Jeg tog en dyb indånding.
"Hvis jeg siger noget, kommer I til skade", sagde jeg nervøst.
"Vi er lige glade", sagde Ashton hurtigt. Jeg så over på ham.
"Fortæl nu", bad Michael.
Jeg rystede på hovedet.
"For helvede, hvis hun ik' vil fortælle, hvem fanden hun er mig utro med, så glem det!?", udbrød Luke.
Jeg så forskrækket på ham.
"Jeg er dig ik' utro med vilje, jeg har intet valg!?", skreg jeg. Igen så alle på mig, og jeg fortrød straks hvad jeg havde sagt.Tårerne løb ned af mine kinder. "Jeg har intet valg. Danny han".
"Danny??", afbrød Calum spørgende.
Jeg nikkede.
"Jeg troede han var din ven??", spurgte Michael forvirret.
"Det var han også", svarede jeg mumlende.
Jeg så igen op på Luke. "Hvis jeg fortalte jer, eller Rose noget, ville han gøre jer ondt", prøvede jeg.
Han viste ingen følelser.
"Luke, du må tro mig...", hviskede jeg.
"Danny kom efter hende tidligere", sagde Calum. "Han var ved at... Øhh, men jeg fik ham væk", han lagde en hånd på min skulder. "Jeg tror hende"."Hvor længe har det stået på??", spurgte Luke pludselig.
Jeg tøvede lidt. "Siden jeg kom hjem fra at ha' lavet den der musikvideo", svarede jeg efter lidt tid.
Han løftede øjenbrynene. "Hvorfor har du ik' fortalt noget!?", spurgte han frustreret. Han viste følelser igen. Dog var det kun frustration, vrede og skuffelse.
"Det har jeg jo sagt, han har kontakter der kan gøre jer ondt!?", svarede jeg. Igen løb tårerne ned af mine kinder.
"Ved du hvor han bor??", spurgte Ashton.
Jeg nikkede uforstående."Godt", sagde han, og tog sin mobil op af lommen.
Jeg fulgte hans bevægelser.
"Hvad laver du Ash??", spurgte jeg nervøst. Jeg havde en dårlig fornemmelse.
Han tog mobilen op til øret.
"Ashton", sagde jeg faretruende.
"Ja Hej??", sagde Ashton i røret. "Ja, det er Ashton Irwin. Jeg vil gerne melde seksuelle overgreb",
Mit hovede sprang. "NEJ!?", udbrød jeg, og hoppede ud efter ham.
Luke var bare hurtigere end mig.
Han greb mig, og drejede mig rundt i luften, og jeg landede overfor Ashton, med ryggen til Luke, som havde mig i et fast greb."Nej det er på den samme pige, og der er tale om mange gentagelser", sagde Ashton, og kløede sig i nakken.
"Ja?? Okay. Tusind tak, vi ses", han lagde på, og så rundt på os. "Politiet er her om 10 minutter", sagde han.
Min krop faldt sammen, og havde det ik' været fordi Luke holdte mig så tæt ind til sig, var jeg faldt ned på gulvet.
"Undskyld", sagde Ashton og skævede til mig.
"Idiot", mumlede jeg.
Luke slap mig igen, så jeg kunne bevæge mig. Jeg så rasende op. "Idiot, idiot, idiot!!", råbte jeg.Jeg gik over til Ashton, og begyndte at slå mod hans bryst. Jeg var så rasende. Hvor kunne han gøre det?? Hvor kunne han ringe til politiet, efter jeg havde fortalt dem, hvad der ville ske, hvis Danny blev konfronteret??
Efter at ha' slået på Ashton i noget tid, kom nogen hen, og hev mig væk.
"Kirstine", begyndte Calum, men jeg lyttede ik'.
Jeg vendte mig mod ham, og slog mod hans bryst i stedet for Ashton's. Gud hvor var jeg sur på de to, i øjeblikket.
Der gik dog ik' ret lang tid, før Luke kom over og tog mig væk.Jeg så op på ham, med blanke øjne.
"I ved ik' hvad der venter", hvæsede jeg.
Han nikkede bare. "Det skal nok gå", sagde han, og trak mig ind i et ufrivilligt kram.
Det bankede på døren, og Calum gik ud og lukkede op.
"Jeg siger intet", hviskede jeg i Luke's øre.
"Du skal", hviskede han tilbage.
"Jeg vil ik', fat det!?", råbte jeg, og han trak sig forskrækket. Holdte sig for øret, som jeg lige havde skreget ind i.
Jeg udstødte et højt raseri skrig, og Luke hev hårdt fat i mig."Hvad sker det her??", spurgte en mørk stemme.
Luke's blik landede et sted bag mig.
"Ik' noget betydningsfuldt", svarede han, og smilede kort.
Jeg stod stadig med ryggen til den mørke stemme. Mit gæt var, at det var en politibetjent.
"Lad hende gå øjeblikkeligt", sagde stemmen bag mig.
"Nej, nej, du må ha' misforstået det", sagde Ashton. "Det er ik' ham".
Jeg vendte mig om og så på, ganske rigtigt, en betjent.
Han var midt i 20'erne, så det ud til, skallet og mørk i huden. Han var ret køn, og hans uniform, var bare.... Den sad godt på ham."Hvad sker der her??", spurgte betjenten mig.
Jeg sendte ham et forsigtigt smil. "Ik' noget", svarede jeg.
"Kirstine", lød det fra Ashton.
"Hvem er han", betjenten lavede et nik bag mig, og jeg så tilbage mod Luke.
"Min utrolig irriterende kæreste", svarede jeg, og smilede kort.
"Nu skal du svare mig ærligt", begyndte betjenten. "Er det ham, der er meldt for seksuelt overgreb??".
"Det er jo absurd", udbrød Luke.
"Nej det er det ik'!?", svarede jeg hurtigt betjenten.Han så skeptisk på mig. "Hør, jeg ved ik' hvad han har truet dig med, men han kan intet gøre dig, hvis han kommer bag tremmer". Betjenten sendte mig et gennemborende blik.
"Det er ik' ham", sagde jeg bestemt.
Endelig brød Ashton ind. "Det er en, ved navn Danny", sagde han, og betjenten vendte sin opmærksomhed mod ham.
Jeg så mod Luke, som stod og så ud i ingenting.
"Er du okay??", spurgte jeg forsigtigt.
Han så på mig. "Jeg er lige blevet dømt for overgreb på dig", sagde han. "Så nej, nej jeg er ik' okay".
Jeg smilede til ham. "Du er ik' blevet dømt. Det var bare dårlig timing"."Der er da en positiv ting ved det", sagde Calum, som kom gående ind i stuen.
Jeg så over mod ham. "Og det er??".
Han smilede, som om, han havde planlagt det hele. "Nu bliver du nødt til at fortælle om Danny, for ellers bliver Luke dømt for seksuelt overgreb, på dig".Heiiii❤️
Det var alt for denne gang😁🙈 Håber det var okay?? Det skriver jeg vidst hver gang...😅💘
Men skriv hvis der er noget jeg kan forbedre eller lignende😱
Og fortsæt god stor Bededag!?💋☝️
Kh miiiiiggg😘
BINABASA MO ANG
Love isn't easy... especially not when You're famous.
FanfictionDette er 2'eren til "Det Der Med Kendte" og jeg vil opfordre jer til at læse den først... Det sidste i 1'eren: "Hvad skal dit Nytårsfortsæt være??", spurgte jeg og så på Luke. Han smilede tænkende og så på mig. "At være sammen med dig, at lade vær...