25. kapitola

276 25 0
                                    

Ráno se probouzím sama na pohovce. No, romantika to nebyla. Na mobilu mám zprávu od P, že se zdrží pryč déle, než vůbec čekal. Omotám kolem sebe deku a jdu prozkoumat byt, jestli tu Nick ještě někde není. Nebyl. Prohlídku zakončím v kuchyni. Ani tam není. S kávou si sedám ke stolu a můj pohled upoutá obálka. Po otevření vím, co v ní je. Můj plat, dva další jako odstupné a proplacené dovolené. Není to malý obnos.

A jak se cítím? Asi nejlépe za poslední dobu. Kvůli tomu, že jsem s ním skončila v posteli? Tak to ani náhodou. Jsem ráda, že mám všechno za sebou. Že ho dál nemusím snášet a že ho mám z krku. Je konec a je vidno, že každý si rád svoje věci ukončuje jinak.

Jestli jsem mu odpustila? Nebo jestli jsem mu vděčná?

A možná v tom to je. Nejsem. Nejsem mu vděčná a rozhodně jsem mu neodpustila. Určitě jsem ráda, že mě neznásilnili, ale nejsem mu vděčná. Proč? Stále kvůli jedné věci a možná se to bude zdát někomu jako malichernost. A to je fakt, že jsem nemohla s matkou strávit více času. Vlastně obecně, že jsem nemohla prožít svůj čas tak, jak jsem chtěla já. Je jen otázka, jestli bych ho strávila a mamkou. To se mi teď zdá jako nejlepší volba, ale pozdě bycha honit.

Moje další kroky?

Není se čeho bát. Budunašlapovat opatrně a každý krok si opravdu pečlivě promyslím. Všechny věci užmám u táty. Jen pár věcí mám tady v tašce. Převlíknu se do nich anaposledy si prohlédnu byt, v kterém jsem zažila možné i nemožné. Nakonecza sebou zabouchnu a klíčky vhodím do schránky. P napíšu, že klíče jsou odevzdané,všechno je vyklizené a že si na týden možná čtrnáct dní dám oraz, pak hurá donašeho společného plánu.

Slova a tónyKde žijí příběhy. Začni objevovat