíci a Niall a Demi, kteří jsou spolu asi rok. Přijeli jsme sem oslavit moje osmnácté narozeniny, které mám právě dnes. A taky si trochu odpočinout, protože tyhle dva roky byli nejnáročnější v mém životě. Hned po návratu do Londýna, který byl pro kluky překvapení, protože jsem jim ani nezavolala, jsem začala pracovat na svém prvním albu s názvem On Beat, které se okamžitě umístilo ve třiceti jedna zemích jako číslo jedna, vyjímkou samozřejmě nebyla Česká republika a Anglie, ale pozor také Amerika. Vzpomínám si jak mi manažer, kterým se stal Simon, ale taky celý produkční tým který semnou pracuje říkal jaký bude úspěch když se dostanu do top 20 alespon v pár zemích, a pak se stalo tohle a já zlomila rekord, jako první Česká zpěvačka, protože to nikdo ještě nedokázal,teda nikdo z Česka. Pamatuju si že jsem byla naprosto v šoku, protože jsem si vždy myslela že mě lidi měli rádi hlavně kvůli Harrymu, ale jak se ukázalo tak ne. Ještě než se album vůbec uvedlo na trh, mělo několik milionů předkoupení, bylo to naprosto neuvěřitelný a pro mě do tedka absolutně nepochopitelný. Z prvního alba obsadila největší úspěch a vyhrála nejvíce cen písnička This is my best moment, kterou jsem navíc vydala jako singl. Vydala jsem se s ním na turné po Evropě, které trvalo půl roku a celé bylo vykoupené během pouhých dvou hodin. Taky sem mimo to měla spoustu rozhovorů a vystoupení v Americe, do toho jsem ještě začala nahrávat mé druhé album. Všechny písničky byly skládané mnou, a obsahovaly i některé, které lidi už znali, jako například ty se kterými jsem vystupovala v televizi nebo na British. Druhé album má název Friendship code a vydala jsem ho před půl rokem a ted s ním objíždím stadionové turné po Austrálii, Americe a Evropě. Už jsem objezdila Austrálii a ted mám týden volna než se vrhnu na Ameriku. Do toho jsem začala vytvářet svou knihu, takže fakt nabitý program. Mám super tým. Nemám lidi kteří by mi skládali písně, nebo určovali co si obleču a tak. Mám pouze takové dalo by se říci poradce. Když se jim něco nezdá v písničce, upravíme to. Holky které mě oblékají, už vědí co mám ráda, takže často nakupují beze mě, ale ze začátku jsme se jasně domlouvaly co a jak. Nemám nějakej určitej styl takže o to to je těžší, ale ony jsou moc šikovné. Samozřejmě jsme to ted s mým a Harryho vztahem měli pravdu těžké. Občas jsme se klidně dva až tři měsíce v kuse neviděli, ale přes to nám to pořád klape. Ono trávit spolu každý den by asi nebylo úplně nejlepší, takhle se na sebe vždy těšíme a musím vám říct že uvítací sex je jedna z nejlepších věcí co znám. Sice na tom nejsme nijak závislí, ale žádný zlatíčka taky nejsme. Samozřejmě bych s ním i s klukama chtěla trávit více času, ale myslím že by to mohlo být i horší. Snažíme se turné a takové věci naplánovat tak abych mohla jet bud já s nimi nebo oni se mnou. Takže to že by jsme se neviděli tři měsíce se stalo jen jednou. Harry mě chápe, protože oni sami měli na začátku opravdu nabitý program, ne že by to ted bylo jiné, ale je to trochu volnější. Chci z toho vytlouct co nejvíce se dá. Ani s rodinou se nevídám tak často jak bych chtěla, ale to k téhle práci prostě patří. Jsou na mě pyšní a já mám strašnou radost že jim mohu vynahradit ty roky kdy se o mě starali a mohla jsem jim například koupit byt. No abych se vrátila k dnešku. Dneska slavíme tady měli by jsem přijet ještě nějací kamarádi jako třeba Justin, Selena a tak. My tady pak ještě zůstáváme do zítra, protože jdeme na oběd k Harryho rodině, se kterými už jsem se taky stihla seznámit. No a pozítří odlítam asi na tři dny domů.
ČTEŠ
Splněný sen, příběh hvězdy
FanficPříběh o menším turné kapely one direction a o dívce jménem Diana, která má vášeň pro hudbu. A zdá se že jeden z kluků má zájem o ní. Zůstane Diana pouze u tancování ? Nebo je nadaná i jinak?. Zníčí odlet její vztah s klukama, nebo to vše skončí jin...