Vracím se zpět domů. Vcházím do bytu a pouštím záznamník. Z něj se sypou gratulace jako na běžícím páse. Dokonce i taťka volal, aby mi připomněl, že je na mě pyšný.
My dva se teď celkem často vídáme. Chodíme spolu na obědy. Někdy u něj přespím, aby nebyl sám, a často spolu vyrážíme na víkendové výlety. Víkendové výlety se samozřejmě týkají i P, který bere i Stelu. Počítám, že tímhle tempem do půl roku budeme jezdit autobusem.
„Nino. Až přijedeš domů, tak večer v osm v Lemonu." Hlas P mě vytrhnul z vybalování. Kouknu na hodinky a vidím, že je šest. Do skříně naházím oblečení, které nepotřebuje protáhnout pračkou, a vyrážím, abych to do centra a do tamního Lemon klubu stihla včas.
Touhle dobou by před klubem měl být opravdu nátřask, ale dneska nic. Jen u vchodu stojí hlídač.
„Dobrý večer, madam. Vevnitř je uzavřená společnost, takže vás mohu pustit jen, když řeknete heslo."
„Heslo? Já Paula nakopu, až ho uvidím."
„Dobře. Pojďte dovnitř." Otevřel dveře a pustil mě s úsměvem dovnitř.
Paul už na mě čekal opřený o nebližší sloup.
„Já věděl, že to heslo uhádneš!" zavolal na mě radostně, sotva mě také zahlédl.
„Jak jsi věděl, že to budu vědět?"
„Bylo mi jasný, co přijde. Bydlel jsem s tebou. Znám tě."
Objal mě a ještě jednou mi popřál k mému, teď už k našemu úspěchu.
Druhou osobou, kterou jsem potkala, byla Stela.
„Nino, gratuluju!" Také mě objala a do ruky mi vrazila sklenici.
Koukla jsem se strachem na Paula, ale ten jen pokýval hlavou. Napila jsem se a zjistila, že není čeho se bát. Celá akcička se očividně transformovala do nealka stylu.
Párty se rozjížděla a já poznala spoustu lidí. Stela přivedla lidi z práce, s kterýma maká a byla to super banda. Z repráků se ozval song, který úplně vyzýval k tomu, jít na parket a my ho poslechli a šli.
Malá párty ještě nikdy nikoho nezabila
Tak pojďme tančit do padnutí, padnutí
Malá párty ještě nikdy nikoho nezabila
Právě tady, právě teď je všechno co máme
Malá párty ještě nikdy nikoho nezabila
Tak pojďme tančit do padnutí, padnutí
Malá párty ještě nikdy nikoho nezabila
Právě tady, právě teď je všechno co mámeMalá párty ještě nikdy nikoho nezabila
Tak pojďme tančit do padnutí, padnutí
Malá párty ještě nikdy nikoho nezabila
Právě tady, právě teď je všechno co máme
Malá párty ještě nikdy nikoho nezabila
Tak pojďme tančit do padnutí, padnutíA my vážně jeli až do padnutí.
ČTEŠ
Slova a tóny
ChickLitText písní je někdy trefnější než půlhodinový monolog. Kniha, kde hlavní slovo přebírají slova hudby a vedlejší role zbývá epicko-lyrickému textu. Najdete si tam i Vy tu svojí srdcovku? #2 ChickLit 11.7. 2016