Chapter 25

527 26 5
                                    

Legla sam u krevet ponovo kako bi spavala,ali nisam uspela.Michael je bio spreman u sekundi dok sam ja prenemagala odluke,da li da obučem sivu ili belu jaknu.Na kraju sam izabrala sivu,a Michael me je mrzovoljno gledao dok je cupkao nogom.Izgleda da se previše iziritirao sa mojim odlukama o jakni koju bi trebala nositi.Našla sam neke crne farmerke(one su mi svejedno bile prve koje sam ugledala),i odma sam ih navukla.Brzo sam uzela prvu majicu koja mi je bila na dohvatu ruke,ne primenćivajući da sam uzela majicu od Michaela.Samo sam pročešljala kosu i isčupala sam je više nego ikada.Uzela sam vode pošto se nisam ni ovo jutro osećala baš najbolje.Pogledala sam Michaela.Bio je na krevetu,sada već preznojem dok je čekao u svojoj vunenoj jakni.

"Gotova?"

"Da samo treba-" nisam ni uspela dovršiti rečenicu a on me je već zgrabio za ruku i izvukao iz kuće.

Htela sam se vratiti po vodu,ali sam u sebi umislila kako ću biti uredu danas,i da je ovo samo zbog naglog promena klime i mesta.Pored kuće su stajale skije.Uzeo je dvoje i krenuli smo na veliki spust koji se nalazio nekoliko metara daleki od kuće.Samo sam stajala i gledala sa strahom da se spustim.Znam da ću pasti,pošto sam idiot.

"Neću uspeti" rekla sam gledajući prema skijama.

"Onda da pokušamo ovako" puhnuo je i donjeo sanke.

"Ni u to nisam sigurna,ali mogu pokušati" rekla sam,ali ipak sam se pomalo plašila da neću izgledati budalasto pred njim.

Seo je,ali na zadnju stranu.Već sam mogla da vidim da ću ja morati upravljati,a to koliko ja znam neće ispasti dobro.Nikada nisam bila dobra u ovim stvarima,zato što sam se uvek prisećala jednog dana kada sam polomila ruku zbog sankanja.To se inače desi kada roditelji ne brinu za tebe..

"Sandra?" Michael me je probudio iz mojih misli ponovo kao što i uvek radi.Mogu reći da sam pomalo zahvalna zbog toga,zato što moje misli idu na sve gore i gore,sve više što razmišljam.

Sela sam na prednju stranu,i uhvatila konopac.Osećala sam se kao dete,i bilo mi je neugodno sediti na prednjoj strani.Iznenadno sam osetila kako se sanke pomeraju.Naravno to je uradio Michael.

"Nisam još spremna" rekla sam pokušavajući da zaustavim sanke sa svojim nogama.

Nasmijao se i samo je još više pogurao napred.Uzela sam konopac i počela mahati levo i desno.To se isplatilo,dok nisam ugledala ogroman kamen na sred spusta.Naglo sam povukla konopac u desno,a Michael je počinjao da gubi ravnotežu,pa me je uhvatio za jaknu kako ne bi pao.Čim me je uhvatio za jaknu odma sam i ja uzgubila ravnotežu i sanke su krenule zajedno sa nama,prema jednoj rupi koja prekrivena snegom.Ja sam prva pala,a Michael je prešao preko mene sa svom njegovom težinom.Sada bi je glava bila zabijena u snegu a usta puna snega koji je se topio u meni.Pokušala sam izaći ali je Michael bio na meni.Kako sam mlatarala rukom nisam ni primetila da sam jedno četiri puta mu pljesnula po guzi.Naravno,na moju sreću nakon petog puta je ustao.Pomogao mi je ponovo da ustanem.Kada me je ugledao pokušao je da zadrži smeh,pošto koliko ja mogu sebe da zamislim,lice mi je bilo svo crveno,i izgledala sam smešno.Počela sam sama da se penjem uz brdo,niz koje smo se upravo spustili,ili smo barem pokušalk da se spustimo.

********************************
Poslednjih par dana me vrtoglavica hvata i mučnina,pa čak i sama ja pomišljam da sam trudna.To nije moguće zar ne?Michael bi me tada ostavio,nije on za to još spreman,ali nisam ni ja.

"Da li bi ikada volio imati dete?" pitala sam ga

"Pitaš me ovo već drugi put otkako smo se upoznali,i uporno ću ti idalje reći,ne,i dalje sam mlad.Treba mi vremena da se svatim,a u ostalom,sa obzirom da volim ove sado-mazo stvari,dete baš i nije nešto najbolje što mi se može desiti."

Nekako sam se pomalo naljutila na njega.Očekivala sam nekako,drugačiji odgovor.Pa,pošto on ne želi dete,nema šanse da mi je uspio napraviti dete.Prišla sam mu i poljubila sam ga,a on me je samo zagrlio.Taj zagrljaj se pretovrio u nešto više,kao i uvek.Skinuo mi je majicu i počeo skidati trenerku koja je bils na meni.Uhvatio me je oko struka i postavio na krevet.

"Nedostajala si mi ovakva" rekao je spuštajući niz poljubaca duž moga tela.

S&MWhere stories live. Discover now