Chapter 26

512 27 0
                                    

Ustala sam sa kreveta.Michael je idalje spavao.Odlučila sam sebi vreme da prekratim tako što ću da počnem pisati neku knjigu.Ukuljučila sam laptop i pokušala barem nešto da napišem,ali mi je ubrzo ponestalo inspiracije.Uzela sam telefon i videla da mi je Helena pisala.

„Hej,kako je u Tolleride-u?"

„Bolje nego što sam mislila ;)"

„Hmm baš me zanima da li se išta zanimljivo desilo"

„Ma ništa,nego šta radiš"

„Pokušavam da se izborim da temperaturom i glasom koji počinje da zvuči kao umrla životinja,ti?"

„Samo pišem,ne ide baš najbolje"

„Spisateljska blokada?"

„Spisateljski zid" napisala sam i onda sam ostavila telefon na drveni sto.

Samo sam zabacila glavu na jastuk i udahnula duboko.Mislim da je ovaj dan počeo prilično dosadno.Uobičajeno počinje sa Michael-om koji me nasmijava ili radi neke šašave i idiotske stvari,a onda kasne postane zaluđenik kontrolom.Kada bolje razmislim,život sa njim nije toliko dosadan.Svaki dan me očekuje nešto novo,ali samo mi je čudno da još nije bilo ljubomornih devojaka koje jure za njim i žele da razore našu vezu.Ili možda ih ima,samo ih ja ne primećujem.U tom trenutku zazvoni Michael-ov telefon i trgnu me iz misli.On se odma probudio na zvuk telefona i brzo ga uzeo u ruke.

'Da?' rekao je pospano ali pomalo ljuto zato što ga je čovek koji ga je zvao probudio iz najljepšeg sna.
"I?" sada mu je glas postao ozbiljniji."Dolazim odma,trebače mi oko jedan dan,ne dirajte ništa." rekao je zapovjednički.

"Šta je to bilo?" odmah sam ga pitala kada sam videla da je prekinuo poziv.

"Ma samo je neko nešto obio u firmi,pa će mo se morati pripremiti za let danas.Takođe možda čak i danas stignemo nazad."rekao je."Izvini,nisam planirao ovako da se dese stvari,mislio sa čak ostati i duže ovde"

"Nema veze,dok god sam sa tobom meni je super.I da nismo ovde bilo bi mi dobro." rekla sam i prigrlila ga.

*******************************

"Još malo pilećih krilaca mi dodaj" viknula sam na Michaela koji je sedio na krevetu i već jeo svoju hranu.

"Baš si proždrljiva" rekao je i bacio mi kutiju punu hrane.

Uzela sam kutiju i otvorila je.

"Ovo je kineska hrana" rekla sam dok sam gledala razočarano u hranu.

"O,izvini,zadnju turu sam ja pojeo od pilećih krilaca" nasmejao se.

Prišao je pored mene i seo.Zinuo je kao znak da mu dam malo hrane u usta.Uzela sam štapiće i klepila ga po glavi za to.

"Za šta je to bilo potrebno" rekao je čim sam ga udarila.

"Ja ne delim svoju hranu ni sa kim" rekla sam punih usta dok sam trpala hranu u usta.

"Baš si detinjasta" puhnuo je.

"A mi upravo sada pričamo već nekoliko minuta o hrani i izgleda da će mo se i posvađati oko nje."

Obadvoje smo se slatko nasmijali.

Ponovo sam se naterala zaspati u avionu zato što mi tako vreme brže prođe.Probudila sam se negde dvadeset minuta pre sletanja i poslala Heleni poruku kako dolazim.Helena mi je odmah odgovorila i odma me pitala da li mogu da radim njenu noćnu smenu u kafani u kojoj je ona radila.Helena je radila u kafani u kojoj sam čak i ja prije radila ali više i ne baš toliko.Sada samo kada se menjam sa Helenom oko smene dolazim na posao.Porazgovarala sam sa Michaelom o tom poslu,i dozvolio mi je da idem da radim,ali me je sumnjivo gledao kada sam rekla da idem u kafanu.

********************************

Obukla sam radnu uniformu.Majica na bretele u uske farmerke su me napravile da se osećam neugodno.Bilo je previše muškaraca koji su dobacivali i dovikivali na sav glas.Već je devet sati,a čini mi se kao da ova smena neće brzo proći.

"I otkud ti ovde" pitao me je Alen i naslonio se na šank.

"Helena me je samo zvala da je zamenim" rekla sam kratko kako ne bi nastavio da priča,pošto znam da on uvek flertuje,a kada bi Michael upao u ovu kafanu i video kako Alen flertuje sa mnom,to ne bi dobro ispalo.

"Amosfera je veselija nego inače" rekao je.

"Da,inače je znalo biti tiho" rekla sam osvrćajući se oko sebe da vidim da li iko hoće još nešto da naruči.

Već oko devet sati i četerdeset minuta Alen i Timothy su počeli zabavljati goste kafane na njihove razne šale i kao i uvek u njihovim šalama morala sam biti ja i neke od njihovih pokvarenih misli.Kafana je se punila i punila, i svakeinute činilo se kao da je dolazilo više gostiju.Morala sam sve ubrzano da radim.Spotakla sam se na Timothy-ja i pala kada me je Alen podigao.Kada me podigao samo mi se nasmijao i pogledao me u oči.Nakon toga me je brzo poljubio i ostavio me bez daha.Na taj poljubac čitava kafana je zakličala kao u znak pobede od Alena.

"I oću li sada moći dobiti da te kresnem" rekao mi je utišavajući grohot i ciku gostiju sa rukom.

Nasmejala sam se i uzela prvu metlu koja je bila naslonjena na stub i udarila ga po glavi sa njome.Na to je se čitava kafana ponovo nasmejala a ja sam otišla.Nego nešto me je navelo tada da pogledam na vrata,a kada sam ipak tamo pogledala videla sam Michael-a kako ljutito gleda Alena.Nadam se da nije video onaj poljubac pošto ako jeste,ovo neće ispasti dobro.

Na kraju smene primetila sam da je Michael otišao i opustila sam se.Izašla sam iz kafane i krenula hodati kišnim ulicama.Nešto me je sčepalo za ruku i odvelo u tamni kutak.Kada sam bila pribijena uz zid mogla sam i da vidim lice toj stvari koja me je sčepala.Bio je to Michael.Sav ljut i zadihan,pa čak pomalo i pokisao.

"Ne volim da delim" proderao se na mene.

Jao.Video je poljubac.Kako sada da mu objasnim da ja uopšte nisam htela da se taj poljubac desi.Michael je tvrdoglav i trebati će mi oko dva veka da mu sve ovo objasnim kako bi on razumio.

"Michael.." rekla sam kada sam podgla glavu dole kako ga ne bi gledala u lice.

"Začepi!"dreknuo je se na mene.

Pokušala sam da se smirim i da takođe burno ne reagujem.

"Ne volim da delim" ponovio je tu reč još jednom i pritisao me jače uz zid.

S&MWhere stories live. Discover now