Stěhování

481 33 0
                                    

Crrr.... Natáhnu se na mobil, kde vypnu budík. ,, Můžeš ještě spát " řeknu Stelle, která se na mě kouká. ,,Tak to ne, nechci riskovat další probuzení od Nialla nebo někoho jiného z těch bláznů" ze vzpomínky na včerejší ráno jsme se začaly smát. Pak jsem se šla oblíct zvolila jsem růžovou, vrstvenou sukni k tomu bundičku s krátkým rukávem stejné barvy, třpitivé tílko světlejšího odstínu růžové a na pravé zápěstí jsem si navléká tlustý, tmavě růžový, třpitivý náramek. Bylo to možná trochu moc výrazné, ale nevypadalo to špatně. Stella si vzala krémové šaty s černými puntíky. Šla jsem vykonat raní hygienu. Vlasy jsem nechala volně rozpuštěné. Dala jsem si trošku make-upu, tmavší růžovou rtěnku a řasenku. Chvíly jsme si ještě se Stellou povídaly a pak jsme slyšely ťukání. Stella šla otevřít protože já jsem si ještě dobalovala poslední věci. ,,Ahoj" ozvalo se ode dveří. ,,Ahoj odpověděla jsem s úsměvem a dál sem se prala s kufrem, který jsem se snažila zavřít, bohužel bezvýsledně. Kluci si mě, ale všimli a při skočili mi na pomoc. Niall mě odstrčil stranou. A pustli se do zavírání kufru. Byli na to 4 a navíc měli větší sílu než já takže to měli hned zaplé. ,,Děkuju " usmála jsem se na ně. ,,Děkovat nemusíš, ale nějakou odměnu bych si zasloužil " řekl a našpulil pusu. Nad tímhle gestem jsem se pro sebe usmála a poslušne jsem k němu došla a lehce ho políbila. Než jsem se ale stačila odtáhnout dal mi Harry svoje ruce kolem mých zad a přitáhl si mě k sobě blíž. ,,Ehm, Ehm" odkašlal si vedle nás Niall. My se od sebe odtáhli a Niall pokračoval: Jen bych rád podotknul že jsme to zavřeli i my a né jenom Harry. Já to pochopila a přešla jsem k Niallovi kterému jsem dala pusu na tvář a tak jsem to zopakovala i u Luise a Liama. ,,Jo a něco tu pro vás máme řekl Luis a podal nám noviny kde byl titulek: One direction na procházce po Londýně, za doprovodu dvou dívek. Pod titulkem byla fotka nás 6 a bylo na ní vidět jak se držíme s klukama za ruku. ,,To se dalo čekat " prohodila jsem. ,,Už budeme muset jít " řekl Liam. Pak se Niall otočil na Stellu.,,Pojedeš s náma? " Stella s úsměvem přikývla. Harry mi vzal kufr. Ikdyž jsem protestovala, nepomohlo mi to. Vycházeli jsme z pokoje a já ho zamikala. ,,Sluší ti to" pošeptal mi Harry do ucha a mnou projel mráz. ,,Děkuju ". Vyšli jsme před hotel, Harry mi dal kufr do auta a pak jsme vyrazili. ,,Jsme tu" oznámil Niall. Zastavili jsme a já ke svému úžasu zjistila že stojíme u budovy která byla hned vedle domu kluků.
První vylezli kluci a to se mohly holky(tanečnice) zbláznit. Pak jsme, ale vylezla já a Stella a všechny pohledy se směrovaly samozřejmě na nás. A pak to doťal Harry, když mi podával kufr a vlepil mi pusu na čelo. Kdyby pohled mohl zabíjet byla bych na místě mrtvá, podobně na mě koukaly už když zjistily že s Harrym budu tancovat já. Ale teď jsem čekala kdy se na mě rozběhnou. Harry mi vzal kufr, Niall vzal Stellu automaticky za ruku a šli jsme směrem k nim. ,,Ty vypadají jam kdyby mě a Stellu chtěly zabít " řeknu dostatečně daleko aby nás ony neslyšely. ,,Njn záviděj, a ty se jim diviš ?" řekl Niall a všichni jsme se zasmáli. Mezi tanečníky bylo i pár chlapců, těm jsme, ale byly celkem ukradený. Došli jsme až k nim. Harry mi podal kufr a já si šla stoupnout k ostatním. Ta budova kde jsme byli ubytování byl takovej menší panelák ve kterém bylo několik bytů. Všichni byli po dvou jen já jsem měla byt sama pro sebe. Možná malinká protekce no.... Měla jsem byt úplně nahoře což bylo 4 patro. Mě to, ale nevadilo protože tam byl výtah. Když jsem vešla do bytu stála jsem jako opařená. Byl to malý byt 1kk. Byla tam jen předsíň že které vedla koupelna a záchod. A jeden pokoj kde byla linka se vším příslušenstvím, manželská postel, telka se setoboxem takže tam byly snad všechny kanály, stůl se 4 židlemi a dvě skříně. Byl to ale moc hezký a útulný byteček. Stejný být jako já měli i všichni ostatní. Lehla jsem si na postel a pustila jsem telku. Asi 5 minut jsem ležela a pak jsem se zvedla a šla to tu prozkoumat. Začala jsem kuchyňským koutem. Byla tam trouba, lednička s mrazákem a dokonce i nádobí. Řekla jsem si že budu muset dojít nakoupit. Pak jsem šla na záchod. Tam nic zajímavého nebylo. A pak jsem vešla do koupelny. Byla tam i pračka. A sprchový kout. V předsíni byl botnik a všimla jsem si i skříně na bundy a sušáku, abych si mohla vyprané oblečení usušit. Šla jsem si vybalit věci bylo něco kolem 11:00. Vydala jsem pár věci a uklidila je, když v tom sem slyšela zvonek. Otevřela jsem dveře a tam stáli kluci se Stellou. Tak jak se ti tu líbí ? Optal se Harry. ,,Je to tu krásný " odpověděla jsem nadšeně. ,,My budeme muset jít, ale vyzvednem tě tady ve 3. A pojedeme společně na zkoušku jo ?" řekl Niall. Já jen přikývla na souhlas. Můžu tady zůstat s ní ? Ptala se Stella. ,,JoJo jasně, návštěvy nejsou problem" Stella poděkovala rozloučili jsme se a kluci odešli.

Líbí ?

Splněný sen, příběh hvězdyKde žijí příběhy. Začni objevovat