"Sometimes I'm feelin' like I'm going insane,
My neighbor told me that I Got bad brains,
But I'm alright thought, (we're alright thought!!)
Yeah we'll be alright thought (we're alright thought!!)
'Cause we're the Kings and the queens, of the New broken scene,
And we're alright thought!!", skrålede jeg.
Min mobil brummede pludselig, og jeg tog den."Hello??", sang jeg smilende.
"It's me", svarede Luke grinende.
"I was wondering if after all this years you'd like to meet", sang jeg videre. "Ej, Hej Luke", grinede jeg.
"Hey bae", jeg kunne høre hans smil. Lyder mærkeligt, men det kunne jeg!!
"Hvad så??", spurgte jeg.
"Jo ser du... Vi skal lave den her musikvideo til Safety Pin, så jeg tænkte på om du ville have noget i mod, at blive fløjet herop, og filme den med os??", spurgte han med en del nervøsitet i stemmen.
"Det vil jeg gerne... Men hvornår er jeg tilbage igen??", spurgte jeg og bed mig selv i fingeren.
"Om et par dage... Du vil kun misse mandag i skolen", svarede han.
Jeg tænkte mig om et øjeblik. "Okay så... Jeg er på", grinede jeg.
"Fedt!! Der kommer et privatfly efter dig om et par timer", sagde Luke.
"Et par timer!? Jeg er jo slet ik' klar!? Vi snakkes Luke!?", råbte jeg og lagde på.
Det aller første jeg gjorde var, at spørge min mor, om det var okay. Hun sagde heldigvis ja.
Derefter styrtede jeg rundt, og gjorde alting klar. Jeg fik pakket alle mine ting, kysset min mor farvel, og stod ude i lufthavnen, på rekordtid.
Da jeg så kom ind i flyveren, sad jeg bare, så ligeud i luften.
Jeg glædede mig til at skulle indspille en musikvideo til 'Safety Pin' da det er en af deres virkelig godt sange. Hvad snakker jeg om... De er jo for fuck sake, alle sammen gode!?Jeg faldt i søvn, så jeg husker slet ik' turen.
Men da jeg endelig landede, var jeg selvfølgelig vågen.
Jeg gik rundt i lufthavnen, ledte efter drengene.
"Hey smukke!?". Jeg vendte mig om, ved lyden af Luke's stemme. Da vi fik øjenkontakt, smilede jeg, og satte i løb, over mod ham.Jeg smed mine tasker, alt hvad jeg havde i hænderne og sprang op, i hans åbne favn.
"Hvor har jeg savnet dig", mumlede jeg mod hans skulder.
"Jeg har også savnet dig", svarede han. Mine læber, mødte hans, i et perfekt kys.
Jeg ænsede slet ik' omgivelserne. Luke, var havd der var i mit hovede. Intet andet.Vores tunger, begyndte at lege sammen, og jeg smilede i kysset.
Jeg elskede ham. Ja, det sagde jeg. Jeg er sikker i min sag nu. Men hvordan skulle jeg sige det til ham?? Ik' lige nu, da Calum valgte at afbryde vores moment.
"Get a room!?", udbrød han, og jeg trak mig smilende fra kysset.
"Guys vi skal altså til at bevæge os", sagde Michael, han gik hen, tog fat om livet på mig, og tog mig ned fra Luke, der bare grinede af ham, ligesom mig.
"Ja, inden paparazzierne kommer", istemte Ashton, og stod med alle mine ting."Nu skal jeg nok tage det", sagde jeg og rakte ud efter taskerne, men jeg blev afvist.
"Nej, jeg tager dem bare", sagde Ashton smilende.
Jeg nikkede bare, og fulgte efter de andre.---------------------------------------------
Det var meningen at jeg skulle spille 'broken girl' i musikvideoen, og Luke skulle spille 'broken boy'. Da de ligesom finder sammen og sådan noget ik'??
Hvad jeg ik' forstod var dog... At vores forhold ik' var officielt endnu?? Så, der ville nok blive stillet en masse spørgsmål til os... Men det er lige meget!!Jeg boede i deres hus, sammen med dem selvfølgelig.
Det var super hyggeligt at bo sammen med drengene. De var altid hyper, sjove, mærkelige og alt andet end seriøse.
Ik' at det gjorde mig noget."Hey Luke". Jeg gik over og kyssede ham hurtigt på munden.
"Mhh, hey Kisser", svarede Luke, og smeltede vores læber sammen igen.
"Helt ærligt, gider I stoppe!?", grinede Calum.
"I fucking snaver hele tiden!?", udbrød Michael.
Jeg trak mig, rød i hovedet, fra Luke.
Han grinede bare."Vær glad for at Ashton ik' er her i øjeblikket", mumlede jeg smilende.
"Hvorfor??". Michael så forvirret på mig.
"Fordi så ville han sætte jer på plads", svarede jeg og blinkede venskabeligt til ham.
Nu lignede han et stort spørgsmålstegn.
"Årh Michael!? Han ville siger at I skulle blande jer fuldstændigt udenom vores forhold!?", forklarede jeg sukkende.
Det var som om, han fik en åbenbaring.
"Nåååååårrrhhh".Vi kørte afsted, da Ashton kom tilbage fra, hvad han nu lavede, til der hvor musikvideoen skulle optages.
Da vi ankom, kom deres maneger Simon Cowell, hen og tog i mod os.
Han så virkelig glad ud, da han sagde "Hej", til drengene. Men da han så sagde "Hej", til mig, fik jeg det sygeste dræberblik.
Han kunne vidst ik' li' mig...Vi fik optaget videoen, på få dage, og da jeg så endelig, var færdig, med den sidste scene, tog vi bare hjem.
Hjem til en stor overraskelse...
"FUCK!?". Calum's stemme gav genlyd i det store hus. "LUKE, ASH, MICKEY, KISSER KOM HURTIGT!?", skreg han. Jeg blev bange for at der var sket noget alvorligt, så jeg hoppede ud af bruseren, svingede et håndklæde om min ellers nøgne krop, og løb afsted.
Eller, løb så godt jeg nu kunne, med et håndklæde som kjole."Hvad sker der!?", udbrød jeg, og alle vendte deres bekymrede blikke mod mig.
"Det er officielt", sagde Ashton stille.
Jeg løftede et øjenbryn i forvirring, lod min hånd glide gennem mit våde hår.
"Hvad er officielt??", spurgte jeg, og smilede forsigtigt.Hey mennesker❤️
Håber det rækker?? Ved godt at det var et ret kedeligt kapitel i dag...😅💕 håber ik' det gør noget??😁💋
Skriv hvad jeg kan gøre bedre!!🙈😏
Kh miiiiggg😘
YOU ARE READING
Love isn't easy... especially not when You're famous.
FanfictionDette er 2'eren til "Det Der Med Kendte" og jeg vil opfordre jer til at læse den først... Det sidste i 1'eren: "Hvad skal dit Nytårsfortsæt være??", spurgte jeg og så på Luke. Han smilede tænkende og så på mig. "At være sammen med dig, at lade vær...