,,Tak ještě se oblíct a můžu jít" mluvím sama se sebou a běhám po bytě, protože dělám věci na poslední chvíli a trochu nestíhám. To bych totiž nebyla ja, abych si nezapomněla nastavit budíka a nezaspala. Naštěstí jsem to nakonec zvládla a mám ještě 10 min. Na to se oblíct. Hodím na sebe růžové tričko s nápisem Love, šedou sukni s malinkýma růžovýma punťíkama a tmavě růžový pásek. Boty, tašku a můžu jít.
,,Ahoj lásky" zavolala jsem na kluky kteří už stáli před Harryho autem.
,,Ahoooj" zavolali kluci a Harry už ke mě běžel, aby mi dal pusu a vzal mi tašku kterou odnesl do kufru.
,,Tak nasedáme" zavelel Liam.
Tentokrát jsem si sedla dozadu doprostřed.
,,Kluci můžeme se někde cestou stavit? Já se nestihla nasnídat, protože jsem zaspala" Všichni jsme se zasmáli, ale rozhodli jsme se, stavit se ve Starbucks. Cestou nebylo ani chvíli ticho, když jsme si nepovídali tak jsme zpívali.,,Páni tady to je hezký" Byli první slova, která jde vypustila z pusy když jsem vystoupila z auta. Bylo to tady opravdu hezké. Hnědý bungalov, vedle kterého je bazén a okolo louka. Kousek dál teče potok a kolem něj je takový malý lesík.
,,A to si ještě nic neviděla" řekl mi Harry, když mi podával mojí tašku s věcma.
,,Pojdte, dáme si věci do pokojů a pak vybalíme jídlo" rozhodl Liam. Vešli jsme do chatky. Vevnitř byla opravdu hezky zařízená. Byla tady kuchyň, koupelna se záchodem, obývák s gaučem na kterém bude spát Liam. A pak dva pokoje, jeden pro Louiho a Nialla a druhý pro mě a Harryho.
Hned jsem sebou plácla na manželskou postel v našem pokoji.
,,Nějaká unavená" zasmál se Harry.
,,To ani ne, zpíš jsem chtěla zkusit jak to je pohodlný" zasmála jsem se teď já.
,,A jak to je pohodlný?" Zeptal se. Samozřejmě to moc dobře ví.
,,Tak to pojď vyzkoušet" poplácala jsem rukou na místo vedle sebe. Harry ke mě okamžitě přiskočil.
,,Hm, je to pohodlný" Uznal Harry a podíval se mi do očí, poté opět promluvil.
,, Škoda že jsou rodiče a Gemma na dovolený, jinak bych tě za nima vzal, fakt moc jsem vás chtěl seznámit" Lehce posmutněl. Achjo proč je tak roztomilej. Usmála jsem se a jemně ho políbila. On, ale polibek prohloubil. Nakonec jsme se odtrhli, protože už na nás kluci volali ať jim jdeme pomoct. Kluci natahali všechno jídlo do kuchyně a společně jsme to vybalovali. Rozhodli jsme se, že se půjdeme vykoupat a pak budeme grilovat a přespíme ve stanech. Takže hned po vybalení nákupu jsme se šli převlíct. Kluci už šli k bazénu a já se převlékla do plavek.Vzala jsem si ručník a naboso vyšla z chatky. Zahla jsem k bazénu, kde už kluci blbli ve vodě. Byla jsem potichu a jen je pozorovala, je docela sranda na ně koukat jak se perou ve vodě. Po chvíli už jsem to nevydržela a rozesmála se. Všechny pohledy se stočili na mě a já trochu zčervenala, když si mě všichni začali prohlížet. Nebyly to žádné nadržené pohledy, teda až na ten Harryho. Musela jsem se trochu uculit. Mezitím co mu kluci vysmekli poklony, Harry pořád zíral s otevřenou pusou, nemohla jsem si odpustit poznámku.
,,Harry zavři tu pusu, nebo ti tam něco vletí, jo a buď tak hodnej a utři si slinu." Kluci se začali smát, ale Harry stále nereagoval, pořád koukal stejně, až ho musel Niall bouchnout.
Harryho pohled
S klukama se pereme ve vodě, když najednou slyším ten nejkrásnější smích, který patří mé milované. Otočím se na ní a...... panebože. V těch plavkách vypadá tak sexy, až z toho cítím svého kamaráda v kalhotách. Jak může někdo, komu je 16 vypadat.....takhle. Samozřejmě jsme spolu ještě nespali, a ani mi to nevadí, nepotřebuju to, možná jsem divnej, ale je to tak. Přistihnu se jak na ní koukám s otevřenou pusou, ale jako bych byl v tranzu že kterého se prostě nemůžu odtrhnout. Slyším jak mi říká něco ve smyslu ať zavřu tu pusu a utřu si slinu. Odtrhnu se, ale až když do mě někdo bouchne. Probudím se z tranzu a kouknu na Nialla. Všichni se začnou smát a já trochu zrudnu. Podívám se na ní s omluvným pohledem a ona jen přikývne a usměje se.
Diany pohled
Harry se na mě omluvně podívá a já jen prikývnu a usměju se. Pak se rozeběhnu a skočím do bazénu za nima. Když vyplavu podívám se na ostatní, na tvářích mají úsměv.
,,Tak co budeme dělat?" Zeptám se.
,,Tohle" Slyším akorát říct Harryho, před tím než si mě vysadí na ramena. Liam udělá to samý s Niallem a Louis vyběhne z bazénu a jde dělat rozhodčího.Celý den jsme blbli ve vodě. Teď je asi pět a já se jdu osprchovat jako poslední, protože jsem se ještě byla opalovat. Kluci už šli připravovat gril a stany, rozhodli jsme se totiž dneska spát ve stanech. Vylezu že sprchy, vezmu si spodní prádlo a vyfénuju si vlasy. Jelikož už je venku trochu chladněji a navíc kdo ví do kdy tam buďme sedět, vezmu si na sebe světle růžovou košili a černou sukni, do které košili zastrčím. Výjdu ven, na grilu už Liam dělá maso, stany jsou postavené a kluci sedí na lavičkách okolo ohně. Tak dokonce udělali i oheň, no alespoň bude větší teplo.
,,Teda, já zírám, vy jste to zvládli" zasměju se a sednu si vedle Harryho.
,,My jsme totiž nejúžasnější kluci na světě" prohodí Harry, jako jen tak mimochodem.
,,To já přece vím" usměju se a políbim ho. Liam už vedle nás na stůl dává maso a všichni se do něj s chutí pouštíme.Právě jsme do zpívali písničku Same mistakes. Už si zpíváme asi 15 min.
,,Dio, zazpívej nám nějakou svojí písničku" napadlo Nialla. Všichni se na me podívali s prosíkem v očích.
,,Tak fajn" přikývla jsem a převzala si od Nialla kytaru. Začala jsem hrát a zpívat: I've something that I need to say to you, yeah. It's something that you need to know my friends.That dreams can be reality, you'll make it. Just nevěr quit And never walk away.
Take my hand. There's more that you can see. Just lets us guite you, listen to our song. There's nothing in this life you can't achieve.
You will fly higher. There are choices, there are chances, také my hand we'll make advences.
There's no more, no more, no more. We'll take for granted, oh.
There are chances all around us. And our hopes and dreams surround us. So the more, the more, the more we sing, it grounds us, let's sing for love.
So If your dream is possible, believe it, you can believe it. With all the many hopes, you have inside, you have inside
Imagine If you can, There's So much to see. That's if you let it. That some of your dreams can be real.
Take my hand. There's more that you can see. Just let us guite you, listen to our song. There's nothing in this Word you can achieve.
You will fly higher. There are choices, there are chances. Také my hand, we'll make advences.
There's no more, no more, no more, we'll take for granted, oh
There are chances, all around us. And our hopes and dreams surround us. So the more, the more, the more we sing, it grounds us, let's sing.
And if you can sing out loud. Then lead the voices. But if you belive look out. So shout all your choices.
You can reach or make it better. You can work on making chances to your future.
There are choices all around us. And our hopes and dreams surround us. So the more, the more, the more, se make our choices, make our choices
There are chances all around us. And our hopes and dreams surround us. So the more, the more, the more we sing, it grounds us, let's sing.
There are chances all around us. And our hopes and dreams surround us. So the more, the more, the more we make our choices.
There are chances all around us. And our hopes and dreams surround us. So the more, the more, the more we sing, it grounds us, let's sing for love.
Take our chances show more. Let's sing for love.
( Kdo to přeskočil? :D )
Dozpívala jsem a uklidila veliký úspěch. Klukům se to opravdu líbilo, jsem tak šťastná. Pak jsme si začli povídat.
,,Škoda že tady nejsou holky" Myslela jsem tím Sophii a Eleanor.
,,Jo, to je, ale přijedou až v pátek a to my už budeme v Londýně, ale hlavně že stihnou British Awards." Řekl lehce smutně Liam.
,,A s kým tam vlastně půjdeš ty?" Zeptal se Harry Nialla.
,,No zatím to není úplně jistý, ale domlouval jsem se s Demi" Odpověděl úplně v pohodě.
,,Jako s Demi Lovato?" Zeptala jsem se pro jistotu. Niall přikývl a pak jsme si ještě různě povídali. Už jsem cítila jak mi na Harryho rameni padají oči.
,,Kluci já se du převlíct a jdu spát" oznámila jsem a oni přikývli.
Harryho pohled
Odešla se převlíct a já využil situace.
,,Kluci jste na zítra přichystaní?"
,,Jo je to zařízený, půjdeme na oběd a pak do kina" usmál se Liam.
,,Super, hlavně nesmí nic poznat" Rychle jsme změnili téma, protože Dia už vycházela.
,,Tak dobrou kluci" řekla a já vstal.
,,Já jdu s tebou" oznámil jsem jí.
Vlezli jsme do stanu, kde jsem ji pevně objal a usli jsme. Jak já miluju usnínaní s ní.Tak co asi kluci chystají. No však uvidíte. Děkuju za přečtení a přeju hezkej zbytek výkendu. Možná stihnu přes vykend ještě jeden díl, al nic neslibuju.
Niki.
ČTEŠ
Splněný sen, příběh hvězdy
FanfictionPříběh o menším turné kapely one direction a o dívce jménem Diana, která má vášeň pro hudbu. A zdá se že jeden z kluků má zájem o ní. Zůstane Diana pouze u tancování ? Nebo je nadaná i jinak?. Zníčí odlet její vztah s klukama, nebo to vše skončí jin...