Můj rozhovor(2.)

290 21 0
                                    

,,Jsme zpět a vy sledujete pokračování show Barbary s Dianou Purplovou" oznámila Barbara po přestávce a pokračovaly jsme v rozhovoru.
,,Změnila jsi se v něčem za ty dva měsíce?"
,,Určitě jsem vyspěla a taky si začala trochu více věřit, a udělala věci které jsem už nějakou tu dobu chtěla"
,, Například?"
,,Obarvila si vlasy a nechala udělat tetování"
,,K tomu tetování, proč zrovna tohle? Má to nějakou spojitost s Harrym?"
,,Ne, to srdíčko jsem si chtěla vytetovat vždy a teď jsem se najisto rozhodla."
,,Teď přejdeme k British. Někde se vyskytly spekulace o tom že tě tam protlačili kluci, je to pravda?"
,,Ne, není, je to pouze výmysl. Bylo to tak že pořadatelé z British volali manažerovi kluků s tím že pro mě mají nabídku"
,,Když už jsme u těch výmyslů, ty jsi teď byla docela středem pozornosti. Jaké lži jsi o sobě slyšela?"
,,Tak nejvíce jsem slýchala že mám něco se všemi členy One Direction. Nejdříve to byl Liam, to když jsme šli spolu na oběd, poté Louis když přidal fotku na které mi dával pusu na tvář a nakonec Niall, když jsme spolu natáčeli live video. Takže jsem údajně Harryho se všemi z nich podvedla."
,,Tak to je docela zajímavé. Vrátíme se zpátky k British. Jak jsi to celé prožívala?"
,,No musím se přiznat že to byl jeden z nejtěžších dnů, protože jsem na to vůbec nebyla zvyklá, ze všech stran na vás míří fotoaparáty a ještě odpovídáte na otázky. Nejhorší ale bylo vylézt na to pódium. Představ si že máš vystoupit před tolika lidmi kteří se zpěvem živí. Plus dalšími milióny fanoušků po celém světě. A ty seš jen pouhá amatérka, která prostě měla v životě štěstí, je to šílený."
,,No mě osobně tvůj výkon amatérský nepřišel. Koukneme se na tebe"na obrazovce se objevil záznam z British. Ozval se hlasitý potlesk když video skončilo.
,,Bylo to úžasný, mám z toho kusí kůži. Napadla me teď jedná otázka. Kdyby sis musela vybrat co by jsi v životě dělala, byl by to tanec nebo zpěv?" To je docela na zamýšlenou.
,, Děkuju a k té otázce. Ještě před pár měsíci bych odpověděla tanec, protože jsem se zpěvu nikdy nějak více nevěnovala, akorát u sebe v pokoji, ale teď bych si vybrala zpěv."
,,Doufala jsem že to řekneš, protože máš opravdu talent. Dostala jsi nějaké nabídky na podepsání smlouvy?"
,,Ano. Dostala jsem nabídku na vydání mého alba a další spolupráci"
,,Wow. A přijala jsi to?"
,,Ne"
,,Proč?"
,,Protože nemůžu. Důvody bych si, alespoň pro zatím nechala pro sebe"
,, Dobře, kdo je tvůj vzor?"
,,Tak to mám jedno značnou odpověď. Michael Jackson, byl to úžasný umělec, který toho opravdu hodně dokázal"
,,Toho mám taky ráda. Zítra máte poslední koncert, co budeš dělat potom?" Sakra a je to tady, slzy se derou napovrch, klid to zvládneš.
,,Eh.....Poletím zpět domů, kde budu studovat právnickou střední"
,,Počkej takže ty tady nezůstaneš? Proč?"
,,Jelikož nejsem ještě plnoletá, musím bydlet tam kde chtějí rodiče, což znamená v Česku"
,,A co ty a Harry?"
,,Budeme mít vztah na dálku"
,,Aha......No nic vrátíme se k tobě a zpěvu. Je pravda že budeš mít písničku na albu kluků?"
,,Ano je. Bude tam můj duet s Harrym, který zpíváme na koncertech"
,,Tak to by jsme měli, teď nám ještě zazpíváš, tak se běž přípravit" Dojdu si do zákulisí pro mikrofon a vrátím se zpět.
,,Nyní nám zazpívá svou píseň Be mine Diana Purplová"

,, Ráda jsem tě opět viděla, tak se měj hezky a přeju hodně štěstí v životě a věř mi že o tobě neslyšíme naposledy"
Objala mě Barbara v zákulisí, já se s ní taky rozloučila a spolu s Jamesem, který mi byl na dnes přidělen jako bodyguard, vycházím z budovy. Hned mě zasáhnou blesky fotoaparátů a otázky se na mě hrnou že všech stran. James mě tím protlačí až k našemu autu, které se okamžitě rozjede. Dojedeme až ke mě domů, kde mě James vyprovodí ke dveřím do budovy a poté odejde. Odemknu a vejdu. Všimnu si že nejezdí výtah. Super takže to musím vyjít v těhlech jehlách povzdechnu si a vydám se nahoru. Začnu přemýšlet a mé myšlenky se opět stočí k mému odletu. Okamžitě začnu brečet. Takže se rozejdu rychleji abych už byla v bytě. To ale nebyl dobrý nápad protože přes zamlžené oči pořádně nevidím a blbě šlápnu. Najednou se mi zvrkne noha a já padám na schody.
,,Diano jsi v pořádku?" Slyším hlas patřící manažerovi. Vzhlédnu k němu a přikývnu. Natáhne ke mě ruku, kterou příjmu a postavím se. Najednou ucítim palčivou bolest v pravém kotníku. Syknu bolestí a podívám se na něj.
,,Asi mám něco s nouhou"
,,Tak pojď, odvezu tě do nemocnice" promluví celkem vylekaně, podepře mě a rozejdeme se dolů a následně ven k jeho autu.

Tak jedna kratší kapitolka. Omlouvám se ze teď tolik nzveřujnuji, ale ve škole jsme teď psali závěrečné testy a dělali nějaké ty čtvrtletní práce. Do toho jsem teď měla ještě posledních pár vystoupení a v sobotu mám narozky takže oslavuji s kámoškama.

Splněný sen, příběh hvězdyKde žijí příběhy. Začni objevovat