Předmluva autora

1.2K 40 1
                                    

Dobrý den/Ahoj.

Na Wattpadu tvořím pod jménem S. J. Silver a někteří ví, že takovéto promluvy ke čtenářům nevedu. Napsala jsem (dobře, rozpracovala) dvě knihy – To, co nás poutá a Rozhodnutí, které mělo následky. Obě knihy jsou naprosto jiné a mezi ně teď přibude další. Zatímco dvě již zmíněné mám dopsané a jen je v pravidelných intervalech zveřejňuji, tuhle budu psát dost nárazově.

Hlavní myšlenkou je udělat knihu jaksi zajímavější pro čtenáře. Knihu, do které by se mohl čtenář zapojit, nebo s ní nějak držet krok. Nemluvím o knize na přání, nebo knize, kterou tvoří čtenáři.

Miluju hudbu. Mnohdy řekne jeden tón více, než tisíce slov. A co když je to opravdu pravda? Co když se dá písní (nejen tóny) říct všechno? Je to možné? Upřímně je to pro mě dost výzva a zkusím to zjistit. Zkusím napsat knihu, kde bude mít hlavní roli text písní.

Od čtenářů, od Vás, by bylo super, kdyby se projevili a napsali třeba, odkud jsem text čerpala, z jaké písně a názor. Není to nutné. Žádná povinnost. Jen nápad. Ráda bych se i dozvěděla, jaká hudba je vám blízká.

Už víte, proč si na promluvy nepotrpím – strašně melu:D. Dost tedy tlachání a jde se na to. Doufám, že se bude líbit ;).     

Slova a tónyKde žijí příběhy. Začni objevovat